Wat je even kwijt wil #58

Ja meid hoe moest ik dat weten. Maar vind de gewone koffie wel lekker. Alleen de cafeïnevrije is niet zo goed

3 likes

Heerlijk he? Ik stap nu de auto in en ik hoop dat ik veel leuks tegenkom!

3 likes

Wij zijn over een halfuur bij jou.

Mooi maar ik loop nog in een pyjama en een licht ontploft huis. Altijd leuk die spontane bezoekjes.

1 like

Ik was net mijn oksels aan het scheren en ik sneed me met het scheermesje. OP HET PUNTJE VAN MIJN NEUS! Hoe dan?! Het stopt ook niet met bloeden.
Groetjes de meest onhandige persoon op aarde

29 likes

Woooow het zonnetje schijnt eindelijk :sunny:

8 likes

tickets voor lowlands :white_check_mark: haha nu hopen dat het doorgaat

20 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Elke keer als ik tank ga ik een beetje kapot van binnen.

Is die kaart dan niet meer geldig?

2 likes

Ik wilde gaan kijken voor een eigen auto, maar met al die bizarre prijzen weet ik echt niet of ik dat in m’n eentje überhaupt allemaal wel kan betalen :cry:

2 likes

Thanks!!! :sparkling_heart:

1 like

Tickets voor lowlands hoppa. Dilemma of ik nog shorttrack ga kijken of toch de stad in ga om ff wat dingetjes te kopen die ik nosig heb. Lastig…

3 likes

Het is voor het eerst sinds ik weet niet hoe lang niet aan het regenen en grijs dus ik zou het wel weten

2 likes

Welke belangrijke afspraak heb je vandaag of morgen? Dit soort dingen gebeuren namelijk in de voorbereiding daarvan :joy:

4 likes

Is deze post nog ergens terug te vinden?

1 like

Nee ik denk zelfs dat het op het elle girl forum was want ik at toen nog Griekse yoghurt haha.

3 likes

het water in Kopenhagen is zo kalkrijk dat ik al die rubberen gaatjes in m’n douchekop uit moest knijpen als puisten om fatsoenlijk te kunnen douchen

18 likes

Mijn opa is terminaal en het gaat niet lang meer duren voordat hij er niet meer is. Gisteren is zijn icd uitgeschakeld en zijn ze met alle medicatie, behalve pijnstilling gestopt. Ik ben er echt helemaal kapot van. Het is voor het eerst in mijn leven dat iemand die erg dicht familie van mij is komt te overlijden en ik weet echt niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik hoop dat ik dit weekend nog de gelegenheid krijg om afscheid te kunnen nemen.

23 likes

35 likes

Jep, maandag een sollicitatiegesprek :joy: Echt leuk, 2 van die streepjes op het puntje van mijn neus. Misschien dat mensen het geloven als ik zeg dat mijn kat me gekrabd heeft

2 likes