Ook daar zat ik gisteren aan te denken. Volgens mij zijn dit wel twee dingen die altijd weer terug komen in mijn leven…
Uit Steiger valt om tijdens carnavalsevenement in Beugen, vijf gewonden | NOS
Hahaha (niet @ de gewonden natuurlijk)
Nooit verwacht dat een van de beste tradities van mijn dorpje nog eens in het nieuws zou komen, wel jammer van de manier waarop gelukkig is er niemand ernstig gewond
Ik was gisteren rond 22:30 in slaap gevallen en ik werd vandaag om ongeveer 12:00 wakker vandaag. Had echt heerlijk geslapen ben lekker uitgerust nu
Ik heb het gevoel dat een vriendin afstand genomen heeft sinds ik een subtiele neustipcorrectie ben ondergaan (die ze letterlijk niet eens opgemerkt heeft lol).
Ze had altijd al uitgesproken mening over plastische chirurgie, maar nooit gedacht dat dit effectief een reden zou kunnen zijn om iemand na 15 jaar aan de kant te zetten
En ook al was die niet subtiel?! Jouw jouw leven
Omdat het kan!
Serieus antwoord: als parodie op de Boxmeerse Metworstrennen, een wedstrijd waarbij mannelijke ruiters op echte paarden tegen elkaar racen.
Ja precies… Ik dring haar verder ook niks erover op.
Traditie…
Omg ik zag net de Rotterdamse Spiderman hard voorbij me scheuren en hij keek zooooo blij hij was echt aan het glimlachen. Ben gelijk in een goed humeur!
We komen net uit een pandemie en dan gaan we worsten eten die om iemands nek hebben gehangen Gewoon niet doen mensen
Het deeg voor de pizza is aan het rijzen in de oven (die uit staat), het hele gezin komt eten en dat is toch wel heel erg fijn aangezien ik me lichamelijk eigenlijk totaal kut voel.
Ik ga vanavond naar Stromae en ik ben gewoon een soort van zenuwachtig ik wil dit al zo lang en kan niet geloven dat ik echt ga en dat dit niet is afgelast door tante Corrie.
Zo actief dat je al naar de film bent geweest in de ochtend haha
Pff wat irritant, zou hen vriendelijk hebben gevraagd daarmee op te houden?!
Nou zonder die pandemie had ik dit ook al echt een heel raar idee gevonden. Doe gewoon normaal.
Veel plezier!!
Ok. Wil je nu een sticker?
Nu slaat dit nergens meer op… als je je bericht weg haalt
Die opmerking was inderdaad zwaar geprivilegieerd en onnodig.
Maar ik vind ‘wil je nu een sticker’ echt een van de meest irritante opmerkingen ooit.
‘Wil je nu een NFT?’ Klinkt niet veel beter