Wat je even kwijt wil #58

Ik had vorig jaar superfijne handschoenen van nomad bij de ah gekocht. Vorige week was ik er 1 verloren, helemaal shit. Dus vandaag wilde ik in de stad nieuwe handschoenen kopen maar dat was ik vergeten.
Kom ik net bij de ah voor boodschappen voor m’n man, en liggen precies diezelfde handschoenen als vorig jaar er! Weer maar voor een tientje :heart_eyes::heart_eyes:

24 likes

Ik heb mn vriend getipt! Super leuk!!

Edit: hij is al liedjes aan het zoeken (Safri Duo) en wil dat alle kids duo penotti gaan eten.:laughing:

2 likes

Ik weet dat het hier al veel is gegaan over stijging supermarkt prijzen maar een komkommer is tegenwoordig 95 cent?:exploding_head: Doe normaal

6 likes

Haha, wij kregen ooit wekelijks een prijs-van-komkommerupdate van een vriend in de vriendengroep. Die prijzen schommelen echt als een gek.

13 likes

1 euro 10 voor een courgette, echt bullshit. En mijn salaris is precies 0 omhoog gegaan, dus ik ga binnenkort failliet aan boodschappen

24 likes

Mijn nieuwe doel dit jaar is een lekker dikke huid kweken, die heb ik nog niet en heb ik wel nodig.

Weer een ouder (of eigenlijk dezelfde) die via de Ouderapp los gaat over haar problemen die ze de mijne maakt en wat ik allemaal wel niet fout doe en fout zie en bla bla bla.
Ik word daar heel verdrietig en boos van. Sta potverdorie 5 dagen in de week het snot voor mijn ogen te werken voor de kinderen, ook voor die van jou. En ja het is ook allemaal lastig en ze heeft problemen, maar dan hoef je mij niet steeds weer aan te vallen als je zelf iets vergeet of er iets niet loopt zoals jij verwacht.

15 likes

Kan tante corrie niet al die Coroni bacillen wegblazen, ik zie een een goede deal

8 likes

Niemand heeft hier gezegd dat de rookmelders met alle studio’s zijn verbonden, dus ik schrok mij helemaal de tyfus net.

Klinkt misschien overdreven, maar dit zijn de momenten dat alleen wonen wat minder is.

1 like

De laatste keer dat ik er een had was het 69 cent.

1 like

what does the fox say???

1 like

fuck nu krijg ik dit nummer niet uit mn kop

2 likes

Zwemmen lijkt me altijd zo’n fijne sport om erbij te gaan doen. Maar ik kan gewoon niet afstappen van het idee dat het een bak met bevuild water is vol vieze mensen die daarin liggen te baden.

4 likes

Veel succes en plezier!!

6 likes

Ik moest een adres opzoeken in Aartselaar, België. Na al die jaren ga ik nog steeds stuk om die anale driehoek daar. Zal nooit niet grappig zijn.

8 likes

En een pak bloem is van 60 naar 85 cent gegaan… dat noem ik een significante stijging :sob:

3 likes

Ik zit voor het eerst die lingerieshow van Rihanna te bekijken. Is dit de nieuwe maar betere versie van de Victoria Secret angels? Krijg bij haar lingerie niet het gevoel dat het alleen maar voor slanke vrouwen is, go Rihanna. :ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb me aangemeld bij een winkel waarin je bordspellen met andere mensen kunt gaan uitproberen en spelen.
Ik heb er echt vet zin in!

24 likes

We did it!! Het is voorbij!!

Wat duurde januari toch weer absurd lang

32 likes

Ringdingdingdingdinginging!!

2 likes

Alleen jammer dat het nu nog februari is

7 likes