Wat je even kwijt wil #58

Wat @merrow zegt inderdaad. Dit idee:

Ik had misschien beter ‘papieren zak’ kunnen zeggen.
De zak zelf is groot, er zouden minimaal 3 grote kledingstukken in kunnen, en het boek is A5. Het heeft dus helemaal door de zak kunnen schudden tijdens transport.

3 likes

Er komt voor een paar maanden een schip met zo’n 60 vluchtelingen in mijn dorp te liggen. De reacties op Facebook en Instagram zijn echt om te janken :sob: Waarom lees ik dit ook. Word er zo verdrietig van. Heb me zojuist aangemeld om te mee te doen met activiteiten zoals wandelen met ze. Echt ver uit mijn comfortzone maar hopelijk kan ik een beetje bijdragen aan een welkom gevoel

39 likes

Zeg sorry tegen egypte.

9 likes

Ja hoe durven ze!!!

3 likes

Er is toch zo’n tiktokker die zulke dingen op random plekken loopt te toeteren?

2 likes

Net in plaats van m’n (dichte) potje tacosaus m’n (open) blikje cola door de keuken heen geschud :geek:

20 likes

Hoef je die pasta ook niet uit te schijten @desecretaris.

Deze dag was ook shit. Ik viel bijna in slaap in de trein dus moest een stuk terugreizen, een bus knalt zachtjes op een andere bus, maar toch een andere bus moeten pakken en drama’s op het werk. En croon die iedereen besmet.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #14

Elke keer hetzelfde liedje als ik met deze vriendin bel tijdens het koken. Als ik vraag wat zij maakt is het iets van
Zij:supermoeilijkingewikkeldeottolenghioverschotelstoofdinges.
Ik: warmt iglo diepvriesmaaltijd op

6 likes

Funfact:

Pannenkoek met shoarma is wat ze bij ‘ik heb het nog nooit gedaan’ eten op de fameuze date in het appartement van Rob als die meid met kort pittig kapsel en veertjes in haar oren twister komt spelen en dan over de pannenkoek shoarma zegt “het kwam van achter, maar het klonk als water”.

Eet smakelijk!

35 likes

tenor

6 likes

Ooh die scene…zo erg.

3 likes

wat. een pannenkoek met shoarma kwam van achter en klonk als water?

3 likes

Toen ze m de keer daarvoor ophad kreeg ze last van haar darmen, deelde ze mee terwijl hij dat kookte, kennelijk had ze het vaker op dan eens.

En hij stoïcijns doorkoken.

En toen voegde ze ongevraagd toe “het kwam van achter en klonk als water”

Ur welcome

9 likes

hahahaha now it all makes sense

1 like

Ik heb dit net terug gezocht, het was gyros. Dont worry @Krabsalade

Echt een classic programma was dat :rofl:

2 likes

Anale zeik.

@Luipaard Gyros op een pannenkoek?

6 likes

Ja dat was een van de best verkopende gerechten op de zaak bij Rob zei ie :rofl:

1 like

Nee dat was gyros! En ja ik heb dat fragment inderdaad 100x gezien

Oh spuit 11 :sweat_smile:

1 like

De politie kwam net opeens aan de deur en ik schrok me kapot… ze kwamen gelukkig alleen vragen stellen over iets wat er blijkbaar op mijn verdieping is gebeurd (geen idee wat). Ik was volgens mij totaal niet behulpzaam aangezien ik me uit paniek opeens weinig kon herinneren??

2 likes