Jeej ik ga morgen naar de amazing oriental en ze hebben weer schattige knuffeltjes voor chinees nieuwjaar. Love it .
Haha ik ben een bezorger en vind het zelf persoonlijk altijd fijn als mensen bestellen/het druk is tijdens de regen want dan blijf ik warm en in beweging. Als het rustig is en niemand bestelt dan moet ik in die kou en regen buiten staan net zolang totdat ik een nieuwe bestelling krijg en dat is helemaal vervelend. Dus vooral je niet schuldig voelen (maar fooi is wel fijn haha)
Omggg ik ben hypeddd
.
Ik had vandaag, vond ik zelf, een leuk idee.
Ik kijk vaak de vlogs van Jan Willem (politievlogger) en zag dat hij een patch kreeg overhandigd en zich verontschuldigde dat hij geen bedankje had. Nu vind ik het zelf leuk om bezig te zijn met ontwerpen. Wat ook mijn beroep is. Dus ik dacht hey, laat ik eens een patch ontwerpenâŠ
Nu besloot ik net om hem te delen met hem via insta
voel me helemaal zoân fan girl ofzo die fan art stuurt. Maar hey, misschien vind hij hem wel geweldig. Zou tof zijn als ik het werkelijk zou mogen realiseren.
Deze bezorger kwam blijkbaar met de auto! Belde op toen die dr bijna was of we naar beneden konden komen omdat het zo druk was en het hem zo tijd scheelde.
Waar is de insta van Tim den Besten opeens heen?
viel me opeens op dat ik lang niks meer van hem heb gezien
Is hij ontvoerd in Mexico ofzo 
Oh ja, nu je het zegt! Ik volg hem ook, maar al een tijdje niks meer van hem gezien. Vond die stories van hem op vakantie (vooral op het strand) juist erg leuk haha
Ja gek he!
Ja ik mis hem ook!!!
Volgens mij was zân account geblokkeerd! Althans zoiets zag ik bij bram voorbij komen.
Ik vind instagram oprecht minder leuk de laatste tijd!
Haha voor je morning miracle routine 

Na 4 uur wakker door een nachtmerrie en toen ik net weer sliep vonden de katten het tijd voor ontbijt. Nu dus wakker helaas
overigens zijn de katten nog steeds aan het mauwen.
Ik vind iemand leuk op mijn nieuwe werk, maar kan hem niet vinden op sociale media. Waar zijn mijn detectiveskills als ik ze nodig heb 
Ik heb dan echt iets verkeerd gemanifesteerd want ik sta al gedoucht en aangekleed klaar om zo de deur uit te gaan naar een werk afspraak 
Argh ik heb het mijn tijd even niet.
- ik ben nog half geblesseerd dus mijn teamsport kan ik niet doen. Ik zit er zelfs over na te denken om dit seizoen te stoppen. Het team kan niet op mij bouwen en vind het zelf super frustrerend dat ik niet veel kan.
- een van mijn katten is fit, ze is ook al 13 maar boh wil niet dat ze aftakelt.
- sommige gevoelen vind ik echt irritant en weet ik gewoon niet wat ik er mee moet
Maar even treurig wezen op kantoor vandaag.
Ik moet mn nieuwe afdeling bellen om me ziek te melden voor vanavond en ik zie er alweer een uur tegenop 
Het is weer maandag, de eerste mails en chats vanuit bed beantwoorden en 3 minuten voor mijn eerste meeting mijn bed uit rennen 
Heerlijk.
Als je niet gewend bent om geliefd te zijn is het opeens zo raar om liefde te krijgen.
Ik krijg salaris vandaag en heb nog maar 4 euro nu
huphup
Zomervakantie is geboekt. Een weekje Krakau 
Ik heb weer eens een portemonnee gevonden (al de derde dit jaar), maar deze persoon is niet makkelijk te bereiken. Ik heb hem overal waar ik kon een bericht gestuurd en toegevoegd, maar nog geen reactie gekregen. Toen kwam ik erachter dat hij zzpâer is en heb ik het vestigingsadres van zijn bedrijf gevonden, wat hier in de straat blijkt te zitten. Het heeft alleen geen website, e-mail of telefoonnummer, dus ik ben langsgelopen, maar er deed niemand open. Nu heb ik een briefje in de bus gedaan. Volgens mij kan ik nu echt niets meer doen. Ik had gehoopt dat hij mijn berichten snel gezien had, zodat hij niets hoefde te blokkeren, maar denk dat het nu te laat is daarvoor. Nu moet ik het loslaten, want ben al drie dagen met deze man bezig. :â)