Wat je even kwijt wil #58

Ik ben brak maar de zon scheen dus heb ik een rondje over de markt gelopen :smiling_face_with_three_hearts: en ik had vanavond vrij maar is wat tussen gekomen dus daar ben ik me mentaal op aan het voorbereiden haha

6 likes

Ik ga een middagdutje doen.

4 likes

Heb ik net ook gedaan ben echt niet vooruit te branden :cry:. Zo maar wel even naar buiten :sunny:

2 likes

Wat een heerlijke dagje. Al ruim 7000 stappen gezet met shoppen en onderweg koffie drinken. Straks weer de zon in.

10 likes

Ooh wat chill! Geniet ervan.

Ik heb echt zin om mn eerste loon uit tegeven bij superbra want mn boobs zwemmen in mn bhs van nu haha. Maar moet nog even wachten op mn rooster

8 likes

Word niet zeeziek zoals ik

2 likes

Ik ben zo veel productiever met dit weer dan als het buiten grauw en miezerig is. Heb vanochtend gedoucht en een college uitgewerkt, vanmiddag een wasje gedaan, bed verschoond en gestofzuigd en gedweild. Nu heb ik net m’n nagels gedaan en twijfel ik of ik nog even langs de kringloop zal lopen. Ben alleen nog niet helemaal klaar met studie.

En vanavond wijn drinken en waarschijnlijk stappen :heart_eyes: wat een dag

10 likes

Ik werd vanmorgen 7 uur wakker en niet meer geslapen. Zit al helemaal in de makeup klaar voor vanavond maarja nu wil ik een middagdutje doen. Dan maar met makup op slapen en bidden dat mn eyeliner niet op mn kin hangt straks.

3 likes

He he eindelijk een avatar gevonden die me bevalt.

11 likes

Aaah, ik vind jouw laatste berichten zo leuk, zeker nadat je aangegeven had dat je eventjes in een mindere periode zat. De levensvreugde (kutwoord, maar enthousiasme dekt de lading niet vind ik) spat er vanaf!

8 likes

Ik zit in een blouseje op m’n balkon in de zon en ik vind dit echt zo genieten na het deprimerende rukweer van de afgelopen weken.

7 likes

Met dit soort weer heb ik altijd zo’n sterke drang om een elektrische fiets te kopen :joy:
Zie mezelf al helemaal een lange tocht maken en na 20 km een ijsje kopen als het nog iets warmer is of een ritje door het buitengebied en lokale producten meenemen in m’n mandje. Sowieso ben ik 40 jaar te jong om deze gedachtes te hebben

20 likes

Dit is precies wat ik doe met mijn elektrische fiets en vind mezelf niet te jong hoor, geef geen fuck :sunglasses:

12 likes

Ik vraag me wel eens af wat je sterrenbeeld is volgens een soort deskundige als de bevalling gewoon gepland was, dus door geplande keizersnede of inleiding. De gynaecoloog van mijn moeder vond het handiger voor de ziekenhuis planning om mij voor de feestdagen te halen al was ze op tweede kerstdag uitgerekend. Dus nu ben ik een soort gedwongen boogschutter ipv steenbok.

10 likes

Dat heeft het universum voor jou bepaald :heart: het universum voelde dat jij een boogschutter was ipv een steenbok :slightly_smiling_face:

14 likes

Nou ja eigenlijk dus een gynaecoloog die met kerst minder wilde werken maar Miss heeft hij een machtige plek in t universum

13 likes

Moet een schop onder m’n kont van mezelf om te proberen wat nieuwe vrienden te maken hier want heb het gevoel alsof iedereen de hort op gaat vanavond en ik heb weer een avondje bank voor de boeg :+1:t2:

6 likes
9 likes

Ik wist dat er in een dorp waar ik vaak naar de kringloop ga een kraampje zou staan op de markt waar een mollukse familie indo/moluks eten verkocht wat ze zelf maken. Alleen wist ik niet wanneer ze er precies stonden en kon ik dat nergens vinden. Maar vandaag kwam ik er toevallig langs en heb ik een gerecht gehaald. En omg het is zo freaking lekker! Ik ben zo blij dat dat lekker in de buurt zit en ik nu precies weet wanneer ze er staan. Want dit word mn nieuwe obsessie haha

32 likes

Oeeh weet je hoe de kraam heet of staan ze echt alleen in je dorp?
Mijn vriend is Moluks en het eten is inderdaad een heerlijke bijkomstigheid hahah

On topic:
Ik heb corona. Gelukkig geen klachten behalve een beetje neusverkouden dus ik mag echt niet klagen daarover maar ik baal wel want alles is nu weer volledig open en het is hier super mooi weer en ik zit verplicht nog binnen tot en met dinsdag. Ik verveel me nu al :sweat_smile:
En het ergste van alles is dat ik een fitlife wilde beginnen dus ik heb ook nog eens niet echt snacks in huis.

2 likes