Kan ik me voorstellen (of naja, niet echt natuurlijk).
Nou, dat is wel duidelijk dan
Ik zag er van de zomer een in Frankrijk rijden, vond het best geinig. Ze zijn van binnen wel behoorlijk spartaans zag ik later op youtube.
Ik weet niet waarom maar ik moest lachen om deze omschrijving van de weersverwachting op weeronline.
âWisselvallig weertje: rond 19:40 buien, maar om 19:45 is het weer droogâ
Zo van, fuck it, wij weten het ook niet meer.
Ik hoor dit in een soort Rotterdams accent ook.
Huh wow over die pier had ik nog niks gelezen, waar heb je die foto vandaan?
Is die foto van die pier echt???
Christus te paard, als je hiermee een ongeluk krijgt ben je al dood voordat iemand je raakt. Nul kreukelzone
De duivelse baby van de Multipla.
Eeejs leuk! Ga ik ook doen thanks voor t idee
Hij deed direct zijn camera en microfoon uit, maar daardoor viel het nog meer op haha
Mijn mama heeft met de twee versies van de multipla gereden en het was echt zoân goede auto. Lillek maar een echte gezinswagen met grote koffer en comfortabel voor 6 personen
Bij mijn ouders had iemand een geel exemplaar en volgens mij ging ie vet lang mee.
I love Multipla
Ze moeten deze auto echt upgraden (van binnen, dat 'ie luxe wordt), dan zou ik 'm sowieso kopen
Ja en het is echt gemakkelijk om mee te rijden. Mama wacht echt verdrietig toen hij niet niet gemaakt werd en we moesten uitwijken naar een andere auto.
Ja hou op zeg
âEn nu gaan jullie samenwerken.â
âMag het ook alleen?â
âNee Vaiana later moet je ook met anderen samenwerken.â
Om vervolgens met een nietsnut gekoppeld te worden en alsnog alles alleen doen
Of iemand die de oren van je af lult. Joh, ik wil dit af hebben zodat ik niet meer met jou opgescheept ben. Dus muil houden
Of aan iemand gekoppeld worden die overduidelijk aan alles en iedereen liet merken dat die echt niet met zoân loser als jij wilde samenwerken. Kon wel door de grond zakken van schaamte dan.
Oh maar echtâŠtrauma triggered.
Ik had dat zelfs nog op de hogere school, âWe gaan nu in groepjes werkenâ nou mijn zenuwen meteen in de knoop.
Ik werd wel goed om de docenten te manipuleren om het niet te doen, âJuist zo belangrijk dat iedereen van elkaar hoort en ziet wat hun proces isâ
Bij sommigen werkte het, sommigen niet.
Ik begin morgen met een nieuwe baan en ik ben zenuwachtiggg