Ik heb nieuwe schoenen maar vind het zo moeilijk om te bepalen of ze goed zitten. Ik heb normaal altijd dr martens aan en die zijn groot en zwaar dus alles voelt gek.
Toch weer een mega kut domper: ik heb een positieve PCR dus nu kan ik ām natuurlijk niet meer zien in het ziekenhuis maar ik ben ook heel bang dat ik nu niet met hem mee terug kan. + nu moet ik in isolatie in een hotel. Zo zo zooo KUT en ik hoop heeel erg dat ik het hem niet heb gegeven
Ah nee, wat kut. Heel veel sterkte!
maar wat deed je dan? Praten met onbekenden, wat voor je uitkijken? Erg sociaal dat je gegaan bent. Ik zou een smoesje hebben verzonnen
Oh ik betaal überhaupt nog niet terug. Ik vind het inderdaad echt een beetje onverantwoord
Idd, wat een achterlijk plan. Had ook al gelezen dat sommige banken een minimumbedrag van 2,5 hebben, dus dan is je hele idee weg
In je eerste post zeg je letterlijk: vanaf februari gaan WE 1 cent per maand overmaken naar DUO, beetje verwarrend als je later zegt dat je dat zelf echt niet gaat doen en er ook niet helemaal achter staat.
Ah nee wat een rotsituatie, heel veel sterkte en beterschap!
Heerlijk als je buiten alles hoort wegwaaien en keihard regenen en je je gewoon nog een keer kan omdraaien in je warme bed
Anyway. Ik ga vandaag met mān ouders naar de meubelboulevard.
Nou ze kunnen op de Oosterscheldekering in ieder geval niet zeggen dat ze geen tegenwind hadden
Het hele punt van dat protest is dat de leengeneratie beter gecompenseerd moet worden (helemaal mee eens overigens). En dan is het protest⦠niks meer betalen zodat je schuld nog meer oploopt door deurwaarderskosten?? Sorry hoor, maar dat is gewoon echt een slecht idee. Vind ook niet dat de boodschap om mensen expres in de problemen met de overheid te brengen verder verspreid moet worden
Maar het slaat ook helemaal nergens op want de mensen die nu al betalen zijn volgens mij nog nauwelijks mensen uit de generatie leenstelsel. Mensen lijken uit t oog te verliezen dat het gaat (mi) om het feit dat een deel vd mensen geen basisbeurs hebben gekregen, en dat compensatie daarvoor wel zo eerlijk zou zijn. Mensen proberen nu ineens te doen alsof hun hele 100k studieschuld bestaat wegens het leenstelsel. Mensen van het basisbeursstelsel hebben ook gewoon een schuld hoor. Gewoon betalen
Zo slecht geslapen door de wind
Edit: stap net uit bed en geen enkele lamp gaat aan? Gelukkig is mn vriezer niet volledig ontdooid!
Oh sorry š„² de operatie zelf stelt niks voor, misschien helpt dat nog iets?
Mag vanmiddag eindelijk weer naar voetbal maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om 2 uur in de regen te staan koukleumen š„² en het zal sowieso wel een beetje een troosteloos gebeuren worden met het stadion voor 1/3 gevuld.
Ik ga buiten de deur ontbijten en drink een mimosaaaa. En vanmiddag naar AmĆ©lie, was vroeger een van mān favo films, ben benieuwd of ik het nog steeds zo leuk vind!
O dan heb ik het verkeerd begrepen want ik betaal nog helemaal niet af. Ik dacht dat het gewoon een soort opstandige actie was om ze even te stangen
Er zei ook iemand bij het journaal met 40 duizend schuld dat hij ābest bereid was een deel van zijn schuld terug te betalenā
ja dat zou er nog eens bij moeten komen haha