En dan plaats je een kuiken? Gemiste kans
Zo danst toch de gemiddelde witte Nederlander
Ja, maar is zo anti-climax. Eerst een compilatie van mensen die heel uitbundig roepen dat ze gaan dansen en dan zie je daarna een zaal vol wazigkijkende, huppende mensen.
Dag 2 in quarantaine en zometeen maar even een quizje doen ‘wie van de Verhulstjes ben jij?’ Living my best life
Ik wil nog steeds het seizoen kijken dat ze in Saint Tropez zijn.
Love de Verhulstjes
Vooral Victor heeft geniale uitspraken
Haha dat laatste gifje
It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Kickin’ in the front seat
Sittin’ in the back seat
Gotta make my mind up
Which seat can I take?
Love it
Dit voelt nog meer peak 2000 aan dan het origineel. Die memes joh…
Al geef je mij 100 jaar, dan sta ik alsnog alleen maar een beetje te hupsen. Met vastgeroeste heupen en volledig uit de maat
Ik wist dat mijn ouders vandaag even zouden langskomen. Stonden ze om 11:00 voor de deur zonder een berichtje van te voren. Zat net aan mijn koffie
Oe ja dat kan ik ook nog gaan kijken
Beetje olie in je scharnieren en gaan met die banaan!
Ik heb zin om mijn haar weer paars te verven, but it aint gonna happen.
Ik zat net te denken om een muur te verfen in huis
Wellicht dat ik vandaag een pot verf haal en rollers. Vriend is toch morgen naar kantoor
Ook daar zat ik gisteren aan te denken. Volgens mij zijn dit wel twee dingen die altijd weer terug komen in mijn leven…
Uit Steiger valt om tijdens carnavalsevenement in Beugen, vijf gewonden | NOS
Hahaha (niet @ de gewonden natuurlijk)
Nooit verwacht dat een van de beste tradities van mijn dorpje nog eens in het nieuws zou komen, wel jammer van de manier waarop gelukkig is er niemand ernstig gewond
Ik was gisteren rond 22:30 in slaap gevallen en ik werd vandaag om ongeveer 12:00 wakker vandaag. Had echt heerlijk geslapen ben lekker uitgerust nu
Ik heb het gevoel dat een vriendin afstand genomen heeft sinds ik een subtiele neustipcorrectie ben ondergaan (die ze letterlijk niet eens opgemerkt heeft lol).
Ze had altijd al uitgesproken mening over plastische chirurgie, maar nooit gedacht dat dit effectief een reden zou kunnen zijn om iemand na 15 jaar aan de kant te zetten