Wat je even kwijt wil #58

waren ze te oud voor, en het was allemaal ook heel serieus. het leek eerder iets kunstzinnigs ofzo, of iets met oorlog, weet niet, maar toen ik die mogelijkheid had bedacht had ik al helemaal geen zin meer om ernaar te vragen want dat was dan vast dE bEdOeLiNg

4 likes

Me; eindelijk 3 nachten geen zwaar ademende vriend naast me nu kan ik eindelijk goed slapen

Also me: doet geen oog dicht als ik alleen moet slapen

2 likes

Heb een peeling opgedaan maar geen zin om af te spoelen :sob:
Maar beter doe ik het wel want het is dat enge rode spul van The Ordinary. Anders heb ik morgen wat flarden huid over waar opgedroogd bloed op lijkt te zitten. Niet zo charmant.

9 likes

We zijn verwarmingen verven en nieuw wasbak etc. Water moest er gisteren hele dag af.
Man doet gisteravond weer aan. Springt er wat bij de cv ketel., spuit er overal water. Hele zolder zeiknat, alle spullen ook. Wezen dweilen etc en vannacht hoorde ik weer gedruppeld. Komt er alsnog water door het plafond. :smiling_face_with_tear:

Wordt leuke dag vandaag van schoonmaken en opruimen en kou leiden. En hopen dat er geen schimmel komt op zolder. Zit geen raam alleen zo’n trapluik.

3 likes

2e dag zon, ijskoffieseizoen is geopend hoor

30 likes

Waar haal je lekkere ijskoffie (of maak je het zelf?!)?

Ik vroeger altijd bij coffee company maar die heeft me te vaak teleurgesteld de laatste tijd.

2 likes

Ga naar een griek en bestel een frape of een espresso freddo. Bedank me later.

9 likes

Gecondenseerde melk met ijskoude sterke koffie (ofwel Vietnamese ijskoffie) is wat ik meestal doe.

3 likes

Ik maak het zelf, redelijk groot glas, met 150 ml koffie en rest vanille sojamelk of soms met soja chocolademelk

1 like

Thanks voor de tips! Ik hou wel van zoete troep, dus die met gecondenseerde melk ga ik binnenkort maken :grimacing:

3 likes

Bagels & beans heeft mijn fav ijskoffie :pleading_face:

5 likes

Ik doe maar wat als ik het maak, maar als je wat meer een recept zoekt. Dit komt dan het meest in de buurt van hoe ik het maak.

8 likes

Ah yess ca phe sua da (oid) heb ik zooooveel gedronken daar, heerlijk met die gecondenseerde melk :drooling_face:

Ik heb er ook nog zo’n heerlijk toeristen shirt gekocht met het logo van Starbucks maar dan met deze tekst/bestelling erop :joy:

3 likes

Ik heb ontbeten met macarons en bonbons. En nu ben ik kneitermisselijk. Ik leer het ook nooit :rofl::sweat_smile:

8 likes

Pictures or it didn’t happen

3 likes

Hoe waren die dure bonbons??

4 likes

Ja best lekker! Maar geen 30 euro waard :rofl:

3 likes

Probeer mijn collega’s te bereiken of ik nog wat voor ze kan doen, maar kan niemand bereiken en niemand belt terug.

2 likes

Ik zag net een filmpje van mensen die blij waren dat ze weer uit konden gaan en dansen. Dat dansen was dus een beetje doelloos op en neer huppen.
Je hebt 2 jaar de tijd gehad om thuis je dansskills te oefenen en dan ga je huppen?!?!

9 likes

Het is bijna Pasen en hazen hupsen. :baby_chick:

5 likes