Ik was op de middelbare school 100% team zes zonder stress, maar ik ben nu echt onredelijk geïrriteerd door 2 zevens die ik vandaag heb gekregen voor opdrachten
Ik ben mijn avatar zat maar weet ook niks leuks.
(Maar als ik binnenkort dus ineens iets anders heb niet gek opkijken haha)
Edit: Heb inmiddels iets gevonden.
Ja, wat wil je met dat stomme grijze weer. Maar goed, ik ga nu ook de deur uit voor mn stupid walk voor mn stupid mental health, ben braaf elke ochtend vitamine d aan het slikken en heb de halve ochtend voor de daglichtlamp gezeten. Voel me zo’n cliché millennial.
Ooh wat fijn dat het geregeld is! Hopelijk kan men wat met je verhaal, klinkt echt als iets dat niet hoort te gebeuren!
Ik heb voor vrijdag een dagje sauna geboekt. Zo. Veel. Zin. In.
Ik heb een maand ouderschapsverlof gehad afgelopen maand en ik dacht dat ik geen salaris zou krijgen en nu krijg ik dus salaris overgemaakt?
Misschien moet ik het maar snel opmaken
De altijd wat podcast is ideaal voor the stupid walks for stupid mental health. Vooral de huishouden aflevering.
Heb gister brood besteld bij picnic en dat moet je nog afbakken. Ga ik nu doen. En ik heb weer eieren en avocado. Feest is aan.
Ik ben zo sloom vandaag. Misschien moet ik maar gewoon met mijn laptop verhuizen van mijn bureau naar de bank. Onder een dekentje werken.
Edit: inmiddels verhuisd. 10/10 would recommend
gewoon doen!
ik heb een stekje besteld waarvan de verzendkosten hoger waren dan het stekje zelf, maar kon het echt niet laten
heb er ooit een stekje van meegenomen van zo’n plek buiten waar iemand die had neergezet, maar hij heeft t niet gehaald
ik vind hem zo mooi
edit:
de stekjesplek, zoiets zou ik ooit nog weleens willen maken ook
Als ik dat doe val ik in slaap, hopelijk vergaat het jou beter
Omg mag dat alweer!!!
Kijken of ik morgen nog kan floaten
Ik werd vanochtend pas om half 12 wakker. Ben rond half 1 van bed naar bank verhuisd waar ik nu nog steeds onder een dekentje lig en heb geeneens gegeten omdat ik de puf niet heb om naar de keuken te lopen
Oh nee gelukkig geen last van. Nu nog even een half uurtje mijn werk afronden en dan kan ik wel indutten.
Krijg je niet deels betaalde ouderschapsverlof?
Omg ik ook, waar kan ik dit doen
Heb eind december m’n middelmatig luxe bed van MADE besteld en gisteren kreeg ik opeens bericht dat het vandaag geleverd zou worden zo chill en hij is zo mooiiiiii na 6 jaar grond slapen eindelijk weer een bed
Ja misschien wel dan ik dacht dat het onbetaald zou zijn. Maar kan me ook niet voorstellen dat ze me per ongeluk salaris overmaken
Ik dacht dat het goed idee was om een zak mini brosjes, rolo’s etc te kopen. Was het ook maar ik eet zo’n zak echt in een keer leeg. Bij een gewone reep chocola heb ik dat niet want dat verveelt. Maar van die mini’s kan je steeds iets anders eten en dat blijf k dan doen
Mijn dochter (3) vroeg daarstraks of we samen een taartje gaan eten in een ‘restaustrant’. En nu kan het weer dus dat gaan we doen binnenkort