Zijn helaas flink duurder geworden zie ik (ik heb mijne voor 49 euro gekocht), maar koop zo’n ding! Zijn superdik en warm. Mijn hele familie heeft er inmiddels een.
Haha dit ziet er superchill uit maar met werken en in beeld komen lijkt het me niet zo praktisch?
Werken, kan. In beeld komen zou ik dan weer niet aanraden, camera uit!!
Als je die zwarte of blauwe neemt dan valt het nog wel mee
Wat tof! Gefeliciteerd Lijkt mij best een lastige keuze. Zijn er in het algemeen meer voordelen dan nadelen aan zo’n contract? (ik heb echt geen idee hoe zoiets werkt)
Haha hier kan ik helaas geen calls in doen. Wij overleggen met camera…
M’n vriend heeft een bril nodig en met bril ziet hij er nu uit als een architect. Het is wel wennen, maar ook sexy haha.
Nou ik lig in bed. Die kleuters hebben me weer gebroken. Ik was zo boos op ze dat ik heb gezegd dat ik niet meer terug kom. Gaat zo’n kleuter dat tegen z’n vader zeggen, moet ik weer gaan uitleggen dat ik het niet meen. Echt, snitches get stitches
Dat is echt een rot gevoel. Zie je geen vervelende pubers rond hangen?
Ik kan me herinneren dat je ook trauma klachten hebt en ik kan me voorstellen dat dit onveilig gevoel op kan roepen (is niet zo, jij zit veilig binnen!). Kun je jezelf beetje gerust stellen? Dekentje, kopje thee
Sorry voor de vele aannames, maar wilde het graag tegen je zeggen
Oh dat is echt heel kut. Voelt heel invasief als er iets tegen je huis gegooid word
Ik vind het vanzelfsprekend ontzettend goed dat er een grote actie komt voor Oekraïne maar sinds ik als kind mijn zakgeld doneerde aan zo’n doel (voor geloof ik een tsunamie) en er later achterkwam dat de bazen van organisatie het meeste geld opstreken krijg ik er altijd een beetje een raar gevoel bij, bij zo’n mega actie. Als ik geld doneer wil ik ècht de mensen helpen die het keihard nodig hebben en niet de al veel te rijke directeuren van stichtingen. Hopelijk is dat tegenwoordig gewoon wel eerlijk geregeld want dan doneer ik heeel graag .
Snap ik helemaal! Hoop dat de spanning snel weer wat zakt. Als ik harde vreemde of ene geluiden hoor ga ik vaak ff checken of alles echt dicht zit en dan voel ik me weer rustiger en veiliger.
Mannen met bril zijn altijd 100000000 keer hotter
Huh van roggen kun je leer maken?
Echt he ik heb het idee dat ze het zelf niet weten haha
Ben nu een man met een bril aan het daten
Ik zat in de auto en ik was getuige van een verdachte situatie en voelde meteen dat er iets niet klopte (twee weg sprintende mannen uit een straat in verschillende richtingen) dus ik ben er achteraan gereden en heb een signalement kunnen opslaan. Het was in een klein rustig dorp dus dit soort dingen vallen snel op. M’n zus gebeld, want geen heterdaad dus wilde advies over wat ik het beste kon doen. Uiteindelijk toch de meldkamer gesproken en ze hebben een auto gestuurd. Voelde me echt een 60-jarige buurtpreventie pensionado met adrenaline tot in m’n tenen. De agent koppelde later terug niemand gevonden te hebben en dat we morgenochtend zullen zien wat ze uitgevreten hebben
Zijn wel veel voordelen, groter bereik enzo vooral. Je geeft wel voor een deel je rechten weg, maar ik heb gelukkig betrouwbare mensen die me advies kunnen geven. Ik ga overigens nog flink verder rondkijken dus het is nog lang niet zeker dat ik dit ga tekenen, maar dat er al iets ligt is natuurlijk heel fijn!
Ik ben zojuist voor het eerst in mijn leven echt goed uit eten geweest en o my god, het voelt gewoon na een uur nogsteeds alsof ik de beste seks uit mijn leven heb gehad. Het was zooooo lekker jezus. En helemaal niet duur. Ga naar jaja in berlijn als je daar bent!!!
Het is (juist) ook voor een goed doel belangrijk om een goed functionerende directie te hebben. En als je een goed functionerende directie wil, moet je ze ook enigszins marktconform hiervoor betalen, anders gaan ze (voor nog veel meer geld) het bedrijfsleven in. Als het goed is levert zo’n duurbetaalde directie meer op dan ze kosten.
Ja klopt is best mooi leer ook. Heeft best een apparte structuur.
(Ik heb stage gelopen bij tassen ontwerpers vandaar dat ik dit rare feitje weet)
Ik eet sinds eeuwen weer eens cruesli. En was normale portie, maar nu doen mn slapen pijn van het kauwen.
Zo hard is het niet eens.