Mijn ouders zijn vandaag een dagje weg en kreeg net van mijn vader een broekzaktelefoontje. Ik had hem dat geappt en wenste ze veel plezier vandaag, krijg ik terug: O. Hahaha gewoon alleen die letter, niet eens ‘oh’ of desnoods Ok of een duimpje. Vaders op whatsapp
Haha wat is dat toch met vaders op whatsapp. Ik vroeg gisteren aan m’n vader of hij mij binnenkort kon helpen met het schilderen van de keuken en toen reageerde hij met: “jawel.” Kom ik net bij m’n ouders en begint hij zelf over hoe we het moeten aanpakken, terwijl zijn appje echt ongeïnteresseerd was
Ik zit al in shirt met korte mouwen op m’n balkon zo fijn dit weer in de vakantie.
Hahaha ja mijn vader zegt op dat soort vragen ook alleen “ok.” Of “oké!!!” En dan denk ik sorry dat ik het vraag, maar als ik hem dan zie heeft hij alles al uitgetekend
Ja dat is echt een vaderding, volgens mij heeft iedereen dat
Met ook nog 5 minuten ‘aan het typen’ voorafgaand aan die enkele ‘ok’
…ik ben dus een vader zonder kinderen
Ik heb eens een cactus zo dood laten gaan dat het soort van verpulverd was (ik vermoed dat de cactus al enkele maanden naar gene zijde was)
Ik app niet zoveel met m’n vader dus dat weet ik niet, maar doet me denken aan als m’n vader een kaart stuurt. Enige dat er dan opstaat is ‘Pa’ Geen x, liefs, beterschap, gefeliciteerd of wat dan ook, echt alleen maar pa
Haha die van mij was helemaal beschimmeld en in tweeën gespleten Terwijl ik hem al maanden geen water meer gegeven had dus vermoed dat dat ook al even gaande was
Niet mijn vader die me via LinkedIn feliciteerde met m’n verjaardag
Ja ja ja, ik was ook vergeten dat “niet te vaak water geven” NIET gelijk staat aan “geen water geven”. RIP!
Mijn humeur gaat er zo op vooruit door dit weer!!
Ik ga maandag voor het eerst nagels laten zetten. Ben benieuwd hoe dat bevalt!
Ik heb een cactus gehad die ik na twee jaar water gaf en toen zakte die in en was dood
Heb ik eindelijk een nieuwe hobby gevonden, moet ik weer terug aan het werk
Haha dat doet de mijne ook. Wel bovenop de gewoon. Hij stuurt ook mailtjes met foto’s van z’n kringloopaankopen
Mijn vader stuurt vaak een tomaat achter zijn berichtjes omdat hij denkt dat dat een hartje is🤭
Hhahaha dit is vooral heel schattig
Bweh ik zou 8 maart naar een concert dus ik helemaal blij dat het weer veilig kon en mocht, is het alsnog uitgesteld naar eind v/d zomer, wanneer ik niet kan. En overmorgen zou ik naar een cabaretvoorstelling, is helaas ook verzet omdat de cabaretier corona heeft, verplaatst naar een datum in juni wanneer mijn vriend niet kan (en we zouden samen gaan). Zo jammerrrrr. Even kijken of ik nog met iemand anders naar de cabaret voorstelling ga.
Mijn dochter heeft een vriendje te spelen en het is echt het kind van de duivel, echt alles is al uit de kasten getrokken, hij slaat en duwt de andere kinderen, luistert niet als ik hem op zijn gedrag aanspreek, pakt stiekem lekkers, brutaal etc. Gelukkig komt z’n moeder zo😅 Zo gemeen van mezelf maar ik zit de tijd echt af te tellen