Ja als het geen kop heeft werkt het niet altijd
Ik heb morgen een uitje gepland met vrienden, maar iedereen wil echt al heel vroeg (en als ik die tijd wil halen moet ik heel vaak overstappen) en ik moet het langste ervoor reizen. Nou zij willen niet een half uurtje tegemoet komen, dus heb maar gezegd van stuur maar jullie locatie op, ik kom later. In het weekend kies ik voor slaap hoor.
Nou leuke vrienden zeg, wat flauw van ze
Ik moet wel zeggen dat het vooral door 1 vriendin komt die ‘alles uit die dag wil halen’ en toevallig blijven twee vrienden daar slapen en die vonden het ook stom dat het niet ietsje later kon. Maja geen zin in gezeik
Ohh pff ik haat alles uit de dag halen mensen zo erg
Idd. Alles uit mijn nachtrust halen is veel belangrijker
Aaaaah ik heb een superleuke kans gekregen op werk
Ik vond vandaag toevallig mijn dagboek terug van de periode toen ik er net startte, bijna een jaar geleden. Ik had toen echt het gevoel dat ik er niet hoorde, dat ik elk moment “door de mand zou vallen” omdat ik niet gestudeerd heb, niet dezelfde ervaring had, etc.
En hier ben ik nu steeds meer verantwoordelijkheden (ik beheer een project van +400 werkuren!!), het volledige vertrouwen van mijn leidinggevenden en de klanten houden van me
Toch een beetje trots op mezelf
Ik laat mijn hond altijd nog even plassen voordat hij ‘s nachts de bench ingaat en als we dan weer binnen zijn loopt hij er altijd meteen in. Maar nu was ik dus even bezig op mijn mobiel en toen ik voor de bench zat realiseerde ik me pas dat die leeg was.
Toen ging ik mijn hond zoeken en toen lag hij heel erg tevreden en vooral heel erg zelfingenomen op mijn bed. Dus kennelijk slaapt mijn hond vannacht naast mij
Iemand die ik ken doet mee met zo’n fitness project waar ze elke week om 6.30 afspreken. En dat doen ze op dat tijdstip zodat je geen excuus hebt om niet te gaan. Maar diegene zat te vertellen en dat het zo’n mooi concept is enzo en ik dacht alleen maar ehhhhh slaap?
Echt ja! Mij niet gezien om dat soort tijden
Vanmiddag weer eens lekker gewandeld met mijn vriend maar ik had een jeans aan en natuurlijk heb ik nu weer schrammen op mijn bovenbenen van de wrijving. En het doet ook gewoon pijn
Wat egoïstisch van die ene vriendin en wat raar van je vrienden dat ze zich door haar laten vertellen dat het niet een half uurtje later kan. Hopelijk heb je morgen alsnog een leuke dag!
En Anneke niet te vergeten @FrauHelga
Als we weer besteld hebben en we krijgen een mail dat het pakket is aangemeld zeggen we nu steeds: morgen komt Anneke weer langs! Haha
Ah ik vind het zo leuk als katten dat doen en vooral seniors Ik had ooit een zeventienjarige kat die dat dus nog deed en vond ik tof (mijn moeder iets minder
)
Ja dat klopt! Nog niet helaas, verwachting is april/mei.
Whut. Dat tijdstip is toch op zichzelf het excuus om niet te gaan
Ik moet denk ik iets minder het nieuws gaan kijken voor het slapen gaan. Kan me herinneren dat ik vannacht helemaal geschrokken het bed uit ben gesprongen omdat ik in de volle overtuiging was dat een Russische tank ieder moment mijn slaapkamer binnen kwam rijden. Kan me de paniek nog helemaal herinneren
Heb je toevallig een string/kanten ondergoed gedragen? Dan heb ik dat ook met broeken, als ik er een katoenen boxer onder doe heb ik nergens last van.