Wat heftig en schrikken! Heel veel sterkte en beterschap!
ā stuurt veel geluk richting jullie in Oostenrijkā
Heel veel sterkte, wat ontzettend schrikken
Sterkte samen ! Wat enorm schrikken zeg.
Oh wat heftig! Echt mijn nachtmerrie dit, veel sterkte!
Jaa goed dat je het zegt! Vooralsnog idd vol adrenaline en stress maar ik zat zelf ook al erover te denken om iets van slachtofferhulp te bellen als we weer terug zijn. En hij zelf ook, want hij heeft ook telkens als ie in slaap valt flashbacks naar het moment, echt heel naar
Thanks voor alle andere lieve reacties! Gelukkig ben ik hier met vrienden die me goed opvangen, maar kan denk ik pas weer normaal ademhalen als ik weet dat hij gezond uit de operatie is gekomenā¦
Jeetje, wat moet dat heftig zijn geweest voor jullie. Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor een goed herstel. Hopelijk kunnen jullie dat samen verwerken!
(weet niet of het iets helpt, maar een vriendin van mij heeft ooit op dezelfde manier haar rug gebroken en uiteindelijk is ze weer helemaal hersteld en kan ze alles weer! Mocht je ervaringen willen horen, mag je mij altijd pbāen)
Jeetje wat heftig. Hoop dat de operatie goed aanslaat! Sterkte
Heel veel sterkte voor jullie! Misschien een geruststelling voor jou en je vriend.
Ik heb afgelopen september ook mijn rug gebroken. Een instabiele breuk zonder neurologische schade met een operatie erachteraan, waardoor er nu ook schroeven en cement in mān rug zit.
Het begin zal heel zwaar zijn, maar met fysiotherapie ben ik er zelf bijna weer bovenop gekomen. 5 maanden later loop ik overal weer naar toe zonder hulpmiddelen.
Als je behoefte hebt om met iemand te praten die hetzelfde heeft meegemaakt en even je hart te luchten dan sta ik open voor pbās.
Mijn vriend heeft hetzelfde meegemaakt afgelopen november (niet door een skiongeluk alleen, maar wel ambulance moeten bellen en dat hakte er bij mij behoorlijk in). Met twee gebroken rugwervels die niet goed herstelde. Nu 6 schroeven en wat cement verder loopt hij alweer een stuk vrolijker rond.
Heel veel sterkte voor jullie! Zorg goed voor jezelf en de mensen van slachtofferhulp zijn heel fijn om mee te praten weet ik uit ervaring.
heel veel beterschap en sterkte gewenst!
Sterkte voor jullie en hopelijk hoor je snel dat hij weer wakker is en kun je hem zien
Jeetje wat heftig en schrikken @crazyplantlady Ik duim voor jullie dat de operatie goed gaat en dat je vriend gauw naar Nederland terug mag, dat je hem snel weer ziet en dat zān herstel voorspoedig loopt
Ik meen trouwens dat het bericht erover eerst in een ander topic stond, en zie nu ook ineens dat de tijdlijn niet klopt (ineens posts van 7 uur geleden onder posts van een uur geleden), zijn die berichten dan verplaatst ofzo of ben ik nou zo in de war? Het stond toch expres in een members only topic toch?
Ja dacht ik ook!
Huh ik zat me precies dit af te vragen ook. Maar je ziet niet die link die je normaal ziet bij verplaatste berichten.
Anyway if so, wel flauw.
Hee ja het stond idd speciaal in MO topic, maar is verplaatst (terwijl het prima bij het topic pastte denk ik, behalve dat ik er geen foto bij had gezet pff )⦠ga even wat details eruit halen.
Duurde heeel lang tot ik wat hoorde (hij was om 12:00 richting OK gegaan) maar om 20;00 belde hij me zelf (heel stoned van de pijnstillers haha). Lijkt allemaal goed gegaan te zijn en morgen mag ik er weer heen. Zooo opgelucht! Dank voor alle lieve reacties en hartjes, voelt heel fijn dat er goede vibes deze kant op kwamen!
Ik heb morgen examen chemie
Ik heb nooit eerder in mijn leven chemie geleerd, dus ik hoop gewoon dat ik een 10/20 (of meer) haal zodat ik het niet nog eens moet doen
Ik heb vandaag een uur in een woning gezeten waarvan de bewoner rookt. Nu deed diegene dat niet toen ik er was, maar gatver ik heb nog steeds een droge bek ervan (en uiteraard stinkt alles nu).
Jeetje wat schrikken. Heel veel sterkte!
Ik mag eindelijk liggen en heb mijn studie opdracht eindelijk af. Misschien moet ik vaker prikjes halen zodat ik ga leren in plaats van lui in bed serie kijken.
Alleen jammer dat het niet goedkoop is en ik mijn mimiek wel wil behouden haha.