Lekker! Geniet er van!
Woohoo ik heb een excelbestandje gemaakt voor t eerst sinds informatica op school vroeger. Overmatig trots op mezelf.
Wij hebben net de financiƫn voor dit jaar gedaan. Werden we even goed geconfronteerd met hoe veel de prijzen stijgen. Waarom zo veel?!
Ik heb een pizza besteld, koekjes, cinnamon bread en extra kipstukjes. Let the weekend begin!
@lula die chips is zoooooo lekker
Ik heb net mijn COO (die ik haat) op een hele kinderachtige manier terecht gewezen.
Inclusief capslock en gele marker in de mail, zoals hij mij dacht terecht te wijzen.
ik heb het 15 x gecheckt of ik gelijk had, maar ik heb echt gelijk.
Feels good.
Dankzij het forum heb ik zondag mān eerste Bumble bff date Ć©n vandaag een prachtig Zara pak gekocht. Ga echt goed het weekend in!
Altijd als ik lees dat iets TQ kwaliteit is maakt mn hoofd er trash quality van Maar blijkbaar is t top quality.
Ik heb net een ficus gekocht on een dood stuk in mijn woonkamer op te vullen. Volgensmij is het echt een crime want ik heb er kerstlampjes ingehangen
Leuker kunnen we het niet maken. Wel gezelliger.
Waarom gooit mijn vriend het kartonnetje van een toiletrol altijd in de wasbak in plaats van de prullenbakš„²
Ik zou me in dit geval vooral afvragen of āie zān handen dan wel wast
Heh ik dacht; fiscus? Belasting? Dood in je huis? Wie heb je vermoord?
Gelukkig wel𤣠We hebben een meubel met 2 kranen.
Wat is Loavies toch een schijt bedrijf en DHL ook trouwens. Ze zeiden dat er 2 weken geleden een pakketje is bezorgd, niet het geval. Nu wachten ze op een onderzoek van DHL die dus al 2 weken duurt. Geef of mijn geld of stuur het nog een keer
Same here
Ik woon nu gewoon 2 min lopen vanaf de bios af. Dat gecombineerd met een unlimited abonnement is echt heaven
Kan je nagaan wat een verstand ik er van heb, heb het aangepast
Ik denk overigens de plant over een week of twee.
Door het gebrek aan sociale contacten ga ik collegaās die NIET aantrekkelijk zijn toch een soort van aantrekkelijk vinden. Help.
Dit herken ik
Dus je hebt last van een soort fata morgana?