Wat je even kwijt wil #58

O nee :frowning: Wat zielig! Sterkte!

Fuck, sterkte! :two_hearts:

1 like

Heel veel beterschap voor je moeder gewenst. Hopelijk komt ze er snel bovenop! :kissing_heart:

1 like

Ik kijk keuringsdienst van waarde en Thijs Kuiken is vogelgriepexpert. Ik weet niet waarom, maar dat vind ik grappig.

28 likes

Ik zeg doen

2 likes

Ik gebruik Prime niet echt veel maar mijn vader wel (via mij). Nu heb ik met hem afgesproken dat hij Prime betaald en dan neem ik nog HBO erbij wat ik betaal waar hij ook de inlog van krijgt. Prima deal wel zo haha. :ok_hand:t2: Wel keuzestress 4 life straks.

Stiekem was het leven wel makkelijker zonder Netflix, Disney, Videoland, Prime en HBO. :rofl:

3 likes

Hahaha net zoals Hennie de Haan van de vakbond van pluimveehouders :smiling_face_with_tear:

afbeelding

25 likes

Dit vind ik toch wel een van de weinige voordelen van volwassen zijn. Kan allemaal :drooling_face:

2 likes

Ik word echt naar van al het nieuws over de Russische aanvallen, heb nou heel lang dit random gekeken over iets anders, hielp wel beetje om rustiger te worden.

4 likes

ik ga volgende week verhuizen en heb net bij het grofvuil hier mooie, degelijke, stevige witte linnen gordijnen (incl. rail) gevonden, en ze passen (hoogstwaarschijnlijk) in m’n nieuwe huisje!!!

wat een winst

62 likes

Ik vind dit echt leuk. Alleen die voice over is echt irritant

4 likes

Ja echt tof om te zien!
Die voice-over vind ik ook irritant, het is die Ton Kas van Promenade maar hij zet ook zo’n irritant accent op. Maar bleef toch kijken door de coole vrouwen.

2 likes

Nice! Zo heb ik vorige week een big shopper vol hydrofieldoeken en lakentjes voor de baby in de geefkast gevonden! Echt een score want die dingen kosten een fortuin en ik vind ze toch allemaal lelijk of te duur.

9 likes

Leuk! Voor mij heeft het wel zo uitgepakt. Ik was tien jaar sporthatende bankaardappel en sta nu al een tijd vrijwillig 4x per week te kickboksen :boxing_glove: Als je me dit 3 jaar geleden had verteld had ik je keihard uitgelachen. Het is verslavend! Misschien gaat dat jou ook wel gebeuren :grin:

12 likes

petitie om bankaardappel te gaan gebruiken ipv couch potato :fountain_pen:

15 likes

Leuk om te horen! Ik begin met twee keer per week, maar dat is ook al heel wat voor mij haha. Maar ik ben echt enthousiast!

1 like

Tegenwoordig blokkeer ik dus accounts op socials als ik ze stom, vervelend of saai vind. Hoef je er ook niet meer langs te scrollen. Ik kan het iedereen aandaden

8 likes

Erg om te zeggen, maar ik kan mij er zo aan ergeren dat mijn moeder zich plots een ware doctor in de geopolitiek waant

9 likes

Zou niet durven! Denk dat jij deze vrouw in wit bent. Zero fucks

Women-boxing-face-punched

9 likes

Ik stuurde mijn boomer tante vanochtend een appje om haar te feliciteren. Krijg ik net reactie:

Hi Foefje :smiling_face_with_three_hearts:
Dank je wel :partying_face: Hoe gaat het met je? :nerd_face::crazy_face:
Leuke foto heb je op whats app :camera::smirk::laughing:
Hoe gaat het met je vriend? :sparkling_heart::smiling_face_with_three_hearts:
Hopelijk zien we elkaar snel weer :star_struck::clinking_glasses:
Liefs :cherry_blossom::smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart:

En een random sticker.

Haha ja ik snap nu waarom het zo een 14 uur duurde voordat ik een reactie kreeg :joy::joy::joy:

54 likes