Wat je even kwijt wil #58

Second opinion vragen ergens?

1 like

Ja ik had sowieso geen akkoord gegeven omdat ik niet zomaar ff €1000 kan uitgeven dus ik wilde kijken of het ergens anders goedkoper kon of iets met de verzekering regelen. Maar na googlen vond ik dat het een bekend probleem is bij Toyota en dat ze het vergoeden voor auto’s uit 2016 en 2017 en dat is die van mij. Dus hopelijk lukt het kosteloos. Hij stond al bij de Toyota garage dus ik heb ze terug gebeld en ze gaan nu checken of dat zo is :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

12 likes

Niet gedaan :sob: Morgen nieuwe poging.

4 likes

Ik ga stuuuuk ik krijg opeens een melding van Telegram: ā€˜Opa werd lid van telegram’. Wat doet mijn opa op die app :rofl::rofl:

11 likes

https://vlaaipost.nl/

Haha van een bakkerij uit de buurt (pas net gelanceerd) :heart_eyes: Nu aan het bedenken wie van mijn vriendinnen, die inmiddels in de randstad wonen, ik hiermee ga verrassen!
Weet dat hier meer fans zijn van Limburgse vlaai dus dacht deel het ook even hier :upside_down_face:

20 likes

Oh wat leuk dit zeg! Dit ga ik van de week een keertje doen, thanks voor de tip!

1 like

Zit ergens te eten en het brandalarm gaat af in de tent maar niemand weet hoe het uit moet 🄲

Edit: het licht valt nu ook uit :+1:t2:

2 likes

Nudes sturen naar oma

4 likes

Ik was niet meer zo’n H&M-fan, maar hier scoren ze punten voor bij mij! Zo’ n lief jochie🄺.

12 likes

Ik om 18:00 uur: pff mijn ogen vallen al dicht, ben echt m’n tijd aan het uitzitten tot ik op bed mag.
Ik om 04:00 uur: :eyes::eyes: man man man, klaarwakker

7 likes

Heb je dat dan altijd paraat liggen? Of ingevroren?

7 likes

Mijn hond vond het nodig om ā€˜s ochtends te spugen. Leuk begin van de dag :upside_down_face:

2 likes

Ligt naast het bananenbrood, goed opletten sochtends :joy::joy:

17 likes

Pf ik heb mezelf de afgelopen week even sad en depri laten zijn, omdat mijn ā€˜situation’ met een collega ten einde gekomen is (omdat hij zijn relatie gaat fixen wat ook goed is) en ik even die steen van gemis in m’n maag had

Maar nu liggen er o ve ral spullen in m’n huis en moet het echt vandaag fixen van mezelf, heb er geen zin in :sob: ga zeker 2,5 uur bezig zijn met opruimen en poetsen en moet om 13 u weg dus moet zo toch echt van start

7 likes

Let’s goooo, you can do this :muscle:

4 likes

Ik heb voor het eerst in lange tijd weer eens echt zin om iets te gaan doen, maar ik zou niet weten wat op deze regenachtige zondag

3 likes

Schoonmaken :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb gisteren mijn hele huis gepoetst en opgeruimd en nu vraag ik me af waarom ik dit niet vaker doe (spoiler: te druk, te moe, te chagrijnig, te lui) want ik ben helemaal blij ermee :nerd_face:

3 likes

Ik herinner me ineens dat mijn klassen op de basisschool namen hadden. Je had oa de minpins, de tomanies, de flitspoppers. Haha wat een gezellig concept eigenlijk. Nooit bij stil gestaan.

4 likes

Wij hadden dat ook! Volgens mij waren het namen van film/strip/boek personages. Minoes, Harry Potter, Pink Panther, De Dalmatiƫrs, Sneeuwwitje, Stampertje, etc. Zo gezellig.

2 likes