Mijn hond glipte uit de halsband en rende meteen de gore baggersloot in. Die sloot is te stijl voor haar om er weer uit te klimmen, dus wie stond er 's morgensvroeg tot aan de underboobs in de modder?
Echt vervelend. Fijn dat ie daarna meteen afdroop, maar mannen moeten mensen gewoon met rust laten.
iel, helemaal under de mudderrrr
Ja stel je hebt al steeds oogcontact met iemand en je stapt dan op een gegeven moment op iemand af en maakt voorzichtig een praatje prima (maar een erg zeldzaam fenomeen).
Maar iemand uit het niks ineens van achter benaderen en dan zeggen dat je diegene heus niet achtervolgt + verdere opmerkingen is gewoon fucking raar en doe je gewoon niet. Benieuwd hoe lang ie al achter me aan heeft gelopen, mafkees.
Haha ja en wat een rare openingszin ook âik moet toevallig dezelfde kant op als jijâ, hoe kan die man ĂŒberhaupt weten waar jij heen gaat??
Nee hij begon dus met dat ik niet moest denken dat ie me aan het achtervolgen was. Dus die zin dat ie toevallig dezelfde kant op moest sloeg op mân route tot dan toe lijkt me. Maar alsnog heel vreemd.
haha eigenlijk zei hij dit âhoi ik ben geen creep hoor, kijk maarâ creep gedrag, creep gedrag, creep gedrag âmaar geen creep hoor!â
Ik kom net van de kapper en heb curtain bangs laten knippen (samen met de standaard 10cm eraf en lange lagen) en het is zo glamorous!! Ze heeft ook nog lekker de föhnborstel erin gegooid en heb nu echt van dat lekkere bouncy haar. Had echt main character
vibes toen ik naar huis liep.
Oh, nee. Help?
Ik heb die ook laten knippen en nu moet ik ze dus iedere dag stylen echt VRESELIJK
Heb je kortere laten knippen of wat langere? Bij mij beginnen ze net iets boven mijn kaak (en mijn haar is nu tot midden van mijn rug). Nu kom ik natuurlijk ook net van de kapper dus zit het sowieso heel mooi dus ben benieuwd hoe ik er over een week over denk
Ja bij mij ook tot iets boven mijn kaak! Dus ik kan ze nog wel achter mijn oren doen en in een staart (alleen heb ik dan van die kleine plukjes net boven mijn elastiekje, maarja boeie). Als ik het was, daarna föhnborstel en in rollers zet zit het wel een dag of anderhalf leuk, maar mijn haar is glad en zwaar, dus het hangt al snel een beetje lijzig langs mân gezicht Ach, als ik er wat mee doe zit het wel leuk!
Heb net zon leuk sollicitatie gesprek gehad. Het enige nadeel is dat ik in de zomer wss veel uur moet werken. Ik denk dat ik het voor nu wel doe en mocht het toch teveel zijn kan ik t gewoon aangeven. Moet wel eerst aangenomen worden natuurlijk
Ik heb mijn hoofdpijnopdracht eindelijk af en heb nu niets meer te doen op stage aangezien er meetings zijn. Heel vervelend dit! haha
edit:
Eindelijk tijd om mijn zalando winkelmandje te bestellen
Dat je een irritante eindbaas bent
een klant heeft vrijwillig een boek (dat al 2 jaar uit is) gecorrigeerd en heeft al minstens 3 keer gehint naar dat hij wel een boekenbon wil hebben, maar nu heeft hij me in een half uur ook al VIJF keer gebeld, waarbij hij de eerste keer een voicemail achterliet. daarna dacht hij dus nog vier keer: âik ga toch nog even bellenâ.
laat me met fucking rust man, hij belt ook nog eens anoniem. nu ga ik zéker niet meer opnemen, wat denk je wel niet.
Pfff ik heb maandag mijn ontslag ingediend omdat ik een nieuwe baan heb, en sindsdien lukt het me gewoon niet meer om mezelf te motiveren om te werken terwijl ik het juist heel druk heb vanwege mijn aankomende vertrek
Ik heb net tegen alle adviezen in een synthetische plaid met textielverf geprobeerd te verven en er is echt 100% niks gebeurd hahaha.