Wat je even kwijt wil #58

Of een grotere kledingmaat kopen. Net waar je zelf zin in hebt.

17 likes

Dat hoop ik ja!

3 likes

Ahhhh wat super! Ik heb je berichtjes een beetje meegekregen en dat je ook wat tegenslagen hebt gehad.
Ik vind over twee weken gewoon snel hoor, zou gewoon even overleggen.

edit:
En gefeliciteerd uiteraard, dat je het maar heel erg naar je zin mag hebben!

1 like

Ahhh nee, ik luister ook vet vaak, maar vandaag niet! Leuk dat je dat mocht doen!!

Nou zieke first world problems dit maar ik heb botox gedaan en mag nu niet liggen
Maar ik heb eindelijk niet meer het gevoel dat mijn wenkbrauwen op mijn ogen hangen dus ik moet niet zeuren

1 like

Mag je wel liggend slapen dan?

Ik zag vandaag een militair in uniform op een step door de straten van Parijs rijden terwijl hij een pijp aan het roken was. Vond het een vrij komisch beeld

26 likes

Ja, je mag 4 uur niet liggen dus ik mag vanavond gewoon slapen haha

Scheelt dat ik toch nog bezig moet dus nu geen smoesjes meer kan gebruiken om lekker te gaan liggen

The 60’s called and…:stuck_out_tongue:

3 likes

Denk dat er in de 60s over het algemeen vrij weinig vrouwen hele dagen werkten en dan 's avonds het diner geserveerd kregen van een man die niet had gewerkt.

40 likes

Oo ja dit vind ik ook zo kut. Ongeacht in welke eeuw we leven.

3 likes

God dat is toch ook ā€œde grapā€ van mijn reactie:P
Ik haat het dat sarcasme niet werkt in tekstvorm :joy:

Er waren net allemaal sirenes te horen hier, dus ik zeg tegen m’n vriend dat er zoveel brandweer in de buurt rijdt. Zegt ie tegen me: hoe hoor je nou dat het brandweer is?! Dus ik zei dat je dat toch gewoon hoort en riep naar m’n zoontje: S, hoor je die sirenes? Wat is dat? Roept ie gelijk terug. Brandweer!!!
Thanks kiddo

50 likes

Zin in je verhalen en irritaties

5 likes

Volgens mij kan sarcasme prima werken in tekstvorm hoor, maar denk dat ik hierin de grap dan gewoon niet zie

4 likes

Omdat het iets is wat mannen altijd stereotyperend riepen ā€œin die tijdā€. Dat ik dit zit uit te leggen ook echt.

Ja zoveel snap ik wel hoor, vind het gewoon niet grappig dan I guess

2 likes

Ik weet even niet zo goed waar ik het kwijt moet [details weggehaald]

Dus als jullie goede vibes onze kant op willen sturen heeel graag. Hoop gewoon dat ie heel snel uit de operatie ontwaakt en dat alles okƩ is :cry:

62 likes

Wat heftig zeg! Sterkte voor jullie allebei.

6 likes

Jeeetje wat heftig! Let ook goed op jezelf en zoek eventueel in Nederland hulp om de ervaring te verwerken! Zodra je merkt dat je het gaat herleven of lichamelijke klachten krijgt meteen aan de bel trekken maar snap ook dat je nu nog volledig in standje overleven zit. Veel sterkte!!:heart:

12 likes