Is goed we spreken je morgenmiddag
Dan is ze nog wakker
Ik dacht dat alle dramatische verhalen over amandelen verwijderen en het herstel ervan aanstellerij waren.
Ik zit nu op dag 5 en kan definitief concluderen: het is geen aanstellerij. can i die please
Heel veel succes. Eet geen ananas na 2 weken als je keel goed voelt. Dat is de slechtste keuze ooit van mij geweest en ik wil anderen er graag voor behoeden. Meest helse pijn ooit.
oh my god ik kan me dit zo voorstellen op dit moment. Maar ik ontwijk ananassen dus de komende weken, noted.
Ik heb door deze serie iets te lang gedacht dat deze poppetjes daadwerkelijk in mijn lijf aanwezig waren.
Pure horror is het! Lukt eten al een beetje? Hopelijk wordt de pijn snel minder! Ik las toen ook verhalen online en toen dacht ik jaja het zal wel. Maar echt de ergste pijn die ik ooit heb gehad
Zo naar, ik leef met je mee! Na een week begon ik me wel echt beter te voelen, dus hopelijk ben je met dag 5 goed op weg.
Ik eet nu af en toe een broodje zonder korstjes en 's avonds een zachte ‘maaltijd’, dat gaat gelukkig net. Maar de uitstralende pijn in mijn oren/nek/hoofd/kaak en keel is echt… ondraaglijk. De dagen duren eindeloos lang en het lijkt elke dag alleen maar erger te worden ipv beter.
Hoop heeeel erg dat ik vanaf morgen het ergste gehad heb
Ik heb net zo godsgruwelijk lekker gegeten en cocktails gedronken. En omdat we groot deel betaal kregen ivm winnen van een quiz hoef ik zo maar 25 euro te betalen ofzo . Heb al voor het dubbele daarvan aan cocktails op
Vooral die vreeeselijke oorpijn . Ik heb met je te doen, nog even volhouden! Het leven erna zonder amandelen is het uiteindelijk wel waard (ook al voelt dat zo niet)
Ja dat houd ik me telkens maar vast. Maar als ik in mijn keel kijk (voor zover m’n mond open kan) denk ik echt hoe komt dit ooit nog goed
Wel esma’s mag ik hopen
Oh echt vreselijk ja mijn tip is vooral veel waterijs eten en ijswater drinken. Dat verlicht de pijn een beetje! Veel beterschap!
Ik hoorde van de week het bedrag van de cadeaukaart dus nu ben ik wel heel benieuwd waar jullie hebben gegeten
Haha oh shit zo veel spijt dat ik dit topic heb geopend. Mijn amandelen gaan de 17e er uit 🥲💀
Ik vind het knap en heel sociaal dat je bent gegaan
Wekelijks toch?? Ik was er al mee bezig
Nee sorry maak al genoeg over naar duo iedere maand
Ja ik snap het punt hiervan ook totaal niet