Wat je even kwijt wil #58

Ik denk alleen maar hoe kun je je bsn suspenden. Alsof je zomaar even via je digid kan inloggen en je bsn kan veranderen ofzo. Als je probeert op te lichten zorg dan dat je verhaal klopt.

14 likes

Nee niet doen hoor!

Ik hoor ni die reclame in mijn hoofd: ophangen

1 like

Was hier net een monteur voor de ventilatie. Had het een en ander gemeten en zegt dan: in de keuken is het in de hoge stand zoveel kuub (oid) en in de lage stand zoveel. Dus ik zeg: dus dat betekent dat het tijdens de piekuren die hoge stand is en tijdens de daluren die lage stand?
Hij: nee, laat mij het nog eens uitleggen.
Gaat ie het uitleggen en blijkt het dus precies zo te zijn als ik zei. :roll_eyes:

15 likes

Ik voel me mentaal wel wat beter door alle berichten hier. Dankjulliewel. Ik merk dat ik sinds corona/het thuiswerken het steeds lastiger vind om uit mijn eigen gedachten te stappen en te relativeren.

Ik probeer nu werk even los te laten en uit te rusten en ondertussen af en toe een beetje low key leuke dingen te doen zoals Netflixen.

19 likes

Ik luister altijd graag BNR en ik had gebeld en mocht mijn vraag/opmerking stellen in de uitzending. Vond het helemaal spannend maar wel leuk!

16 likes

Ik liep net door het centrum en ineens tikt er een man op m’n schouder dus schrok en zegt ie: ‘Ja je moet niet denken dat ik je aan het achtervolgen ben hoor, ik moet gewoon toevallig via dezelfde route als jij. Oh oeps dit is geen 1,5m meer nu ik naast je loop. Maar dat vind je vast niet erg he * knipoog*/sjansblik, wel gezellig zo samen lopen :smirk:’.

Uh wtf?! :stuck_out_tongue: Ik heb geen ogen in m’n achterhoofd, dus had ĂŒberhaupt niet gezien dat ie ergens achter me liep. En is dit een nieuwe manier van vrouwen versieren? Zo ja, creepy manier dan. Was echt een vreemd moment.

12 likes

Wat een irritantje, heb je 'm een hoek gegeven?

16 likes

Meer een manier van vrouwen lastigvallen en intimideren.

31 likes

Precies. Ik had dus een wtf-frons op m’n gezicht en zei ook van; ok wtf erg vreemd dit? En toen droop ie gelukkig wel gelijk af en zei ie niks meer maar liep ie het eerste de beste winkeltje in dat er was :+1:

Edit: @vitaminwater Was ook gewoon een veertiger ofzo, maakte het extra vreemd.

2 likes

Mijn hond glipte uit de halsband en rende meteen de gore baggersloot in. Die sloot is te stijl voor haar om er weer uit te klimmen, dus wie stond er 's morgensvroeg tot aan de underboobs in de modder?

57 likes

Echt vervelend. Fijn dat ie daarna meteen afdroop, maar mannen moeten mensen gewoon met rust laten.

2 likes

iel, helemaal under de mudderrrr

8 likes

Ja stel je hebt al steeds oogcontact met iemand en je stapt dan op een gegeven moment op iemand af en maakt voorzichtig een praatje prima (maar een erg zeldzaam fenomeen).

Maar iemand uit het niks ineens van achter benaderen en dan zeggen dat je diegene heus niet achtervolgt + verdere opmerkingen is gewoon fucking raar en doe je gewoon niet. Benieuwd hoe lang ie al achter me aan heeft gelopen, mafkees.

3 likes

Haha ja en wat een rare openingszin ook ‘ik moet toevallig dezelfde kant op als jij’, hoe kan die man ĂŒberhaupt weten waar jij heen gaat??

1 like

Nee hij begon dus met dat ik niet moest denken dat ie me aan het achtervolgen was. Dus die zin dat ie toevallig dezelfde kant op moest sloeg op m’n route tot dan toe lijkt me. Maar alsnog heel vreemd.

haha eigenlijk zei hij dit ‘hoi ik ben geen creep hoor, kijk maar’ creep gedrag, creep gedrag, creep gedrag ‘maar geen creep hoor!’

36 likes

Ik kom net van de kapper en heb curtain bangs laten knippen (samen met de standaard 10cm eraf en lange lagen) en het is zo glamorous!! Ze heeft ook nog lekker de föhnborstel erin gegooid en heb nu echt van dat lekkere bouncy haar. Had echt :sparkles:main character :sparkles: vibes toen ik naar huis liep.

47 likes

Kom er maar in @Vuile_bitch!

1 like

Oh, nee. Help? :joy:

1 like

Ik heb die ook laten knippen en nu moet ik ze dus iedere dag stylen echt VRESELIJK

2 likes