Wow, na ruim 2 jaar heb ik ook een keer corona
Ieder jaar is het een hoogtepunt om zaadjes in potjes te doen en het te zien groeien.
Nee was serieus! Lijkt me super naar
Beste gevoel ter wereld!
Nee heb het niet als ik ongesteld ben en nooit voor naar de dokter geweest.
Wow heb je t gewoon op random momenten en weet je niet wanneer t kan komen. Holy shit dat is wel extra heftig.
Bij dansen was er choreo op Rude Boy, maar ik kom er nu achter dat ze âcome here rude boyâ zingt ipv call me? Heb altijd gedacht dat ze zichzelf rude vond
Vandaag weer eerste dag werken na een lang weekend vrij. Het is eigenlijk mijn vaste vrije dag, maar heb aangegeven dat ik (thuis) ga werken vandaag. Mijn hoofd staat er totaal niet naar, dus ik heb daar best wel spijt van. Maar als ik niet ga werken, ben ik bang dat ik te ver achter kom te liggen.
Hopelijk is deze dag snel voorbij.
Ik had echt precies hetzelfde vorige week woensdag! Wilde eigenlijk nog een dagje vrij hebben maar had voor mijn gevoel te veel te doen (en do/vr helemaal vol) dus heb Teams etc gewoon op offline gelaten, out-of-office nog aan, en gewoon rustig aan gedaan. Vond het alsnog vervelend en zat tegen dingen aan te hikken, maar veel pauze en niet al te hoge verwachtingen hielpen wel (oh ja en misschien even beginnen met een kort lijstje met dingen die je echt gedaan wil hebben vandaag?). Maar goed, heel herkenbaar dus en zie maar of je iets doet met mijn ongevraagde advies. Sterkte in ieder geval!
Kan iemand de tijd doorspoelen met een paar maanden? Ik wil deze dag niet actief meemaken, bvd.
Oné, Uitbraak corona in 3, 2, 1,
Ik heb 1 dag carnaval gevierd krijg nu van iedereen terug âik ben positief op de zelftestâ
Ik zelf test nog negatief, misschien het geluk dat ik in Nov nog corona had? Wel keelpijn/ontsteking, maar dat heb ik na carnaval altijd. vroeger zelfs zoân minimaal 4x per jaar.
Haha dat was stiekem wel te verwachten toch? Ik denk dat op plekken waar toch druk gevierd is, een zéér groot deel van de lui die nog geen omicron-covid hadden positief gaan testen de komende dagen. Wss mijn hele stad zo ongeveer
Hopelijk blijft het je bespaard!
Hier ook al bijna de halve vriendengroep, maar ook al mensen op het werk. Dus ik kan het op meer plekken hebben opgelopen.
Veel succes! You can do it!
Oh ik zou met deze klachten nog wel een een pcr-test inplannen, al dan niet over een paar dagen nog een keer. November is best lang geleden ook, dus je kunt nu wel weer corona hebben
Hier had ik gister ook alleen keelpijn (geen carnaval gevierd overigens en inmiddels meer lichte klachten), maar op 2 thuistesten test ik wel positief. Ik heb dezelfde symptomen als 1.5 week terug, maar toen testte ik op alles negatief. Vriendin van me testte op 7 thuistesten negatief, maar die had ook corona.
Lief, dankjewel. Probeer mezelf maar wat af te leiden met werken. Ik hoop dat hierna wel beter gaat want ik functioneer al dagen niet goed
Ik baalde vanochtend echt toen mijn fietssleutel in de slot afbrak. Terwijl mijn fiets op slot stond en ik van plan was naar kantoor te gaan. Maar ben ik nu supertrots dat ik het stukje sleutel met een pincet en een tangetje eruit heb weten te krijgen. Nu in de wacht om aan mijn verzekering door te geven dat ik een sleutel âkwijtâ ben.
Hehe, de ramen van de winkel waren extreem goor door carnaval. Dus ik was me gisteravond al mentaal aan het voorbereiden op vandaag. Bleek dat iemand vannacht een hele pizza tegen het raam had gekotst en degene waar ik de ruimte mee deel dat vanochtend van het raam heeft lopen schrapen. Want ik was expres later gegaan (gisteravond hing die pizza er overigens nog niet toen ik daar was)