Waarom heb je de vertuo die koffie is zo goor.
Klopt, had @Chuckie me ooit geleerd dat afgesloten yoghurt eigk niet over de datum kan gaan! (geldt dit ook voor vegan zuivel)
Ik heb net voor ā¬2,24/liter getankt. FML.
Pfff ja, dit kan zo toch niet doorgaan? Ik heb er precies 0 euro bijgekregen op mijn loon maar wel tering duur woon-werk-verkeer en dure boodschappen
En vergeet niet hogere energieprijzen, gasprijzen en de huurverhogingen
Ja eens. Gas en huur geldenniet voor mij maar inderdaad, hoort er ook allemaal bij
Ja meid hoe moest ik dat weten. Maar vind de gewone koffie wel lekker. Alleen de cafeĆÆnevrije is niet zo goed
Heerlijk he? Ik stap nu de auto in en ik hoop dat ik veel leuks tegenkom!
Wij zijn over een halfuur bij jou.
Mooi maar ik loop nog in een pyjama en een licht ontploft huis. Altijd leuk die spontane bezoekjes.
Ik was net mijn oksels aan het scheren en ik sneed me met het scheermesje. OP HET PUNTJE VAN MIJN NEUS! Hoe dan?! Het stopt ook niet met bloeden.
Groetjes de meest onhandige persoon op aarde
Woooow het zonnetje schijnt eindelijk
tickets voor lowlands haha nu hopen dat het doorgaat
Gefeliciteerd!
Elke keer als ik tank ga ik een beetje kapot van binnen.
Is die kaart dan niet meer geldig?
Ik wilde gaan kijken voor een eigen auto, maar met al die bizarre prijzen weet ik echt niet of ik dat in mān eentje überhaupt allemaal wel kan betalen
Thanks!!!
Tickets voor lowlands hoppa. Dilemma of ik nog shorttrack ga kijken of toch de stad in ga om ff wat dingetjes te kopen die ik nosig heb. Lastigā¦
Het is voor het eerst sinds ik weet niet hoe lang niet aan het regenen en grijs dus ik zou het wel weten
Welke belangrijke afspraak heb je vandaag of morgen? Dit soort dingen gebeuren namelijk in de voorbereiding daarvan