Ja precies… Ik dring haar verder ook niks erover op.
Traditie…
Omg ik zag net de Rotterdamse Spiderman hard voorbij me scheuren en hij keek zooooo blij hij was echt aan het glimlachen. Ben gelijk in een goed humeur!
Haha grappig, ik woonde een dorp verderop! Ik was al vergeten dat ze dit daar deden
We komen net uit een pandemie en dan gaan we worsten eten die om iemands nek hebben gehangen Gewoon niet doen mensen
Ik ben gister teruggekomen van vakantie en moet morgen weer werken dus wil nog iets van deze dag maken maar ben ook luiii. Misschien zo maar lezen in de zon.
Wel al naar de film geweest vanmorgen alleen ergerde me aan de pensionado’s achter me die hun eigen brood in boterhamzakjes mee hadden en nadat het op was met de zakjes gingen zitten spelen. Praktisch de hele film dat geritsel en ik kreeg honger dus niet heel erg van genoten
Het deeg voor de pizza is aan het rijzen in de oven (die uit staat), het hele gezin komt eten en dat is toch wel heel erg fijn aangezien ik me lichamelijk eigenlijk totaal kut voel.
Ik ga vanavond naar Stromae en ik ben gewoon een soort van zenuwachtig ik wil dit al zo lang en kan niet geloven dat ik echt ga en dat dit niet is afgelast door tante Corrie.
Zo actief dat je al naar de film bent geweest in de ochtend haha
Pff wat irritant, zou hen vriendelijk hebben gevraagd daarmee op te houden?!
Nou zonder die pandemie had ik dit ook al echt een heel raar idee gevonden. Doe gewoon normaal.
Veel plezier!!
Ok. Wil je nu een sticker?
Nu slaat dit nergens meer op… als je je bericht weg haalt
Die opmerking was inderdaad zwaar geprivilegieerd en onnodig.
Maar ik vind ‘wil je nu een sticker’ echt een van de meest irritante opmerkingen ooit.
Wil je nu sticker is OG EGF materiaal. Cultureel erfgoed. Beetje respect graag!
‘Wil je nu een NFT?’ Klinkt niet veel beter
Nee, ‘bek houden’ ofzo wel en dat is toch wat er mee bedoeld wordt dus zeg dat dan ook gewoon lekker. ‘Wil je nu een sticker’ doet me denken aan groep 8.
Wow ineens herrinner ik me iets. Wat was dat ook alweer met die ene chick. Leukemeid123 ofzo. Die zei in discussies steeds sgat en toen iets van ja wat moet ik dan zeggen Kutwijf?
Ik hoop dat iemand iets kan met deze vage omschrijving.
Mijn baas heeft ook wel eens als grap gezegd dat hij een sticker in m’n beoordelingsdossier zou plakken en toen waren m’n mannelijke collega’s nog jaloers ook haha.
Geen idee meer hoe die heette, of waar de discussie over ging, maar dit weet ik ook nog inderdaad.
Ik was net discobowlen en ik was aan het einde echt on a roll, gooide 5 strikes achter elkaar damn was de queen van de baan