Wat je even kwijt wil #58

Ik weet nog niet wat ik dit jaar moet betalen maar ik weet nu al dat het weer een recordbedrag gaat zijn😢

3 likes

Ik zou de eerst volgende keer opnemen en gewoon zeggen dat dit gewoon stalker gedrag is.
En in het ergste geval gewoon ergens melding van maken

3 likes

Staat het ook niet op de site van je gemeente? :slight_smile:

Waarschijnlijk wel maar ik wil dit niet weten vlak voor het weekend begintšŸ˜‚

2 likes

ja ik heb hem gemaild nu, had ik wel eerder kunnen doen dus het is ook een beetje mijn eigen schuld! hoop dat ie me nu met rust laat.

2 likes

Maar ik heb wel zo’n 12.000 woorden aan nakijkwerk gelezen. :joy: En het is een opdracht waar mensen iets vertellen over vroeger van een familielid en al die jaren 60 en 70 foto’s zijn fantastisch. :grin:

2 likes

Wat lief, dankjewel. Dit had ik even nodig

6 likes

Dus als ik het goed begrijp heeft hij iets verbeterd ofzo in jouw boek, hij staat in je dankwoord nu en nu wil hij nog meer? Ik zou hem lekker uit dat dankwoord schrappen met zijn stalkergedrag en zijn nummer blokkeren. Wat een gek zeg

5 likes

Ik ga vanavond zelf sushi maken en ik heb er aan de ene kant echt vet veel zin in, maar volgensmij is de kans dat het mislukt ook vrij groot.

3 likes

Ik hoop dat je ook in je mailtje hebt gezet dat hij zijn vragen per mail kan stellen en dat je het niet op prijs stelt dat hij je x keer (8 keer?) in twee dagen belt? Wat een idioot zeg.

1 like

Hahah omg ik krijg nu pas een mailtje van iets waar ik in september een gesprek heb gehad dat ik t niet ben geworden.
Jeetje wat een verrassing zeg.

50 likes

Zou bijna terug mailen om te vragen hoe ze aan je mailadres komen.
Onder het mom van ā€˜heb geen actieve herinnering aan deze sollicitatie’

19 likes

Mijn vriend is dit weekend opgebokt en ik heb helemaal zin om in mijn eentje in mijn pyjama te lopen, lekker eten voor mezelf te maken (gyozaaaa) , 10 films te kijken, tĆ© lang douchen en ongegeneerd ff m’n teennagels lakken en van alles harsen.

13 likes

Ha doet me hieraan denken: Jelmer kreeg na 9 (!) maanden een reactie op zijn sollicitatie en kon zich niet meer inhouden

7 likes

Ik gisteren een mailtje van een bedrijf waar ik in augustus op gesprek ben geweest en daarna nooit meer iets van heb gehoord: of ik nog interesse had :upside_down_face:

2 likes

Wat een tenenkrommende afwijzingsmail ook.

1 like

Ik sta heel old school een wit broodje met roomboter en hagelslag te eten. De simpele dingen in het leven… :two_hearts:

32 likes

Herkenbaar, man naar kantoor en kinderen naar school. En al je favo liedjes opzetten en meeblĆØren. Heerlijk!

2 likes

Ik dacht tot 6 maanden. Maar ja blijft natuurlijk mosterd na de maaltijd

Edit: 4 weken zie ik nu! Hahaha

Meetings op vrijdagmiddag moeten verboden worden.

8 likes