Wat je even kwijt wil #58

Heb je kortere laten knippen of wat langere? Bij mij beginnen ze net iets boven mijn kaak (en mijn haar is nu tot midden van mijn rug). Nu kom ik natuurlijk ook net van de kapper dus zit het sowieso heel mooi dus ben benieuwd hoe ik er over een week over denk :sweat_smile:

2 likes

Ja bij mij ook tot iets boven mijn kaak! Dus ik kan ze nog wel achter mijn oren doen en in een staart (alleen heb ik dan van die kleine plukjes net boven mijn elastiekje, maarja boeie). Als ik het was, daarna föhnborstel en in rollers zet zit het wel een dag of anderhalf leuk, maar mijn haar is glad en zwaar, dus het hangt al snel een beetje lijzig langs m’n gezicht :thumbsup: Ach, als ik er wat mee doe zit het wel leuk!

1 like

Heb net zon leuk sollicitatie gesprek gehad. Het enige nadeel is dat ik in de zomer wss veel uur moet werken. Ik denk dat ik het voor nu wel doe en mocht het toch teveel zijn kan ik t gewoon aangeven. Moet wel eerst aangenomen worden natuurlijk :joy:

29 likes

Ik heb mijn hoofdpijnopdracht eindelijk af en heb nu niets meer te doen op stage aangezien er meetings zijn. Heel vervelend dit! haha

edit:
Eindelijk tijd om mijn zalando winkelmandje te bestellen :smirk::smirk::smirk:

4 likes

Dat je een irritante eindbaas bent :laughing:

1 like

een klant heeft vrijwillig een boek (dat al 2 jaar uit is) gecorrigeerd en heeft al minstens 3 keer gehint naar dat hij wel een boekenbon wil hebben, maar nu heeft hij me in een half uur ook al VIJF keer gebeld, waarbij hij de eerste keer een voicemail achterliet. daarna dacht hij dus nog vier keer: ‘ik ga toch nog even bellen’.
laat me met fucking rust man, hij belt ook nog eens anoniem. nu ga ik zéker niet meer opnemen, wat denk je wel niet. :confused:

8 likes

Pfff ik heb maandag mijn ontslag ingediend omdat ik een nieuwe baan heb, en sindsdien lukt het me gewoon niet meer om mezelf te motiveren om te werken terwijl ik het juist heel druk heb vanwege mijn aankomende vertrek :cry:

3 likes

Ik heb net tegen alle adviezen in een synthetische plaid met textielverf geprobeerd te verven en er is echt 100% niks gebeurd hahaha.

4 likes

Waar ga je heen? :hugs:

1 like

Ik zit bij de ortho en iemand heeft zijn rekeningen niet betaald. Daar wordt nu over gebeld en ik ben een en al oor

23 likes

Wow ben aangenomen bij waar ik vanochtend gesprek heb gehad. Zo snel!
Ik kon gelukkig nog uren aangeven en heb toch 32 gedaan.
Ben zo blij nu kan ik eindelijk weer sparen en big spenden. Als die pandemie nou ook eens een x oppleurt is mn leven helemaal geweldig.

158 likes

Ja ik ga heel hollywood af haha.

4 likes

Yayyy :smiley: Gefeliciteerd.

2 likes

Ik heb binnenkort mijn allereerste functioneringsgesprek. Ik ben al bijna een jaar ziek (corona) én ik heb geen vast contract. Schijt nu al zeven kleuren :sweat:

4 likes

Nu moet ik nog beslissen wanneer ik begin. Het zou a.s. maandag al kunnen maar de week daarop is mijn vriend net de hele week op vakantie en heeft dan de auto mee. (Ik kan niet met ov want ik moet mij gedurende de dag verplaatsen en dat kost veel te veel tijd met trein/bus) En ik heb nog een paar andere dingetjes gepland staan de komende twee weken die ik liever niet afzeg. Ik wil dus eigenlijk maandag de 21e voorstellen maar de vrouw met wie ik sprak drong wel aan op z.s.m. beginnen. Maar over (iets meer dan) twee weken beginnen t.o.v. wanneer je het sollicitatiegesprek had is al best snel toch? De startdatum stond niet in de vacature.

1 like

Ja ik vind over 2 weken al erg snel eigenlijk. Zou het normaal vinden om bijv op 1 maart te beginnen

3 likes

Ik vind over 2 weken beginnen ook erg snel. Meestal heb je vanuit een andere baan toch wel te maken met een opzegtermijn van een maand.
Wat je ook zou kunnen doen is aangeven dat je volgende week kan beginnen wanneer er een oplossing gezocht kan worden voor het feit dat je zelf een weekje niet kan beschikken over een auto.

1 like

Wat leukkk wat ga je doen en wanneer begin je?

1 like