Wat je even kwijt wil #58

Ohhh dat soort kraampjes hebben naar mijn mening vaak het lekkerste eten. Met zoveel liefde gemaakt.
In mijn dorp is een Vietnamese kleine foodtruck op zaterdag en de vrouw die dat runt maakt de lekkerste pangsit die ik ooit gegeten heb.

1 like

Ze staan op meerdere plekken. Makan makan heten ze. Hun site stond ook op de kraam maar ben die vergeten. Ze hebben een tentje en een grote bus waarin ze een mini toko hebben met snacks en ingevroren eten die je thuis kan opwarmen enzo.

http://www.makanmakan.eu

7 likes

Oooh top, dank je wel!

1 like

@Spaarlamp door jullie ben ik begonnen met de Verhulstjes, het is enig en ik heb al meerdere keren hardop gegierd. Thanks voor de tip!

7 likes

Waarom zou je er spijt van hebben? We posten hier letterlijk van alles, vind de reactie op jouw post vooral onnodig. “Is dat stoer?” Heerlijk passief agressief geneuzel weer.

29 likes

Wij zitten bij ziggo en kpn heeft hier in 2019 glasvezel aangelegd.
Nu staat KPN hier vaak voor de deur. En ze beweren nu dat het verplicht word over een jaar om glasvezel te gebruiken? En dat ziggo dan het kpn netwerk moet moet huren en flink duurder gaan worden.
Ze bieden nu aan de deur een aanbieding/goedmakertje zonder overstap boete etc wat €500,- kan schelen

Mijn man kan slecht tegen dat soort verkopers ingaan dus ik kwam er tussen maar man man. Wat irritant die gast.

Geloof er ook niks van.

2 likes

:raised_hands:t2:

5 likes

De introvert in mij vond het vroeger altijd wel fijn om na een drukke dag met veel sociale contacten alleen weer naar huis te gaan, maar het begint me steeds meer tegen te staan.

5 likes

Is ook helemaal niet waar want ziggo gebruikt coax en dat heeft geen reet met kpn te maken en ze gaan de komende jaren ook helemaal niet overstappen naar glasvezel. Ook niet geloven als kpn zegt dat als jij nu geen glasvezel aansluiting in je huis laat maken (en dus naar hun overstapt) en je ooit over wil stappen naar kpn dat jij dan voor de kosten op moet draaien om alsnog een glasvezel aansluiting te krijgen.

1 like

Wat ben ik blij dat in mijn buurt geen carnaval gevierd wordt.

10 likes

Bij berichten over alcohol denk ik alleen maar. Heh hoe kan jij nu nog foutloos typen. Mja dan bedenk ik me dat ik dat nuchter niet eens kan :joy:

13 likes

Vind het wel jammer dat het altijd maar ‘Oepsie ik ben dronkûh’. Prima, maar gun ons een lolletje en deel dan ook je dronken gedachtes.

6 likes

Die jongen snapte er zelf blijkbaar geen kaas van want ziggo heeft inderdaad zijn eigen netwerk….
KPN wil inderdaad zijn eigen koper/coax afstoten.
Maar dat is niet aan de orde bij ons!
Wij hebben coax van ziggo en nu sinds twee jaar ook een glasvezelpunt van KPN
Was toch gratis hahaha
Maar daar zijn ze dus niet blij mee

Ik ga een bordje ophangen. “Geen KPN colporteurs aan de deur hier”

1 like

Er is een man die al vaker (beetje te vaak als je het mij vraagt) bij mijn optredens is geweest en ik zat net in mijn spotifystatistieken te kijken. Ik word niet zoveel gestreamed maar soms ineens 1 liedje 200 keer per dag :confused: En volgens mijn speurwerk kan het dus alleen maar die man zijn. Weirrrrd. Nouja tikt wel lekker aan, maar echt vreemd.

13 likes

‘Maar in het hart zijn we bij de mensen’

3 likes

Laat haar maar in de waan

5 likes

Als je een sympathiepost op insta hebt geplaatst dan compenseert dat!

5 likes

Ik denk dat ik zo ook maar ga. ik heb het een beetje gehad met vandaag. :sweat_smile:

2 likes

Nouja, het is op zo veel plekken in de wereld oorlog en daar staan we ook niet allemaal elke dag bij stil. In feite is er zo veel leed in de wereld dat er nooit reden is voor een feest.

8 likes

Ik lig ook al in bed. Heerlijk met een elektrische deken en het forum.

3 likes