Wat je even kwijt wil #58

Blijven zeuren hoor :rage::rage::rage: ik voel me soms echt mijn moeder in de supermarkt van ‘twee euro?? Dat is VIER GULDEN’ maar holy hell wat is alles duur.

18 likes

:rofl: ze smaken anders heerlijk! Heb mijn tong er net aan verbrand

3 likes

Same toen ik studeerde kon ik met 100-150 per maand boodschappen doen, dus zo zit dat nog steeds in mijn hoofd maar dat is allang niet meer zo, dus deze provisorische begroting in mijn hoofd gaat een keer fout.

1 like

Ik zit VT Wonen te kijken en die gast is vormgever. Daarom heeft hij allerlei dingen in huis met teksten ontworpen. Zijn het dit soort dingen:

Echt top om te weten wie er achter die tyfusnormalo tekstborden zit bij de Leenbakker :+1:t4:

40 likes

Is het niet live love laugh

(Lif lof laf…)

4 likes

Nee Dumpen, Droppen, Deponeren.

24 likes

Hahah, ik heb niet eens gelezen wat er stond.

3 likes

Whaha idd. Betekent dat deze guy er een eigen superoriginele draai aan heeft gegeven. Een echte designer

7 likes

Misschien is hij grafisch vormgever voor de Kruidvat of Xenos

5 likes

Ja ik vond het niet bepaald een visitekaartje wat er in dat huis hing😂 dat bord met plaatsnamen ook

5 likes

Die weervrouw van de NOS heeft altijd zulke slechte outfits aan :fearful:

9 likes

Ja zelfs met de hele week uiensoep gaat dat je niet meer lukken (serieus waddup met de prijs van uien?)

4 likes

Ja!!! Ik zit me hier altijd over op te winden, meid vraag een keer advies??

6 likes

Gister klachten vrij uit quarantaine, vandaag gevloerd door intense hoofdpijn.

What a time to be alive.

4 likes

Wij zitten hier ook dagelijks van “meid wat heb je nou weer aan?!” Altijd van die ouwelijke boerinnenkleding.

6 likes

Let niet op haar voeten… :joy:

Wat is daarmee dan?

Ik heb ineens spontaan het breien weer opgepakt en ik lijk er deze keer al meer gevoel voor te hebben dan de laatste keer toen ik dit probeerde :grin:

7 likes

Hele hoge pumps waardoor de voeten er raar knokig uitzien.

2 likes

Hoorde net dat iemand hier uit de buurt gaat scheiden van haar man en uit wraak de hond heeft vergiftigd. :sob: waarom zijn mensen zo ziek.

2 likes