Wat je even kwijt wil #58

Ik ga morgen afscheid nemen op mijn huidige werk (vrijdag onverwacht mijn laatste dag al gehad) en ik wil iets trakteren maar echt geen idee wat :sweat_smile:

2 likes

Misschien een grote pot met snoepjes vullen, of luxe koeken halen (heb je ook op versafdeling supermarkt) of mini Mars kitkat etc?

84 likes

Zit weer in een slechtere/depressieve periode en mijn werk maakt het allemaal net even wat erger en ik ben dan ook gewoon echt niet blij op de vloer. Heb nu nachtdiensten en dat maakt het allemaal nog even wat kutter en krijg dan altijd op m’n flikker dat ik vrolijker moet zijn en mezelf maar even een schop onder m’n kont moet geven. Eerlijk doe de hele nacht m’n best om die stomme tranen binnen te houden. Weet dat ik 's nachts niet de gezelligste ben en vind dat ook niet leuk maar trek het echt even niet meer.

9 likes

Er hebben al 3 klasgenoten me geappt vanwege een toets dinsdag maar door m’n winterdip heb ik daar nog niks aan gedaan. Heb helemaal geen zin om me daarover te verantwoorden maar dan de zegt iemand dat ze dat “gewaagd” vinden en denk ik… Ik voelde me al slecht genoeg zonder jouw mening lol

4 likes

Ik heb vandaag voor het eerst in bijna 2 jaar weer auto gereden. Greenwheels gehuurd en 3 uur lang gereden, vanuit een nieuwe stad ook. Ik heb een paar jaar geleden best rijangst gehad en voordat ik toen een auto kocht heb ik ook nog extra rijlessen genomen omdat ik het zo eng vond.

Dus vond het echt superspannend! Maar love muscle memory want het lukte gewoon allemaal nog, niet afgeslagen en geen gekke dingen gedaan! Echt een opluchting en stiekem ook best trots :blush:

86 likes

Vlaai :tipping_hand_woman: Lekker bestellen/morgenochtend wat halen bij ‘t bruedje!

1 like

Is bij jullie op zondag bezorgtijd van eten bestellen ook zo dramatisch. Eerst waren ze er altijd wel binnen een uur maar tegenwoordig is anderhalf uur wachten niks meer, vaak tegen 2 uur aan.

We hebben om 16.45 besteld en verwachte bezorgtijd is 18.45

3 likes

Ik heb gewoon zin om morgen naar de tandarts te gaan. 🥲

(Dan krijg ik mijn definitieve kroon dan durf ik weer volledig te kauwen op alles. :partying_face:)

6 likes

Niet per se zondag, maar wel piektijden. Gister bijvoorbeeld bezorgtijden van minimaal 1 uur terwijl dat normaal volgens mij wel minder was.

1 like

Ja sorry jongens de zoveelste opmerking erover in dit topic maar OMG wat zijn boodschappen duur geworden. 3 producten waarvan ik de prijs toevallig uit m’n hoofd wist gewoon €0,20 duurder!!! :rage:

Oh eentje zelfs gewoon met €0,30 omhoog. Pizza

Ik kan me van vroeger nog zo goed herinneren dat ik precies 60 cent ofzo mee kreeg voor een bepaald product. Het gaat dan echt om centen. Voel me nu al plaatsvervangend zo zo rot voor alle mensen die het minder hebben. Kutwereld.

56 likes

Vroeger als student deed ik wel eens een challenge met mezelf om voor 20e weekboodschappen te doen, maar dat is er nu echt niet meer bij! Zelfs de hele basic producten ook gewoon

3 likes

Ik heb net vreselijk de slappe lach gekregen omdat m’n kat in de kruipruimte viel, ben echt een ontaarde moeder.
Disclaimer: de kruipruimte is een meter diep met een vloer van zand en een laagje grondwater dus zachte landing, gelukkig bleef ze stokstijf staan van de schrik dus m’n vriend is er meteen achteraan gesprongen en kon haar zo oppakken. Moest vooral lachen omdat ze heel olijk door de gang liep en dat gapende gat gewoon helemaal niet zag? Ze liep er echt gewoon in.

22 likes

Ik heb vakantie aangevraagd, want sinds ik in dienst ben bij m’n huidige werkgever nog geen vakantie gehad en nog een hoop verlofuren staan van vorig jaar. En ik heb besloten dat ik dan lekker in m’n eentje naar New York ga want dat is m’n happy place (nee ik heet geen Claire Lucia :rofl:). Ik voelde me daar zo gelukkig toen ik er was (2x) dus iets om naar uit te kijken. :statue_of_liberty: Dat is dan wel de eerste keer dat ik alleen op vakantie ga dus ook wel spannend, maar ik voel dat dat goed is voor mij.

83 likes

Tijdens het hardlopen bedacht ik me ineens dat in december (?) de kranten opeens volstonden met de ijskoude winter die ging volgen en we gaan sowieso kunnen schaatsen!!

Waar is dat gebleven

9 likes

Ja dat vroeg ik me ook laatst af. Ik ben niet zo’n wintertype, maar ik heb liever kou met de hele dag zon dan deze grijze, niksige dagen.

9 likes

Ik dacht opeens aan ouderwets zakdoekjes bakken. Binnen 10 minuten stonden ze in de oven… Nu nog 15 minuten wachten :heart_eyes:

Edit: Leuk die autocorrectie :slight_smile: *Zandkoekjes

12 likes

Ik schrik er ook elke keer weer van! Vanaf 1 februari geef ik mezelf ook weer weekbudget en ga ik vaker togoodtogo gebruiken.

2 likes

Crispy snotlapjes?

12 likes

Hahaha zandkoekjes + corona pandemie = zakdoekjes bakken

2 likes