Wat je even kwijt wil #58

The 60’s called and…:stuck_out_tongue:

3 likes

Denk dat er in de 60s over het algemeen vrij weinig vrouwen hele dagen werkten en dan 's avonds het diner geserveerd kregen van een man die niet had gewerkt.

40 likes

Oo ja dit vind ik ook zo kut. Ongeacht in welke eeuw we leven.

3 likes

God dat is toch ook “de grap” van mijn reactie:P
Ik haat het dat sarcasme niet werkt in tekstvorm :joy:

Er waren net allemaal sirenes te horen hier, dus ik zeg tegen m’n vriend dat er zoveel brandweer in de buurt rijdt. Zegt ie tegen me: hoe hoor je nou dat het brandweer is?! Dus ik zei dat je dat toch gewoon hoort en riep naar m’n zoontje: S, hoor je die sirenes? Wat is dat? Roept ie gelijk terug. Brandweer!!!
Thanks kiddo

50 likes

Zin in je verhalen en irritaties

5 likes

Volgens mij kan sarcasme prima werken in tekstvorm hoor, maar denk dat ik hierin de grap dan gewoon niet zie

4 likes

Omdat het iets is wat mannen altijd stereotyperend riepen “in die tijd”. Dat ik dit zit uit te leggen ook echt.

Ja zoveel snap ik wel hoor, vind het gewoon niet grappig dan I guess

2 likes

Ik weet even niet zo goed waar ik het kwijt moet [details weggehaald]

Dus als jullie goede vibes onze kant op willen sturen heeel graag. Hoop gewoon dat ie heel snel uit de operatie ontwaakt en dat alles oké is :cry:

62 likes

Wat heftig zeg! Sterkte voor jullie allebei.

6 likes

Jeeetje wat heftig! Let ook goed op jezelf en zoek eventueel in Nederland hulp om de ervaring te verwerken! Zodra je merkt dat je het gaat herleven of lichamelijke klachten krijgt meteen aan de bel trekken maar snap ook dat je nu nog volledig in standje overleven zit. Veel sterkte!!:heart:

12 likes

Wat heftig en schrikken! Heel veel sterkte en beterschap!

2 likes

“ stuurt veel geluk :four_leaf_clover: richting jullie in Oostenrijk”

3 likes

Heel veel sterkte, wat ontzettend schrikken :heart:

3 likes

Sterkte samen :heart:! Wat enorm schrikken zeg.

4 likes

Oh wat heftig! Echt mijn nachtmerrie dit, veel sterkte!

5 likes

Jaa goed dat je het zegt! Vooralsnog idd vol adrenaline en stress maar ik zat zelf ook al erover te denken om iets van slachtofferhulp te bellen als we weer terug zijn. En hij zelf ook, want hij heeft ook telkens als ie in slaap valt flashbacks naar het moment, echt heel naar

Thanks voor alle andere lieve reacties! Gelukkig ben ik hier met vrienden die me goed opvangen, maar kan denk ik pas weer normaal ademhalen als ik weet dat hij gezond uit de operatie is gekomen…

10 likes

Jeetje, wat moet dat heftig zijn geweest voor jullie. Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor een goed herstel. Hopelijk kunnen jullie dat samen verwerken! :heart:

(weet niet of het iets helpt, maar een vriendin van mij heeft ooit op dezelfde manier haar rug gebroken en uiteindelijk is ze weer helemaal hersteld en kan ze alles weer! Mocht je ervaringen willen horen, mag je mij altijd pb’en)

1 like

Jeetje wat heftig. Hoop dat de operatie goed aanslaat! Sterkte :orange_heart:

3 likes