Wat je even kwijt wil #58

Ik lig op de bank half te slapen maar ik heb geen zin om op te staan en naar bed te gaan

1 like

Ik heb een golden retriever geknuffeld en het baasje zei dat ik het voortaan niet hoefde te vragen als ik een hondenknuffel nodig had :pleading_face:

58 likes

Ik heb vanmiddag de dienst van iemand die ik ken, hopelijk gaat het allemaal goed en kan ik mijn emoties een beetje in de hand houden. Ben zelfa een beetje zenuwachtig

29 likes

Morgenavond naar de kroeg. Nu al zin in. :partying_face:

3 likes

Sterkte!

3 likes

Ik haat mezelf. Voel me niet fit door de prik en nu weet ik niet of ik naar m’n werk moet gaan. Voel me hartstikke schuldig terwijl ik mn baas al ervoor gewaarschuwd had dat ik mn booster zou krijgen.
Hopelijk voel ik me zo beter

3 likes

Niet fit is niet fit hĂš! Als je beroerd op je werk loopt schiet niemand daar wat mee op, en op de lange termijn heeft je werkgever er alleen maar profijt van dat je geboosterd bent dus dit hoort er dan gewoon bij.

@nello heeft hij wel ruimte om zijn warmte een beetje kwijt te raken? Anders even ergens opzetten (:

3 likes

Haha bij ons op t werk is dit vrij normaal :sweat_smile: soms echt alsof ie opstijgt idd. Maar ja hij doet t nog steeds dus t zal wel

3 likes

ik dacht weer eens lekker te ontbijten, doe ik een jaar niet meer ofzo want het is irritant met werk. maar de tering, helemaal misselijk

1 like

Haha ja er wordt ook regelmatig over geklaagd in onze groepsapp. Maar er is bij ons iig tot nu toe nooit wat aan te doen geweest. Wel fijn dat t opgelost is/lijkt nu!

2 likes

Ik ben soms opeens bang dat ik zonder dat ik het weet gehackt of opgelicht ben en dat iemand bij mijn bankgegevens kan en dat ik dan mijn bankieren open en zie dat al mijn geld (zoveel is het niet maar ok) opeens weg is.

5 likes

We hadden onze lampe berger geurding hele nacht aan laten staan. Nu is ie helemaal leeg en had het net gevuld. Rook wel lekker vanmorgen, maar zo zonde.

1 like

Zou dan toch even kijken via je bank app. Dan weet je tenminste of je je onnodig druk maakt.

1 like

Ja dat doe ik sowieso wel regelmatig maar blijft toch een irreële angst.

1 like

Ik vind het in deze context wel een beetje anders dan die talentenjacht. Al zou ik het als man niet zo naar buiten hebben gebracht. Ik zou in dit geval er niet te veel achter zoeken. Als je een jurk had gepast en je zei tegen de verkoper ‘ik voel me hier lelijk in’ dan zou die persoon waarschijnlijk ook iets opbeurends terug zeggen.

4 likes

Beetje vreemd maar heeft niet zoveel te maken met de ophef die er nu gaande is toch.

Dan nog, zou ik in deze situatie er niet te hard aan tillen. Mensen willen vaak binnen deze context iets positiefs zeggen. Je kwetst niemand.

6 likes

Oh wauw het is mogelijk om gewoon een gesprek te hebben met mijn manager zonder dat het mij frustraties geeft. Ik zie het project ineens weer helemaal zitten haha.

Misschien een reminder voor mezelf om voortaan altijd onze afspraken op woensdag te plaatsen, want dit is duidelijk zijn dag.

4 likes

Ik voel me helemaal leeggezogen vandaag.

6 likes

Lekker!
In het verlengde: o wauw, het is mogelijk om 10 seconden een boze mail te beginnen tegen mijn leidinggevende en deze vervolgens heel wijselijk weg te gooien ipv te versturen :star_struck:

2 likes