Wat je even kwijt wil #58

Ik kijk die film ook echt vet vaak, op dit moment zowat het beste middel om gewoon een beetje opgewekt te blijven. :dancer:

Vandaag waren bij de Jumbo allemaal vleesvervangers nog 1 dag goed voor een euro o.a. van Beyond Meat. :smiley:

3 likes

Oh ik zie dat het hier toevallig gaat over Encanto als film om opgewekt te blijven. Ik kwam net posten dat ik erg vrolijk word van Trolls!

Ik heb momenteel nogal last van spanningen, dus ik wou een luchtige film kijken en ik word echt vrolijk van al deze kleurtjes, slechte humor en liedjes. Aanrader.

6 likes

Jongens wat is het leven duuuhuuuur geworden. Avondje bios met snacks (service bioscoop) is ook bijna niet grappig meer qua kosten.

11 likes

Pff, ik wil mijn ei kwijt over iets, maar ik krijg overal ongevraagde adviezen en betweterige mensen die zeggen dat ik het op zijn beloop moet laten en af moet wachten (weet ik zelf ook wel). Terwijl ik er gewoon alleen even over wil mopperen en een ‘kut voor je’ wil horen. :cry:

10 likes

Kut voor je :persevere:

1 like

Haha, dank je :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Meeehhehh mijn vriend is positief getest op corona dus nu vrees ik dat ik er niet aan ontkomen ben

2 likes

Ik was naar de kroeg en het was helemaal gezel

2 likes

Ik ook en was echt nog niet klaar om 22:00 :sob:

10 likes

Neeeee zat er net lekker in gvd

2 likes

Is hij met iemand waarvan je m ook kan bellen??

2 likes

Ik heb morgenochtend een 1.5 uur durende massage geboekt en I’m ready for it. :massage_woman:

40 likes

Ik ben vandaag, sinds eeuwen, weer eens zo nat geregend dat ik tot op m’n ondergoed nat was. Dwars door m’n (blijkbaar niet zo) waterdichte jas heen en het water liep uit m’n broekspijpen zo m’n schoenen in

5 likes

Ik heb echt onderschat hoe zwaar en groot een zak van 10 kg bloem is. Dus nu heb ik een zere arm van het naar boven tillen én nergens plek in huis om het op te bergen. Dat wordt maar heel veel bakken dit weekend. (Ook zo uitzonderlijk dom dat ik dit gisteren dé oplossing vond voor mijn knapperige-broodjes-craving tijdens m’n quarantaine. 10 kilo Franse tarwebloem. Misschien heb ik toch ergens koorts gehad.)

12 likes

Wow ik dacht ‘waarom vind zij het goed dat haar man met random vrouwen gaat schuren???’ Maar het is natuurlijk een feest in een schuur

47 likes

Dus van een heel ander k-liber dan je verwachtte. :stuck_out_tongue_winking_eye:

44 likes

Mijn verstandskies begint er doorheen te komen en nu zit ik er de hele tijd aan te zitten. Het is echt zo’n klein lullig hoekpuntje dat er net uit piept.

Voel mij net weer een klein kind wiens ‘Grote Mensen’ tanden er eindelijk doorkwamen.

1 like

ugh waarom is koffie met cafeïne zoveel lekkerder dan zonder, huilen

7 likes

De estrella koffie van Simon Levelt is prima te doen en anders de decaf koffie van Boot. Maar de meeste koffiemerken kunnen geen fatsoenlijke decaf koffie maken.

4 likes

Ik heb nespresso vertuo helaas dus kan niet echt kiezen

Ik heb net mn mand volgegooid bij hm en toen alles op mn verlanglijst gezet want ik was even vergeten dat ik dit jaar met een budget en sparen ga werken :pensive:

4 likes