Ja heb ik ook wel eens als ik de havermelk te hard laat koken!
Vandaag een jaar geleden werd ik opgenomen, echt heel dubbel ofzo weet het niet zo goed.
Ik werk in mijn eentje vandaag omdat iedereen corona heeft, ik heb super veel te doen maar krijg niks gedaan zo 🥲
Ik heb wel al:
piano gespeeld
een quiche gebakken
een uur gebeld met een vriendin
Herkenbaar ik kan deze week 2 dagen thuiswerken
Tot op heden croissants gehaald en opgegeten
Een uur gehoepeld op elektronische muziek
Een was gedraaid en de vaatwasser ingeruimd
@Era Ik bladerde de kruidvatfolder door en zag dat de carmex (alle lipverzorging) 1+1 gratis is. Dus je kan inslaan!
tussenstand: 8 keer gebeld tot nu toe. ben benieuwd hoe vaak hij het vandaag nog gaat proberen. dit is toch stalkergedrag inmiddels? echt niet normaal in ieder geval.
Lekker bezig! De vaatwasser kan ook op mijn lijst
Heb lekker een ochtendje gewerkt en ga vanmiddag naar de kringloop en even wat rommelen in huis. Prima dag zo
Ja dat is niet normaal hoor. Ik zou het blijven negeren.
Het klinkt alsof het niet goed gaat met die man. Dat of hij heeft tijd te veel
Jeetje die gemeentelijke belastingen zijn echt hoog. Welkom in het volwassenleven. Wel blij dat we er elke maand wat geld voor opzij konden zetten zodat het nu minder pijnlijk aanvoelt. Sowieso zweer ik bij potjes want vind het zo lekker overzichtelijk hoeveel geld ik waarvoor nog heb.
En hele grote stap waar je verdomde trots op mag zijn!
Ik weet nog niet wat ik dit jaar moet betalen maar ik weet nu al dat het weer een recordbedrag gaat zijn😢
Ik zou de eerst volgende keer opnemen en gewoon zeggen dat dit gewoon stalker gedrag is.
En in het ergste geval gewoon ergens melding van maken
Staat het ook niet op de site van je gemeente?
Waarschijnlijk wel maar ik wil dit niet weten vlak voor het weekend begint😂
ja ik heb hem gemaild nu, had ik wel eerder kunnen doen dus het is ook een beetje mijn eigen schuld! hoop dat ie me nu met rust laat.
Maar ik heb wel zo’n 12.000 woorden aan nakijkwerk gelezen. En het is een opdracht waar mensen iets vertellen over vroeger van een familielid en al die jaren 60 en 70 foto’s zijn fantastisch.
Wat lief, dankjewel. Dit had ik even nodig
Dus als ik het goed begrijp heeft hij iets verbeterd ofzo in jouw boek, hij staat in je dankwoord nu en nu wil hij nog meer? Ik zou hem lekker uit dat dankwoord schrappen met zijn stalkergedrag en zijn nummer blokkeren. Wat een gek zeg