Wat is Loavies toch een schijt bedrijf en DHL ook trouwens. Ze zeiden dat er 2 weken geleden een pakketje is bezorgd, niet het geval. Nu wachten ze op een onderzoek van DHL die dus al 2 weken duurt. Geef of mijn geld of stuur het nog een keer
Same here
Ik woon nu gewoon 2 min lopen vanaf de bios af. Dat gecombineerd met een unlimited abonnement is echt heaven
Kan je nagaan wat een verstand ik er van heb, heb het aangepast
Ik denk overigens de plant over een week of twee.
Door het gebrek aan sociale contacten ga ik collegaās die NIET aantrekkelijk zijn toch een soort van aantrekkelijk vinden. Help.
Dit herken ik
Dus je hebt last van een soort fata morgana?
Ik kijk die film ook echt vet vaak, op dit moment zowat het beste middel om gewoon een beetje opgewekt te blijven.
Vandaag waren bij de Jumbo allemaal vleesvervangers nog 1 dag goed voor een euro o.a. van Beyond Meat.
Oh ik zie dat het hier toevallig gaat over Encanto als film om opgewekt te blijven. Ik kwam net posten dat ik erg vrolijk word van Trolls!
Ik heb momenteel nogal last van spanningen, dus ik wou een luchtige film kijken en ik word echt vrolijk van al deze kleurtjes, slechte humor en liedjes. Aanrader.
Jongens wat is het leven duuuhuuuur geworden. Avondje bios met snacks (service bioscoop) is ook bijna niet grappig meer qua kosten.
Pff, ik wil mijn ei kwijt over iets, maar ik krijg overal ongevraagde adviezen en betweterige mensen die zeggen dat ik het op zijn beloop moet laten en af moet wachten (weet ik zelf ook wel). Terwijl ik er gewoon alleen even over wil mopperen en een ākut voor jeā wil horen.
Kut voor je
Haha, dank je
Meeehhehh mijn vriend is positief getest op corona dus nu vrees ik dat ik er niet aan ontkomen ben
Ik was naar de kroeg en het was helemaal gezel
Neeeee zat er net lekker in gvd
Is hij met iemand waarvan je m ook kan bellen??
Ik heb morgenochtend een 1.5 uur durende massage geboekt en Iām ready for it.
Ik ben vandaag, sinds eeuwen, weer eens zo nat geregend dat ik tot op mān ondergoed nat was. Dwars door mān (blijkbaar niet zo) waterdichte jas heen en het water liep uit mān broekspijpen zo mān schoenen in
Ik heb echt onderschat hoe zwaar en groot een zak van 10 kg bloem is. Dus nu heb ik een zere arm van het naar boven tillen Ć©n nergens plek in huis om het op te bergen. Dat wordt maar heel veel bakken dit weekend. (Ook zo uitzonderlijk dom dat ik dit gisteren dĆ© oplossing vond voor mijn knapperige-broodjes-craving tijdens mān quarantaine. 10 kilo Franse tarwebloem. Misschien heb ik toch ergens koorts gehad.)