Mijn buurman was van de week aan t piepen dat “jouw rieten schutting heeft mijn omheining meegetrokken”
En nu ligt zijn schutting (aan de andere kant van z’n tuin) om en ik kan niet anders denken dan dat het karma is. Alsnog wel vervelend, want schade.
Ben gestopt met de pil en dat bevalt me eigenlijk heel goed, maar ik heb voor het eerst in m’n leven last van hormonale acne en ik word er zo ongelukkig van maakt niet uit hoe goed ik m’n huid verzorg of hoe weinig make-up ik draag, het blijft onrustig. Zo frustrerend. Soms overweeg ik weer te beginnen met de pil, puur zodat ik m’n mooie huid weer terugkrijg, maar vind dat persoonlijk eigenlijk echt een slechte reden. Zeker omdat ik me verder beter voel dan ooit.
Ik ben onrustig. Normaal kan ik heerlijk chillen, Netflixen en niks doen maar nu hebbik het gevoel iets te moeten gaan doen.
Daar hoop ik op! De eerste maanden had ik nergens last van, maar waarschijnlijk was de pil toen nog niet helemaal uit ‘m’n systeem.’ Eigenlijk pas sinds mn cyclus weer regelmatig is heb ik acne gekregen.
Ik las hier ergens dat minder cacao eten kan helpen, dus dat ga ik maar eens een paar weken proberen. Wel echt het laatste wat ik op wil geven hahaha maar ik ben wanhopig.
Ik zou naar de huisarts gaan hoor! Anders moet je zoveel eten gaan uitsluiten, daar ben je jaren mee bezig
Ja, heb je ook gelijk in. Denk dat ik sowieso naar de huisarts moet om andere vorm van anticonceptie te bespreken, want heb voorlopig ook nog geen kinderwens. Dan kan ik dit meteen aankaarten!
Goedzo! Ik heb ook heel erg acne en heb een tijdje antibiotica geslikt, nu slik ik even niks en ik ga later weer met iets anders verder, ik smeer ook antibioticacrème, er is zoveel mogelijk! Ik kan echt poep op mijn gezicht smeren en ik krijg er niet meer of minder puisten van, het komt echt vanuit binnen
Ik vind t belachelijk dat ik eerst 9.95 betaalde voor een grote tube crème van the ordinary en nu, in de actie, 9,71 omdat de standaard prijs is opgeschroefd naar 12.70
Helemaal de vershal ontdekt hier in het dorp, avocado’s voor 40ct.
Voel me altijd een succesvolle huisvrouw als ik hier m’n groente, fruit, kaas etc haal. En gewoon echt goedkoop. Hemels.
Rijden nog geen treinen dus kan niet naar mijn schoonouders, echt heeeel jammer
Net gelijk wat tubes ingeslagen bij Douglas omdat er dit weekend 25% korting is. Normaal was TO uitgesloten van acties.
Jup, dat gevoel heb ik ook. Dat het van binnen komt. Het zijn ook vaak onderhuidse puistjes, waardoor het gewoon pijn doet als ik ‘s nachts op m’n kussen lig. Nie te doennn
Mijn oren zaten een paar dagen lang grotendeels dicht (flinke verkoudheid) en net deed 1 van mijn oren ineens PLOP en omg ik kan gewoon kleuren horen nu.
Ik had vandaag plannen die door de ns (ja kunnen ze niets aan doen) niet doorgaan en nu voel ik mij een beetje eenzaam. Ik ben wel al helemaal aangekleed en alles dus ik denk dat ik even ga wandelen, maar heb ook weer geen zin om de stad in te gaan. Wat moet ik met mezelf :’)
Bedoel je die naast de coop? Die winkel is namelijk het enige wat ik aan het dorp ga missen als we over een paar maandjes weer naar de stad verhuizen
Ja maar die korting is niet echt korting dus
Ja! Wow, ik heb even gemist dat jij ook hier woont denk ik?!
Gebruik je al een bha? Dat is wel het belangrijkste ingrediënt voor onderhuidse puistjes.
Ik heb net een poging gedaan mijn dakterras mosvrij te maken, heb denk wel een kilo of 7 aan mos los geschrobt en ik moet eigenlijk nog een ronde
M’n vriend en ik hebben de afgelopen 3 dagen een soort Mcdonalds tour gedaan. Donderdag bij de Mac in Belgie geweest, gisteren in Duitsland en vandaag in Nederland.