what does the fox say???
fuck nu krijg ik dit nummer niet uit mn kop
Zwemmen lijkt me altijd zoān fijne sport om erbij te gaan doen. Maar ik kan gewoon niet afstappen van het idee dat het een bak met bevuild water is vol vieze mensen die daarin liggen te baden.
Veel succes en plezier!!
Ik moest een adres opzoeken in Aartselaar, Belgiƫ. Na al die jaren ga ik nog steeds stuk om die anale driehoek daar. Zal nooit niet grappig zijn.
En een pak bloem is van 60 naar 85 cent gegaan⦠dat noem ik een significante stijging
Ik zit voor het eerst die lingerieshow van Rihanna te bekijken. Is dit de nieuwe maar betere versie van de Victoria Secret angels? Krijg bij haar lingerie niet het gevoel dat het alleen maar voor slanke vrouwen is, go Rihanna.
Ik heb me aangemeld bij een winkel waarin je bordspellen met andere mensen kunt gaan uitproberen en spelen.
Ik heb er echt vet zin in!
We did it!! Het is voorbij!!
Wat duurde januari toch weer absurd lang
Ringdingdingdingdinginging!!
Alleen jammer dat het nu nog februari is
Wel maar 28 dagen.
Dat zijn er 28 te veel wat mij betreft
Mān hele nek en schouders zitten vast. Ellendig dit. En als ik google naar massage icm mijn stad kom ik alleen bij Thaise salons uit en dat is denk ik niet wat ik zoek.
Ik wilde nog naar de kapper voor het maken van nieuwe pasfotoās voor mijn paspoort. Maar dat ging niet lukken, dus ik heb de afspraak bij het gemeentehuis maar verzet zodat ik alsnog kan gaan Mijn haar hangt nu echt als een treurige dweil op mijn hoofd, daar ga ik geen 10 jaar naar kijken elke keer dat ik mijn paspoort tevoorschijn moet halen.
Misschien dat de fysio/manueel therapeut iets voor je kan betekenen?
Om 6 uur heerlijk wezen sporten met mijn vriend <3 love 24/7 basic fits.
Nu werken -.-
Ik ga zo even naar mān ouders mutti wil me wel even mishandelen. Maar ik denk wel dat ik meer oefeningen moet doen voor nek en schouders š„².
Lief dagboek
Post zelf dan wat beters