@Barbamama is het jullie inmiddels gelukt? Ik ben er na veeeel moeite door! Nu afwachten of ze het ook echt toezeggen
Oh ja dit doe ik ook
Wauw ik heb echt een loa overwinning, had morgen iets belangrijks voor werk en echt mega veel stress, hele dag al randje van janken, krijg ik nu bericht dat t niet doorgaat very blessed
Oh dat zijn echt de gelukzalige momenten in het leven
Jeeuj, fijn! Ik ben opnieuw in de wachtrij gegaan rond half 2, laptop staat open want ben even weg. Net was het nog meer dan een uur. Maar ben blij voor je, in elk geval 1 overwinning
Ik sta al sinds 10 uur vanochtend in de wachtrij, en moet nog meer dan een uur? Ben halverwege volgens dat balkje haha schiet niet op dit…
Gisteren is er in het dorp waar ik vandaan kom iemand neergestoken en ook aan de verwondingen overleden. Binnen een uur kreeg ik op whatsapp foto’s van de insta van de jongen die overleden is en ook van de jongen die de dader zou zijn. Gingen overal rond en nu blijkt dus dat die jongen niet eens hier in de buurt was… hoe kut als je ineens van zoiets beschuldigd word joh?!
@Baron Heb je je pakketje gehad?
Ik had geen zendingen in mijn app staan, maar kreeg vandaag ineens een doosje chocolade van mijn werk Wilde nog zeggen dat ik nooit eten krijg van mijn werk, haha. (Wel een spel, hoodie, bloemzaadjes en handcreme gekregen hoor)
Mensen zijn echt kut…
Mijn opa ligt op sterven en dat is natuurlijk ontzettend verdrietig. Maar hele familie komt terug uit alle uithoeken en we zijn er allemaal zo lang en veel mogelijk om mijn oma te ondersteunen en te waken. Wat een liefde en verdriet tegelijkertijd kan er bestaan:
Haha doe ik ook.
En volgens mij ook met mn kind.
Poeeeeee ik werd net aangereden. Wilde oversteken en de auto achter me dacht dat ik rechts ging dus keek alleen maar naar links om te zien of hij de straat al kon opdraaien. En eerst dacht ik: wat rijd hij nou tegen me aan, ik moet toch wachten. En toen reed ie door en begon ik keihard te gillen dat ie moest stoppen en toen lag ik ineens op straat onder m’n fiets. En terwijl ik daar lag kwam er een auto van rechts die begon te toeteren!!! omdat hij er niet langs kon. WOEST was ik. Ik stond echt te tieren. Heb geen schade en ook geen pijn maar ik schrok me echt de tering. Heb z’n nummer wel en ik had de tegenwoordigheid van geest om hem meteen te bellen zodat ik zeker wist dat het nummer klopte.
Goed gehandeld! Wel even opletten want door de adrenaline kun je signalen van je lichaam aan pijn etc. minder goed opmerken. Hou jezelf in de gaten en mocht er toch iets zijn gewoon even naar de huisarts!
Helaas sta ik nog steeds in de wachtrij sinds 10 uur. Dus heb een uurtje geleden alles afgesloten en vannacht probeer ik het weer…
@Banananana maak voor de zekerheid een afspraak bij je huisarts. Vaak lijkt het alsof je nergens last van hebt maar een dag later komt de pijn, schrik en onmacht etc. Rust goed uit!
Ik wilde veel pastasaus maken om in te vriezen. Mn vriend heeft vaak al eten via werk of een schema etc. maar als ik zo’n saus maak en invries is dat wel voor beide. OMFG, het is zo pittig per ongeluk geworden, ik moest een danoontje snel eten want ik vloog in de fik. Denk dat ik er maar ff een sticker erbij moet plakken op eigen risico. Ik snap het ook niet zo goed, ik heb er waars teveel chilivlokken enzo doorheen gegooid. Ik houd wel van pittige pastasaus, dat arrabbiata. Maar een saus, en het is echt een grote hoeveelheid, kan je niet zo minder pittig maken? Anders moet ik heel veel weggooien. Omg mn bek staat nog in de fik van 1 hapje proeven.
Ik voelde me al een aantal dagen best wel rot, gewoon niet lekker in mijn vel. Nu ben ik net terug van de kapper, goed geknipt en een kleurtje erin. Voel me echt als herboren! Zulke dingen kunnen je zo goed doen
Kun je er een beetje mascarpone of ricotta in doen? Of nog meer saus maken en mixen met de bestaande saus.
Ik denk er nu zelf aan om idd wat meer saus te maken, zegmaar gewoon tomatensaus en dat er doorheen te roeren zodat het misschien wat verdeeld wordt? Ja ik denk dat ik dat maar ga proberen.
Ja een foldertje over privacy
Een dode mus was zelfs een verbetering