Omg hoorde net ineens keiharde knallen maar niet zoals vuurwerk. Klonk bijna als schoten en het eerste dat ik dacht was DE RUSSEN.
Hart zit echt in m’n keel maar ik zie niks behalve verwarde mensen die ook uit hun raam kijken.
Omg hoorde net ineens keiharde knallen maar niet zoals vuurwerk. Klonk bijna als schoten en het eerste dat ik dacht was DE RUSSEN.
Hart zit echt in m’n keel maar ik zie niks behalve verwarde mensen die ook uit hun raam kijken.
Is dat dan niet meer bedoeld voor mensen met wat minder te besteden? Of stop jij dan ook wat in die kast en is het dan oké.
Wel vet als Putin’s Schlieffenplan is om via Utrecht uiteindelijk Kiev in te nemen.
Flinke omweg, maar hè wel onverwacht.
Haha echt hoor. Ik ben al sinds vanochtend half acht het nieuws aan het kijken dus het is ook niet gek dat het door mijn hoofd ging, maar toch, die logica.
En volgens mij was er niks aan de hand, maar het klonk echt heftig.
Waarschijnlijk gewoon een Brabantse student, die hebben stemmen als een mitrailleur.
Mijn man vraagt ook de hele tijd waar liggen onze jodiumtabletten voor het geval er een kernwapen per ongeluk onze kant op komt.
Die durven niet in mijn wijk. Gelukkig maar.
Ik heb besloten dat het een vrachtwagen was met tien lekke banden achter elkaar.
Actual footage of me tijdens sparren
Ik kan het niet helemaal goed zien, maar als die vrouw rechts is wie ik denk dat het is, dan heeft haar man meerdere keren gestoken en beschoten. Daarna is ze opgestaan en het huis uitgelopen en hij zit levenslang in de gevangenis💪
Slim! Tijd terug heb ik ook alle hippe actuele ‘kijk mij eens gevatte opmerkingen over actualiteit maken’ accounts op Twitter ontvolgd en het geeft zoveel rust. Had een soort drang om alles maar te lezen omdat ik bang was anders allerlei nieuws enzo te missen en niet op de hoogte te zijn van wat er allemaal speelt. Beetje zelfde als met journaal en actualiteitenprogramma’s, moest ook altijd maar aan.
Nou, soort wake up call, heel stom misschien, maar als ik iets mis is het blijkbaar niet boeiend genoeg en als het wel boeiend is, dan hoor ik het wel via andere manieren. Geeft echt veel meer rust zo, had ik veel eerder moeten doen
Ik vind uitgaan tot 01:00 echt de perfecte tijd
Dag 3 dat ik wakker lig en ik wou dat mijn hoofd een uitknop had
Er zat een kauwgompje op mn jas echt supersmerig
Of ik mee wil doen aan een onderzoek voor vrouwen van 38 of ouder.
Joe, ik ben 29 goed getarget, ziekenhuis
Wat heftig allemaal! Gelukkig is er nu een diagnose. Mijn vader heeft dit een paar jaar terug ook gehad, het duurde een week voordat de antibiotica helemaal goed z’n werk deed. Hopelijk voelt jouw moeder zich volgende week ook weer een stuk beter!
Het einde van mascne is hereeeee!
Door alle nare nieuws heb ik besloten om Geordie shore terug te kijken . Ik moet echt even iets zien wat compleet hersenloos is.
Ik kijk de laatste dagen steeds Geordie Shore OGs, over hun levens nu. Ook goed vermaak
Ik dacht dat ik nog 10 euro op een cadeaukaart had. Maar t is nog 19 euro. Toch lekker
Kijkt er uberhaupt iemand naar Koffietijd