Wow…kleuterklas 2.0
Ik heb al de hele dag het idee dat het vrijdag is
https://www.mms.com/nl-nl/zak/p/9004
Waarom stelt Google me dit voor? Geen idee, maar ik wil het nu
Sterkte
Heb je al meer nieuws over hoe het nu met haar gaat?
Zo zonde, net scheen de zon nog optimaal en had ik zin om na de stad te fietsen waar m’n pakket al een week ligt. Nu wordt t grijzer en heb ik eigenlijk geen zin meer.
Edit: Oh, ik zie ook ‘‘De felste buien trekken ongeveer tussen 15:00 en 18:00 uur over het land.’’
Ik zit al drie uur bij de kapper. Dat wordt weer een orgaan afstaan dadelijk
Wat laat je doen?
Dat is snel, fijn hoor! En weten ze het al op je werk?
Balayage (inclusief olaplex) en knippen!
Ja, ik had maandag al aangegeven dat ik niet verder wou gaan daar (zat nog in m’n proeftijd) dus ik zit al thuis nu er zoveel werk aangeboden word had ik de gok genomen om al te stoppen voor ik nieuw werk had gevonden
Ik krijg het weer helemaal benauwd van die berichten over de gasprijzen.
Niet leuk
Na de vakantie niet meer duaal lesgeven. Eindelijk terug naar normaal zonder bekbedekkers en politie hoeven spelen op de gang.
In veel klassen heerst wel veel onrust m.b.t. Studenten die bang zijn dat ze moeten vechten in Oekraïne.
Ik heb me maar eens ingeschreven voor een yogales in de ochtend morgen. Door dit zeikweer heb ik steeds 's avonds geen zin.
Ik heb net mn nier aan ze gegeven!
Op eentje kun je wel leven
Ja wat rot zeg, hoorde dit ook al van een collega dat haar zoon zich hier ook echt druk over maakt
en benzine ook!
al had ik altijd een heel gezellig, romantisch beeld van de autoloze zondag. misschien tijd om die weer in te voeren.
Hopelijk snel warmer weer😔
Paniek werd versterkt door deze ontwikkeling:
Sinds 1 januari 2020 geldt de dienstplicht ook voor vrouwen. Alle meisjes van 17 jaar krijgen een brief over de dienstplicht.