Ik vind het wel fijn dat een bedrijf gewoon doneert ipv ‘Koop bij ons en 5% doneren we aan giro 555’
Ik ben blij dat ik vandaag niet jarig ben want ik heb echt geen zin om jarig te zijn vandaag
Ik ben de hobby kamer/rommelkamer aan het opruimen. En het is echt heel erg hoeveel zooi ik heb verzameld. Ben nu op het punt dat ik eigenlijk alles zo wil weggooien, maar weet dat ik dan heel veel spijt krijg. Echter zie ik nu ook niet meer waar ik in hemelsnaam moet beginnen.
Blegh mijn koffie smaakt me totaal niet vanochtend, ik heb het zelfs weggegooid. Wat is er aan de hand
Ik mag een werkervaringsplek voor leidinggevende gaan doen.
Ik was zo onzeker 2 jaar geleden dat ik amper iets durfde te zeggen in een groep, en nu leidt ik bijna dagelijks vergaderingen en mag ik binnenkort een jaar lang leiding gaan geven aan een heel nieuw team. Zo fijn dat mijn werkgever iets in mij zag en durfde te investeren, ik ben zo erg kunnen groeien en dat voelt echt geweldig! De juiste mensen op het juiste moment kunnen zo veel verschil maken
Ja ik vind dat ook zoveel beter. Natuurlijk is elke cent mooi meegenomen en kan niet elk bedrijf even een flink bedrag neerleggen, maar het voelt soms ook fout als ik die acties zie. Grote bedrijven kunnen namelijk wel makkelijk ff 5000 euro neerleggen. Dan krijgt de ceo maar een bonusje minder.
Ben zelf ook verantwoordelijk voor dit soort acties op mijn werk en had ook overwogen om iets voor te stellen, maar het voelt toch… fout? Alsof we winst willen maken dankzij een oorlog.
Ik moet altijd zo lachen als ik rolf sanchez hoor. Hij is voor mij echt zon “ik ben 8% spaans” nederlander. Zo kan ik ook wel grieks nederlandse muziek maken met de 5 woorden grieks die ik ken.
Voordat zijn fans zich aangevallen voelen. Ja hij zal vast wel meer dan 8% dominicaans ofzo zijn maar tja hij heet wel Roel…
Is hij weer uit zijn winterslaap ontwaakt? Rolf Sanchez wanneer de eerste zonnestralen tevoorschijn komen:
Ik bij Mascha van Beautygloss dat er heel veel mensen een airbnb boeken, of van die cursussen en dag tochtjes. Ze laten dan weten er uiteraard niet aan mee te doen, maar het financieel willen steunen. Dat is dus ook altijd nog een optie.
Wat tof! Welke sector als je dit wilt delen?
Heel veel succes en helemaal aan jezelf te danken!
Wat een heerlijk weer Ik heb net al 1,5 uur met een vriendin gewandeld. Mijn vriend begint net pas op te starten dus hopelijk zo nog een rondje wandelen.
En ik weet ook niet tot welk bedrag voor het goede doel belastings aftrekbaar is
Corona?
Met broekmaat 42 krijg ik nog steeds 9/10 keer panties in maat 46/48 of 48/50 niet aan. Is toch niet normaal dit. Ik haat panties.
Snag of snapthighs ik haal ze altijd door de war, zijn echt super fijn. Wel wat duurder maar passen goed en geen gezeik.
Mijn moeder heeft hetzelfde als jij, die heeft dezelfde maten en moet ook altijd de allergrootste panty’s in de winkel. En dan nog knellen ze.
Ik zou adviseren een meer Snagtights te proberen. Die zijn zo fijn, ze knellen niet en de maten kloppen gewoon. Sinds ik het merk ken draag ik weer veel vaker panty’s en maillots.
Heb je dan wel je eigen maat bij snagtights?
Ja. Gewoon je eigen maat pakken en die zit dan echt comfortabel zonder te knellen.
Ze zitten zo fijn dat ik er zelfs in zou kunnen slapen. Ik bestel vooral maillots en heb er inmiddels aardig wat in verschillende kleuren, met prints, etc. Allemaal zijn ze fijn en comfortabel en vallen ze goed.