Wat je even kwijt wil #58

Ja ik heb geen auto gelukkig dus dat raakt mij persoonlijk niet zo maar alsnog wel kut voor de autorijders ja.

1 like

Jezus wat een kutdag. Ik krijg het niet voor elkaar om positief te doen.

10 likes

Ik denk dat de kans daarop op dit moment klein is. Oekraïne is geen NAVO-lid.

Ik vraag me ook af of ze nu opeens Oekraïne wel laten toetreden. Hoogstens zullen ze nu wat militairen sturen naar buurlanden, maar ingrijpen zelf zie ik eigenlijk niet snel gebeuren. (Met welk materieel ook).

Huh maar je bedoelt gewoon Nederlandse studenten die zich druk maken dat ze in Oekraïne moeten gaan vechten? Hier is toch totaal geen sprake van en geen enkele aanleiding voor?

5 likes

Klinkt als pubers die elkaar lekker aan het opjutten zijn dit. Er is geen enkel scenario waarin Nederland zich met mankracht gaat mengen in deze oorlog.

Want zoals al gezegd is:

1. Oekraïne is geen NAVO-lid
  2. Troepeninbreng = derde wereldoorlog en heel lullig gezegd: de rest van de wereld heeft daar geen zin in
  3. Zelfs dan is Nederland er nog steeds geen logische partij. We hebben niks te bieden.

Ik denk dat dit twee kanten op kan:

1. We laten gebeuren wat er gebeurt en Oekraïne komt in dezelfde situatie terecht als Georgië. Dus de regering wordt vervangen door een Kremlin-gezinde-poppenkast. Poetin blij, land weer rustig, rest van de wereld heeft er geen aandacht meer voor.

2. De sancties zijn ZO hard dat Poetin moet toegeven. Al dan niet onder druk van zijn rijke vrienden of een woedende Russische bevolking die niks meer te verliezen heeft doordat het land economisch in puin ligt.

Edit: dacht even dat ik in het Nieuwstopic zat. Excuses voor deze uitgebreide analyse haha

47 likes

Nou wel even de tas waar ik al een maand op aas besteld met 42% korting

15 likes

Ik word sowieso afgekeurd. Astma, bijziend, allergisch voor alles wat leeft en door de stijve enkels kan ik geeneens een voetbalveld rondrennen.

En anders wordt het deserteren

3 likes

Enkele jonge studenten hadden laast die brief gehad (zie eerder geplaatst citaat) en dan zit het nog fris in het geheugen I guess en dan zijn ze waarschijnlijk banger dat ze opgeroepen worden.

4 likes

Ik hoop ook op S5, komt er nog iets goeds uit al die jaren psychiatrie :rofl:

3 likes

Nou da’s mooi klote

3 likes

Ik heb nog reserve diagnoses gelukkig :joy:

5 likes

De opkomstplicht is voor onbetaalde tijd uitgesteld ja, maar zij zagen het nog wel gebeuren dat ze nog werden opgeroepen. Maar het zijn tieners hè, niet dat ik zelf denk binnenkort verscheept te worden naar Oekraïne.

@Hippe_kikker dat kan je op de reservebank :wink: :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik heb gelukkig -5, daar wordt defensie ook niet vrolijk van :joy:

2 likes

Of ik vandaag geluncht heb met snacks omdat ik nu een airfryer heb? Oh jazekerrrrrr :heart_eyes:

18 likes

Lekker!

5 likes

Nou ik zou eerder een risico zijn :joy:

5 likes

afbeelding

Gewoon allemaal een kilo knoflook eten en een week je tanden niet poetsen als je op keuring moet en dan is er niks aan ‘t handje!

Bron: https://www.famvandevelde.nl/militie/militie1949-J404.html

12 likes

Ik ga voor een combideal van A2 en A7

23 likes

ha ha ik ben a6 all the way

14 likes

Geldt die ontwikkeling in de borstkas ook voor cupmaten :thinking:

11 likes