Wat je even kwijt wil #58

Ook echt net zo lelijk als op echte uitvaarten hahaha

6 likes

Soms denk ik opeens terug aan de Turkse dipsaus die ik echt 10+ jaar geleden voor het laatst gegeten heb en loopt echt het water in m’n mond :rofl:

Ik had destijds een aangetrouwde Turkse man in de fam en 1x per jaar kwamen zijn ouders naar Nederland. Zijn moeder maakte dan echt liters van die dipsaus als voorraad voor ons en dat was het hoogtepunt van m’n jaar bijna. Alleen ik weet ik de naam niet, ken het recept niet en zowat iedere Turk die ik er ooit naar gevraagd hebt - met de vage beschrijving van wat ik wel nog weet - kent het niet.

8 likes

547 maar? loser

1 like

Spoiler!!1!11111!

Grapje sgat beterschap :kissing:

2 likes

Wilde morgen m’n balkon als koelkast voor t kratje bier gebruiken maar wss niet slim met Eunice :eyes:

4 likes

Er was net een online lezing met een spreker uit het vakgebied waarin ik in de toekomst misschien wil gaan werken. Ik stond de hele tijd op mute en camera uit, maar op het einde wilde ik toch nog snel wat vragen. Dus ik zet de camera aan, unmute en start direct met praten. Was ik dus vergeten dat er maar 1 lamp aanstond en ik vrijwel in het donker zat (lig verder al heel de dag ziek in bed dus weinig licht gezien), dus je zag alleen m’n gebit en oogwit tegen een vrijwel zwarte achtergrond. Echt awkward, why am i like this :joy: Tot zover het achterlaten van een goede indruk

Zoiets

image

55 likes

kratje bier waait echt niet weg hoor…

9 likes

Ook niet in een soort van windtunnel op 4 hoog?

1 like

Er zijn mensen die dat vrijwillig onthouden? Wat doe je er mee?

2 likes

Ik ben zo overprikkeld vandaag. Heb net even flink gehuild en dat luchtte wel wat op. Nog 1 dag volhouden

1 like

Ik ook! Online knuffel je kant op!

3 likes

Hahahaha :joy::joy::joy:

Ik heb een ringfit aangeschaft en heb net even de eerste wereld gespeeld en jezus wat is mijn conditie ruk hahahah maar het is wel een leuke manier van bewegen!

8 likes

Haha ik vanmorgen ook, was dood na wereld 1 :rofl: :sweat_smile:

2 likes

ahh yesss ik mag thuiswerken. Ik ga in bed liggen.

10 likes

Ik heb vandaag vanaf 8 uur gewerkt en meteen aansluitend vergaderd, dus ben nog niet zo heel lag thuis. Morgen gaat de wekker weer om 6 uur maar ik voel al dat ik nog uuuuuren niet ga slapen want dan heb ik voor mn gevoel 2 dagen alleen maar gewerkt. Heb ik morgen vast spijt van.

1 like

Aah :smiling_face_with_three_hearts: volg je ook altijd ā€˜Beleef de lente’ van de Vogelbescherming? Zo leuk om te zien ook!

3 likes

Ik heb hem ook gekocht nadat ik zag dat jij volgens mij hem in show je laatste aankopen had gezet! Hahah

1 like

Oooh ik heb echt een vacature voor mijn droombaan gezien. Alleen wel een jaar in het buitenland. Zou het niet super erg vinden om mijn vriend minder vaak te zien, maar mijn hond… :cry: Mis hem al na 1 werkdag.

30 likes

Van nature heb ik donkerbruin haar, maar laat al jaren highlights zetten dus daardoor was ik zo goed als blond (Ć” la Monica Geuze blond zeg maar: overduidelijk heel erg geverfd). Ik voelde me er sexy en meer gezien door ofzo, weet ik veel. Mijn partner vond het ook altijd mooier en dat weerhield me er toch van om het donker te verven. Met mijn donkere wenkbrauwen en groene ogen staat donker eigenlijk veel mooier en vooral natuurlijker, maar toch had ik mezelf aangepraat blond = sexy en dat moest ik blijkbaar zijn.

Ik heb dus vandaag mijn haar weer donker geverfd en ik ben ZO blij. Het staat zo mooi en volwassen en chique en en en… blij dat ik het eindelijk toch gedaan hebšŸ¤—

95 likes