M’n eerste grote mensen salaris is binnen🥳
Moet me nu wel inhouden niet als een malle het uit te gaan geven
M’n eerste grote mensen salaris is binnen🥳
Moet me nu wel inhouden niet als een malle het uit te gaan geven
Eerste salaris mag je volledig uitgeven, zei mijn moeder altijd!
Ik start mijn dag met 2 Spiderman films omdat ik me heb laten overhalen om mee te gaan naar de nieuwe vanavond.
Zojuist zelf m’n lekkende wastafel verholpen, laatst ook al de CV-ketel van storing af gehaald en water bijgevuld. Wie had dat gedacht, normaal gesproken had ik m’n vader al gebeld maar ik ben een independent woman
Mn vader heeft 2 dagen geleden zn kuitbeen op de ijsbaan gebroken, helemaal doormidden op meerdere plekken . Aah vind het zo zielig steeds als ik eraan denk dat hij dan daar met zoveel pijn heeft gelegen. Het moet zelfs nog met pinnen en alles worden rechtgezet/geopereerd worden. En het is echt een goede schaatser. Mew
Toen ik vanochtend naar mijn werk fietste, was het ook veel rustiger dan normaal op de weg. Ik ging ook bijna twijfelen of het echt vrijdag was haha. Misschien zitten veel mensen thuis in quarantaine ofzo
Koop iets moois voor jezelf waar je lang plezier van zult hebben en de herinnering er aan zal hebben van je eerste loon! Ik kocht met mijn eerste loon een macbook. Niet dat dat ding nu nog leeft maar wel de herinnering er aan.
Met een uurtje naar het oh zo mooie Arnhem en dan shoppen en tattoo zetten. ZIN IN.
Beter heeft Claires nog wat pusheens en het centrum de schoenen die ik zoek. Dag liefdagboek!
De tijd gaat langzaam vandaag zeg. Toen ik vandaag wakker werd was mijn eerste gedachte ook van huh het is toch zaterdag, maar helaas.
Elke ochtend hoor ik mijn buurman enorm joelen en eerst dacht ik nog okay misschien kijkt hij de olympische spelen ofzo en is hij zeer enthousiast. Maar nu zie ik dat dat nog niet is begonnen en is het ook elke dag rond dezelfde tijd een paar minuten. Mijn vermoeden is nu dat hij elke ochtend een soort dagstart heeft met werk waarin ze elkaar enorm oppeppen.
Weetje wat trouwens wel een leuke toelichting is. Toen mn vader daar lag, kwamen er 2 mannen direct aan. Want ja je kon zien dat het foute boel was, 1 van die 2 was chirurg, de andere een gyneacoloog. Ja die waren daar gewoon als vrienden. Toen had mn vader nog in alle pijn gezegd ‘nou ik heb liever de chirurg’.
Ik heb afgelopen nacht geknuffeld met een vriend en dat was zó fijn.
Boodschappen zijn weer binnen. Nu de hele dag lekker lui en kroelen met m’n kind
knuffelen voor volwassenen?
Woehoe het nieuwe album van Bastille is uit
Eh, gewoon knuffelen. Het is geen eufemisme oid
Ik vond mijn koffie raar smaken, kijk ik in m’n beker is het helemaal gaan schiften en brokkelen? Was gewoon met havermelk en normaal heb ik daar nooit last van. Nu ben ik bang dat er iets goors in m’n beker zat want ik had geen schone gepakt gewoon eentje die van gisteren nog op tafel stond lol regrets.
Ik moet vandaag mijn scriptie inleveren en mijn vriend krijgt te horen of zijn contract verlengd wordt. Buikpijn van de spanning
Dit heb ik ook heel vaak met havermelk! Ookal is de houdbaarheidnog niet verstreken, het smaakt dan ook zurig. Gooi het altijd maar weg dan
Ik heb dit ook wel eens met havermelk, vaak als het te snel warm wordt. Kan het daaraan gelegen hebben?
@Rozevarken @Adamas Ooooooh joh best normaal dus haha, shit. Denk dan dat het misschien te snel warm is geworden, had het ff snel in de micro~waVE~ gepleurd