Wat je even kwijt wil #58

Mn levensmotto

2 likes

Ik had al helemaal zin in mijn bestelling met U.ber Eats en bij de laatste stap “ideal is niet beschikbaar” :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: Nu moet ik weer opnieuw iets uitzoeken.

Hahah dit had ik ook wel willen doen.
Onze buurkinderen waren met een grote paraplu ‘buiten aan het spelen’ vanmiddag :woman_shrugging:.

2 likes

Te veel gedronken en te weinig gegeten. Echt een dodelijke combi

2 likes

“hoe zou ik eruit zien in een harnas?” BELACHELIJK! THAT’S HOW.

4 likes

Er zitten weer allemaal kleine vogeltjes in de tuin. Koolmeesjes, musjes, roodborstjes :smiling_face_with_three_hearts:

Voelt alsof de lente gaat beginnen na die storm uit de hel gisteren.

12 likes

ik proef geen pindakaas meer :sob:
sad, love pindakaas

1 like

Zo, eindelijk weer naar mijn werk. Benieuwd hoeveel stormschade ik onderweg tegenkom.

2 likes

Oepsie

15 likes

Ik vond Eunice echt underwhelming, ik heb helemaal geen sterke verhalen over dingen die kapot zijn of omgewaaid. :frowning: Disclaimer: dit schrijf ik vanuit Brabant.

1 like

Aah, je bed uitgebeld worden door de brandweer. Die zijn ons dak nu aan het repareren, super fijn!

9 likes

Heb je het nieuws niet gekeken? Er zijn zelfs vier doden. Niets underwhelming aan.

79 likes

Merk dat ik sinds ik naar de sportschool ga, het dekbed wisselen een stuk makkelijker gaat. Ik kan nu zelfs mijn matras omgooien zonder dat ik in het zweet uitbreek.

6 likes

Hier ook weinig gehoord qua schade (gelukkig). Alleen wat dakpannen van daken en wat takken op de weg so far. En in de kroeg was het gister ook stampvol, ondanks dat de halve veranda open was (wel lekker warm met zoveel mensen).

2 likes

Mijn broertje zit in Spanje met een paar vrienden en gisteren is een vriendin terug naar huis gevlogen nadat ze gehoord had dat haar tante verongelukt is onder een boom. Zo heftig!

7 likes

Neem me niet zo serieus joh.

3 likes

exCUSE me er is een boom OP de boom waar ik vroeger altijd in klom gevallen en die is nu gesneuveld. helemaal emo ben ik.

anyway waarom kan die meid van mijn nieuwe huis me niet vertellen of mijn studio straks (ohja ik klaagde over de huurprijs van mijn sociale huurwoning, het gaat dus om een studio he, van 37 m2 he. met een huur van bijna duizend euro per maand he) een groot of twee kleine ramen heeft. ik wil toch dingen gaan regelen, het is niet alsof ik me lekker een paar maanden dubbele woonlasten kan veroorloven

4 likes

Ik weet niet wat mijn pa bij de wastafel steeds doet maar het plafond is nog net niet nat en hij laat het ook gewoon liggen. Zwart stenen blad
 dus kalkplekken.

Heb nu maar geappt dat ik vermoed dat de kraan lek is omdat er steeds hele plassen liggen. Hopelijk voelt hij zich aangesproken

2 likes

Neeehee niet kaal hahah dat is niet sociale huur. de gehele woonlasten met alles erop en eraan.

1 like

de verhuurder ook geloof ik

12 likes