Dit heb ik áltijd bij het zoeken en boeken van een reis. En altijd het gevoel sen betere deal te missen😵💫
Zit laatste uur weer hoog in mn spanning, maar heb net toch eten besteld, zodat ik niet net zoals laatst pas om 23.00 uur een cracker at als avondeten
Net naar The Batman gaan kijken in de bioscoop. Leuke film maar waarom duurt dat tegenwoordig zo lang? 3 uur! Kon voor mij wel korter.
De botstructuur van zowel Zoe Kravitz en Robert Pattinson is echt die hun maskers vielen echt goed.
Ja bizar hè?! Ik weet nog dat ik “vroeger” 120 minuten lang vond. En zonder pauzes allemaal!!!
Ja hier was nu wel een pauze van 10 minuten en bij Dune ook.
Wat zegt ie dan ‘dat was Gerda’?
Ik ga eens even een poging wagen!
Care to share?
Ik las eerst dat ie zei ‘homo’ ipv human
Sending those cleaning vibes in 3…2…1…
“it’s a new day” op spotify!
Ik heb donderdag een extra dag vrij (vrijdag altijd vrij ) en ik ga een voorjaarsschoonmaak doen
en ben echt onredelijk enthousiast hierover. Dit is echt het teken dat ik 30+ én degelijk ben
Nee! Ik had een linkje gestuurd maar dan krijg je de naam + achternaam van die forumster. Destijds heeft zij deze zelf ook gewoon zo op het forum geplaatst maar het voelt voor mij niet goed om dat te doen. Het is een lijst van 3u32
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #58 (Deel 16).