‘Maar in het hart zijn we bij de mensen’
Laat haar maar in de waan
Als je een sympathiepost op insta hebt geplaatst dan compenseert dat!
Ik denk dat ik zo ook maar ga. ik heb het een beetje gehad met vandaag.
Nouja, het is op zo veel plekken in de wereld oorlog en daar staan we ook niet allemaal elke dag bij stil. In feite is er zo veel leed in de wereld dat er nooit reden is voor een feest.
Ik lig ook al in bed. Heerlijk met een elektrische deken en het forum.
Dit is echt next level je stalker ontmaskeren.
Enorm verdrietig, heel veel sterkte ik duim voor jullie dat het elke dag een beetje beter met haar gaat!
Flashbacks naar de Baumgards van een Huis Vol met hun voedselimperium.
Ik was net uit eten in een soort kelder en daar was een heel smal gangpad tussen de tafels maar het was een lange ruimte, dus je moest als je ergens heen wilde door dat smalle gangpad.
En er was een meisje van 11 ofzo die aan een tafel een stuk achter ons zat en echt minstens 25 keer langsliep zonder overdrijven en na de eerste 10 keer had ze ineens geen broek meer aan en liep ze er alleen in een trui en het was zo vreemd?? Ze huppelde ook steeds langs ???
Zit je daar te eten met een halfnaakt kind in een kelder ??? Vraag me echt af of ze in haar broek had gepoept maar waarom huppel je dan langs ?? Echt ik heb nog nooit zo’n mysterie meegemaakt.
Ik wil nu ook graag de antwoorden
Ja ze leek een beetje autistisch dus misschien had dat er iets mee te maken?
Maar het was verwarrend en ik baal dat ik te ver van ze af zat om zeker te weten wat er gaande was.
Ik zit in de trein na een avondje chill cocktails drinken en hij zit helemaal vol met mensen die carnaval gevierd hebben.
Ga weg man, ik ben juist hierom Brabant ontvlucht 8 jaar geleden. En toen al had ik een hekel aan mensen van boven de rivieren die ons feestje kwamen kapen.
Waarom moeten mensen altijd zoveel herrie maken in de trein
Oh @KipTokTok en dan zit ik ook nog in het hoge noorden. Gedeelde smart…
Ohnee ik lees verkeerd
Ik snap ‘m niet
Het slechte nieuws is denk ik dat het niet een beetje gek is, maar heel erg gek
Heb hier nieuwe bewoners in het complex. Ben geen fan van ze.
dit doet me denken aan iets anders heel raars en mysterieus wat ik laatst meemaakte, heeft niks met jouw post te maken maar memory unlocked
ik liep donderdag naar werk en op een stuk kade liepen ook drie of vier andere mensen, maar ze liepen steeds heen en weer en soms gingen ze ineens keihard rennen en dan stopten ze ineens weer en keken op hun horloge of telefoon ofzo en dan liepen ze weer door, steeds heen en weer over hetzelfde stuk. ze zeiden niks en keken elkaar ook niet aan en het was ZO weird en ik had een ochtendhumeur dus ik dacht gewoon fyaad, maar heb nu spijt dat ik niet heb gevraagd wtf ze aan het doen waren
Of dat Oekraïne niet bepaald de andere kant van de wereld is?