Heb zin om Lang leve de koningin te kijken. Als kind vond ik dat een geweldige film
Vond ik zo leuk!
Maar ik dacht dat er ook een serie van was
Was dat niet de film opgeknipt in verschillende afleveringen?
Ja ik ook, vond dat zoān magische film. Zie nu je avatar! Brengt herinneringen terug haha.
Lang leve de koningin en Het Zakmes zijn de twee films, die voor mij puur nostalgisch zijn.
Misschien wel ja, kan er ook niks over vinden
Jaa ik heb hem laatst met mijn vriend gekeken omdat hij wilde leren schaken en hij is nog steeds net zo fijn Ik heb er als kind ook van leren schaken, zat ik met een notitieblokje voor de tv hahaha. Hij staat gewoon op YouTube trouwens, mocht je dat nog niet weten!
Nee ik draag alleen katoenen ondergoed en het liefst van die oma onderbroeken maar ik heb dit eigenlijk altijd als ik een jeans draag omdat ik dus dikke benen heb.
I like it picasso.
We hadden onze oude grasmaaier op zoān gratis fb-pagina gezet, kwam er net een (ik denk Syrische) man hem ophalen, had ie een aloĆ« vera-plant mee, van zijn vrouw voor mij.
Ik was gisteren uit eten en āuitā alvast voor mijn verjaardag en omg ik lag om half 10 al in bed het was echt heerlijk, ben ook gewoon nu pas wakker. Tijd om aardbeitjes in chocola te dippen als snack
Welke app gebruik je daarvoor?
Heb zó geen zin in mijn avonddienst zo. Het zonnetje schijnt, het is weekend. Mijn vriend is op vakantie lekker aan het chillen. Ik wil óók chillen.
Ik vind het zelf echt heerlijk om voor werk te sporten. Sta vaak om 06:00 al in de sportschool om mijn ding te doen. Weinig mensen, materiaal wat niet bezet is. Lekker wakker worden met sporten en de rest van de dag hoef je daar niet meer aan te denken.
Yes, dit is het stemmetje in je hoofd dat je nu tegenhoud van een leuke middag!
Gewoon gaan, zijn super veel mensen alleen, maar daar kom je pas achter als je er op let(en surprise, bijna niemand doet dat!).
En als je er bent en je vind het stom, dan ga je toch gewoon weer terug? Maar daar kom je alleen achter door het te doen!
Ugh ik wil wandelen met de hond , maar de wandeling die ik in gedachte had is langer(18 km) en dat vind ik sneu voor de hond en ik wil ook nog ergens koffiedrinken, dus nu moet ik even opnieuw berekenen hoe ik ga lopen
Dat heb ik ook nog steeds met dat filmpje dat iemand heeeel easy een knot maakt door haar hand op een bepaalde manier door het elastiekje te halen.
Nou echt coupe vogelverschrikker hier als ik dat probeer.
Itās all a lie!
- kan uiteraard t filmpje nu niet vinden.
Is dat dat āstill too fastā filmpje toevallig? Die probeerde ik ook te doen, maar haha niet om aan te zien.
Mijn moeder heeft dus haar pols gebroken en ze hebben het nu gelukkig goed kunnen zetten zonder te opereren. Maar doordat ze dus een ongelukkige breuk heeft moet ze aankomende week weer controle hebben om te zien of het nog goed staat. Anders moet ze dus wel een operatie.
Voel me echt behoorlijk shit dat ik er niet kan zijn. Heb bloemen besteld voor haar die komen morgen. Hopelijk kan ik van de week nog even langs gaan of het weekend.
Jaaa die!!