Waarom geen keramiek van het darmkanaal of de gehoorgang?
Die tieten en lullen hebben we nu wel genoeg gezien in de winkels.
Waarom geen keramiek van het darmkanaal of de gehoorgang?
Die tieten en lullen hebben we nu wel genoeg gezien in de winkels.
Je zal maar uit een endeldarm beker drinkenā¦
De anatomische harten zijn wel steeds meer in opkomst zag ik
Gisteren zou ik gaan wandelen en bier drinken met een vriend, maar hij kreeg een allergische reactie op iets wat hij in de trein had gegeten, en toen heb ik 112 gebeld en kwam de ambulance en hebben we nog uren op de spoedeisende hulp gezeten, en heb ik hem uiteindelijk met een geleende auto naar huis gebracht. En ik vond het wel jammer van het mooie weer maar verder allemaal niet zo shocking of heftig, je weet toch wel dat het goed komt met het ziekenhuis op 500 m afstand. Maar nu appte hij allemaal lieve dingen als dat hij niet weet wat hij zonder mij moet en dat hij zo dankbaar is dat hij zoān goeie vriendin heeft en nu kan ik ineens wel janken.
Wow ik heb er 3 dagen over gedaan, maar op de valreep om 15:23 mijn stap budget toegewezen gekregen Ik ga Medisch secretaresse doen en ben echt zo blij om dit erbij te leren naast mijn huidige baan als directiesecretaresse. Love it.
Ik: wil je nog wat van de winkel?
Hij: oh ja, neem die koeken maar mee, je weet wel, van die franse president.
Ik: whahwa
Deze dus
Niet een macaron?
Nee, dacht ik eerst ook maar die lust hij niet. Dus wel de goede koeken meegenomen
Ik krijg kriebels van kutje kleien. Terwijl ik klitje kleuren dan wel weer gezellig vind klinken.
Piemel pimpen
Hoop niet dat je het stom vindt als ik dit zeg maar ik kan me herinneren dat je een paar jaar geleden wel eens postte dat je niet goed wist wat je nou wilde qua werk en opleiding, dus vind het altijd leuk om te lezen dat je nu zo je draai hebt gevonden en op je plek zit
Doe mij maar naadje naaien.
Waarom doe ik het mezelf steeds aan om naar M te kijken. Echt haar toont steeds naar haar gasten
Poesje punniken
Ik zag een keer een stukje van haar met Mohamedou Ould Salahi (the mauritanian) die net een paar weken in Nl was en echt al redelijk goed Nederlands kon praten, hele zinnen vormen echt top. En je zag aan alles dat hij dat wou proberen in het Nederlands. Zegt zij iets in de trant van āyes but weāre gonna do it in english because thatās easier for youā omdat het haar niet snel genoeg ging. Vond dat zo zielig
Ik zat net ergens op een terrasje en herkende een vrouw uit een programma waarin mensen vertellen over hoe ze iemand gedood hebben. Dat is nog eens een bijzondere manier van iemand herkennen van tv.
Ben je weggerend?
Haha nee hoor! Voor hoever een moord rechtvaardig kan zijn⦠was dat het in haar geval wel. Als iemand aan mijn (toekomstige) dochter zou komenā¦
Ik was afgelopen dinsdag bij een optreden van Einaudi en het was zooo mooi