Haha dat doet de mijne ook. Wel bovenop de gewoon. Hij stuurt ook mailtjes met foto’s van z’n kringloopaankopen
Mijn vader stuurt vaak een tomaat achter zijn berichtjes omdat hij denkt dat dat een hartje is🤭
Hhahaha dit is vooral heel schattig
Bweh ik zou 8 maart naar een concert dus ik helemaal blij dat het weer veilig kon en mocht, is het alsnog uitgesteld naar eind v/d zomer, wanneer ik niet kan. En overmorgen zou ik naar een cabaretvoorstelling, is helaas ook verzet omdat de cabaretier corona heeft, verplaatst naar een datum in juni wanneer mijn vriend niet kan (en we zouden samen gaan). Zo jammerrrrr. Even kijken of ik nog met iemand anders naar de cabaret voorstelling ga.
Mijn dochter heeft een vriendje te spelen en het is echt het kind van de duivel, echt alles is al uit de kasten getrokken, hij slaat en duwt de andere kinderen, luistert niet als ik hem op zijn gedrag aanspreek, pakt stiekem lekkers, brutaal etc. Gelukkig komt z’n moeder zo😅 Zo gemeen van mezelf maar ik zit de tijd echt af te tellen
Wat aso van je werk
Collega die ik niet ken aan de telefoon; ‘ik wil graag een medewerker spreken’ ‘ja, dat ben ik’ ‘niet waar’ ‘eeeuh jawel…’. Blijkbaar zie ik er niet alleen jonger uit maar klink ik ook zo…?
Ik heb dus een bestelling bij AH gedaan, maar meerdere aanpassingen die later gedaan zijn, zijn niet meegenomen. Beetje jammer wel. Was binnen het tijdvak.
“Oh nee je hebt gelijk, ik weet ook niet waarom ik de telefoon hier oppak.”
En dan ophangen, frikandel.
Haha ja ik werk met kinderen die soms stiekem de telefoon oppakken dus opzich had het gekund maarja haha
Ik word zooooo vrolijk van deze zon❤️
Zojuist op het laatste moment de vouchers die we hadden gekregen omdat we door corona niet konden vliegen ingeleverd. Nu aftellen. Al dik drie jaar niet gevlogen bedenk ik mij net.
Ik wil NU mijn schoenen uit doen. Maar het duurt nog een half uur voordat ik thuis ben. En dan moet ik snel eten en ontbijt maken voor morgen en dan door naar sporten.
Ik zou het vandaag niet erg vinden als die kernbom precies op mij land.
Doe dan ook effe gelijk Videoland
Haha, lekker voor hem. Hoezo is het wel oke om iemand anders zijn privézaken uitgebreid in het openbaar te gaan afluisteren?
Als je nog boodschappen moet doen, haal bloedsinaasappels! Echt super lekker en blijkbaar maar kort in het seizoen. Mooie kleur hebben ze!
Jaa wat goed! Gefeliciteerd
Ik twijfelde net en nu heb ik spijt haha
Na zes dagen stressen kan ik het vandaag eindelijk van me af laten glijden (of nou ja, zo ver mogelijk). voor hardlopen en zo lekker sushiiii
Ja die schijnen heel goed te helpen tegen Putin.