Wat je even kwijt wil #58

nvm

5 likes

Volgens mij zegt @L.C dat ook niet. Het grootste gedeelte dat nu afbetaalt is nog lang niet de groep die in het leenstelsel zit. De eerste groep is net bezig met afbetalen.

1 like

Het kan ook meevallen! Je kunt er inderdaad veel last van hebben helaas maar ik heb ook een vriendin die de dag erna alweer chips at.

1 like

Klopt, sorry! Verkeerd gelezen @L.C.

1 like

Ik betaal op dit moment mijn schuld bij duo niet af, want ik weet niet precies wat het kabinet van plan is. Maar mijn schuld is niet dermate hoog en kan ik het (mocht het nodig zijn) in een keer zonder problemen afbetalen.

Maar ik zit in een luxepositie.

5 likes

Fijn voor je meid

45 likes

Ik heb een giga schuld. Helemaal door mezelf.

18 likes

same. maar no ragrets.

10 likes

Balen

2 likes

Ik betaal al 4 jaar terug en heb ook extra afgelost maar ik heb het nu een jaartje stop gezet omdat dit een duur jaar wordt met vakanties :sweat_smile: vind het wel echt chill dat dat gewoon kan

1 like

Ik ben nog niet begonnen met afbetalen en Ć¼berhaupt nog niet afgestudeerd. Maar behalve dat ik hoop op iets van een normale compensatie vind ik vooral die studievoucher ook echt zo kansloos. Ik dacht nog ā€˜oh chill misschien kan ik die voor mā€™n master gebruiken danā€™. Tot ik las dat je dat ding alleen kan gebruiken vanaf het 5e tot het 9e jaar na je afstuderen. Ja daar hebben echt veel mensen iets aan zeg.

15 likes

Oh nee! Veel beterschap en sterkte!

4 likes

Same, echt zero. Zit er niet van te balen hoor, heb er erg van genoten @Schaakmat

4 likes

Fijn dat je nog even benoemd dat je in een luxepositie zit :+1:t2:

2 likes

Krijg de zenuwen van deze studieschuld berichten

23 likes

Zal dat voortaan wel niet doen :thumbsup:

Ja die studievoucher is zo domā€¦ super beperkt inzetbaar, 5 tot 9 jaar na afstuderen is ook precies een periode dat mensen bijv met jonge kinderen zitten dus niet zo snel nog een studie naast hun werk gaan doen. Ik heb ook ergens vorig jaar gelezen hoeveel studievouchers er ingezet werden nu en dat was echt lachwekkend weinig

7 likes

Jongens jullie gaan nu al veel te lang of topic. Waar zijn jullie dagboek post.

:clown_face:

11 likes

Lief dagboek, waarom is het zulk pokkenweer?

15 likes

Ik heb echt een kutnacht gehad, ik lag wakker van 2 tot 6 ofzoiets, echt helemaal waardeloos. En door corona gaan mijn plannen vandaag niet door dus ik ben eigenlijk echt chagrijnig en weet niet wat ik vandaag moet doen. Einde dagboekpost!!