Wat je even kwijt wil #58

Ik heb twee uur gedut, dat wordt slecht slapen vannacht. Alvast mijn excuses als ik over vage shit ga postten

@Alpacamybags Binnenkort maar plastic paaseitjes in die boom hangen. Ipv paastakken heb je dan een paasboompje.

5 likes

Ik moet meteen aan dit stukje kwaliteits-tv van vroeger denken. :sweat_smile:

46 likes

Drie dagen geleden dacht ik dat het een goed idee was om eindelijk eens mijn kleding en schoenen uit te zoeken. Dus ik heb alles uit de kasten getrokken en op mijn bed gegooid, maar na een uur had ik geen zin meer en wou ik een dutje doen. Maar mijn bed lag natuurlijk helemaal vol dus heb ik alles gewoon op de grond gegooid. Nu ligt het nog steeds op de grond :+1:t2:

13 likes

Ja deze, maar ze konden hem niet voor me achter houden dus ik hoop dat hij er maandag nog is

image

12 likes

dit is echt story of my life

4 likes

Ik heb net lekker in een cafeetje geluncht en drankjes gedronken met een vriendin en toen bedachten we ineens dat het wel leuk was om op workcation te gaan dus nu hebben we spontaan een week Boedapest geboekt :man_dancing:

31 likes

Ik lig al 24 uur chagrijnig in bed omdat m’n lichaam niet meer stopt met ongesteld zijn. Maar nu ben ik er klaar mee en ik ga mezelf volgooien met esma’s in de stad :tipping_hand_woman:t3::tipping_hand_woman:t3:

5 likes

Blehhh heb m’n weekendplannen gecanceld uit voorzorg ivm corona. Wil het risico niet lopen dat diegene ineens besmet blijkt na z’n spontane plannen gister en ik daarna dus ook. Maar nu voelt het echt als verloren weekend. En is nog wel het eerste weekend na m’n eerste gewerkte week sinds 1,5 jaar. Had daar wel mee uit willen halen dan nu

3 likes

Ik zit voor het eerst in maanden vandaag zo fijn in mijn vel. Ik vind mezelf wel een hottie vandaag, ik heb eindelijk weer perspectief m.b.t. mijn burnout/depressie en nieuw werk, heb mijn collega’s laten weten dat ik niet terug kom en krijg allemaal heeele lieve appjes met dat ze me gaan missen en me een fijn persoon vinden en goed in mijn werk (iets wat ik allang niet meer voelde) en het voelt goed en today is a food day en sorry voor het gebrek aan interpunctie.

Edit: naast food is today ook een good day :pizza:

88 likes

Waarom vind ik die acteur die Tommy Lee speelt zo hot :roll_eyes:

3 likes

Ja ik heb dat dus ook, vond ik ook al bij eerdere rollen van hem. Hij heeft ‘iets’.
Sowieso de combinatie van hem en Lily James, het is echt bloedheet :drooling_face:

3 likes

Poh ja! En ik vind Lily James als Pamela ook vet goed gecast :hot_face:

4 likes

Wat is dit???
Het doet me denken aan woorden als plasma en klysma en andere gekke vieze dingen

1 like

Espresso Martini

Blijkbaar

1 like

Hoe worden Espresso Martini’s eigenlijk geconsumeerd? Ik bedoel, is het een drankje wat mensen de hele avond door drinken om lam van te worden? Het idee van de hele avond caffeine en alcohol lijkt me zo gekmakend, maar ik deed ook nooit aan wodka red bull.

1 like

Ik vind wel lekker na het eten ipv een dessert oid

5 likes

Ja dat snap ik, net zoals koffie met een likeurtje, maar ik hoor tegenwoordig van best veel mensen dat ze de hele avond lekker “Esma’s” gaan drinken en dan vraag ik me af of ze dan uren over 2 van die cocktails doen of dat ze letterlijk 8 ervan achterover tikken :joy:

1 like

Deze boomer wist tot vanavond überhaupt niet wat esma’s waren :grimacing:

5 likes

Als een cocktail. Je drinkt er niet zoveel van.

2 likes

Ik wel vanavond hoor

15 likes