Ik lees op twitter iemand die van energiekosten van 230 naar 560 gaat. Nu ben ik ineens niet meer zo bang dag ik een slechte keuze heb gemaakt om in sept opnieuw voor 3 jaar vast te zetten š„². Ga ook van 90 naar 130 in maart maar dat is nog te doen.
Ja Jezus ik kan amper naar buiten kijken.
Ik denk dat ik binnenkort toch voor het eerst in de 5,5 jaar dat ik hier woon moet gaan ramen lappen
Ik heb dus net deze week mān rijbewijs gehaald en ging vandaag voor het eerst zelf autorijden. En⦠ik sta nu al langs de weg met een overleden accu. š„² Voelde me ook echt zoān noob. Auto viel opeens uit. Een man heeft ām voor me in de berm geduwd, want niemand kon er ook langs natuurlijk. Sta nu al anderhalfuur op de ANWB te wachten.
Awhh dat is wel heel zuur. Sta je wel droog en veilig?
Op deze troosteloze dag maar weer eens mijn favoriete kostuumdrama opgezet. Alleen door de soundtrack geniet ik al weer helemaal.
Echt he⦠mān vader is gelukkig gekomen met zijn auto dus we wachten nu in de zijne. Thanks!
Ik heb zojuist tot mān elleboog in de prullenbak gezeten omdat ik mijn volle doosje medicatie woensdag heb weggegooid ik plaats van mijn lege doosje
Brb even een uur douchen met dettol.
Ik heb de hele dag gipsplaten staan uitbreken en echt uit alle gaten in mijn hoofd komt stof.
Dit is echt ƩƩn van mijn grootste angsten, dat mān auto er midden op de weg mee ophoudt Jij hebt dit alvast gehad en het is allemaal goed gekomen zoals ik het lees dus respect voor jou dat je hiermee gedeald hebt. Hoop dat de ANWB snel komt en dat dit je nu nooit meer gebeurt
Ik ben sinds gisterenavond ineens écht ziek en zo beroerd. Mijn hele lijf doet pijn en ben verkleumd en niesen en snot. Echt een top timing, word over 2 dagen 30 al mijn plannen dit weekend moeten cancellen en in afwachting van de testuitslag⦠ik ga nu maar slapen bedankt voor het luisteren lief dagboek (fun fact: mijn dagboek heette vroeger Amber, geen idee waarom).
Thanks! Ik snap je 100%. Ik hoop echt dat dit de eerste en laatste keer is. ANWB laat nog even op zich wachtenā¦
Ik heb een nieuwe man leren kennen waar ik bevriend mee wilde zijn, maar sinds bepaalde uitspraken van hem (ik regel een vrouw uit het buitenland want die kijken anders naar mannen, hhuhuhu) en het soms lijkt alsof hij met mij probeert te flirten, twijfel ik om nog met hem af te spreken en heeft mijn vriend liever niet meer dat ik met hem omga.
Die man vroeg ook aan mij wanneer ik weer wilde afspreken en ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen? Nee, want je zegt rare dingen?
En tja, ik wil ook liever niet omgaan met mannen die mij stiekem zien zitten, maar het voelt voor mij nu een beetje onmogelijk om bevriend te worden met mannen.
Stomme vent
Ugh, motorstoring lampje ging aan in mijn auto terwijl hij net gechecked was. Gelukkig gaf mijn auto aan wat het onderdeel was en het is iets redelijk onbelangrijks. Maar ik heb net mijn auto naar de garage gebracht en ze zeggen dat het stuk is en ā¬1000 kost om te vervangen zo duur voor iets nutteloos maar als ik het niet doe gaat het lampje niet uit en dat is natuurlijk wel belangrijk voor als er iets anders stuk gaat wat wel serieus is.
Negatief getest, ik snap er echt niks van
Ik zou ghosten, want confrontatie is zeg maar niet mijn ding
Als je nog twijfelt en neigt naar een ja, dan kan je altijd nog afspreken en aankaarten wat je is opgevallen. Dan kan je aan de hand daarvan een keuze maken. Maar als je het al weet dat het een nee is gewoon zeggen. Duidelijker voor iedereen. En er zijn echt genoeg andere mannen waar je mee bevriend kan zijn!
Wat is je favoriete kostuumdrama?! Ik ben nu heel nieuwsgierig welke film een troosteloze dat op kan vrolijken
North and south (bbc, niet die Amerikaanse serie) het is wel een vierdelige serie en heeft een somber laagje (laat realiteit van de textielfabrieken in de victoriaanse tijd zien), maar gewoon echt een prachtig verhaal met natuurlijk romantiek