Ik ben juist gaan wandelen nu het droog is omdat ik dacht dat ik me dan beter zou voelen. Conclusie: ik voel me nog steeds kut en ben helemaal verkleumd, lekker binnen blijven dus!
Ik verveel me echt helemaal de tandjes
Ging net in de bus zitten en de persoon naast mij stond direct op en ik stink niet of zo. Misschien allergisch voor tuinbroeken.
Kwam er een plekje alleen vrij misschien?
Misschien wil diegene niet naast anderen zitten ivm corona?
Nee er waren geen vrije bankjes, @anon31495790 het is sowieso druk in de bus, dan zou staan of zitten niet moeten uitmaken.
Oh dan is het wel raar Snap wel dat het voor jou vervelend voelt, al heeft het misschien helemaal niks met jou te maken en wilde diegene alvast gaan uitchecken ofzo. Of het lag inderdaad aan je tuinbroek, en dan is diegene gewoon een stom persoon.
Ik zag allemaal leuke kleding bij de zara en het was zo rustig en het was ook te mooi om waar te zijn want alle pashokjes waren gesloten half uur voor saus rond gelopen
Net mijn make-upkwasten schoongemaakt. Wat is dat toch een rotklusje.
Ik heb dit weekend in een vlaag van manische energie gepoetst en allerlei klusjes gedaan. Voelt goed, want dit gebeurt maar twee keer per jaar haha.
Voordien heb ik ook het bad opnieuw afgekit (had ik nog nooit gedaan) en de gigantische krabpaal van mijn halflangharige kat helemaal schoongemaakt (lees: onthaart met de stofzuiger en een rubberen handschoen).
Fat funny friend van Maddie Zahm is zoooooooooo fucking relatable. Lekker op repeat.
Ziet er naar uit dat We Don’t Talk About Bruno op nummer 1 gaat staan van mijn Spotify Wrapped dit jaar
Klinkt alsof je geniet van het alleen zijn en lekker je eigen ding doen in huis (ervan uitgaande dat je ex inmiddels netjes vertrokken is?) Fijn!
Ja ja JA! Ik voel deze echt tot in t diepst van m’n ziel ofzo. Echt een krachtig en herkenbaar nummer.
Ik heb echt zin om geld uit te geven en ik kan gewoon niks bedenken.
Kleding is niet leuk want ben zwanger, schoenen is ook niks want heb moeilijke voeten, wil niks voor de baby kopen, heb vorige week al nieuwe laptop gekocht en ook m’n ereader werkt eigk nog wel prima. Ik snap niet waar mensen een tablet voor gebruiken dus dat is ook niks.
Pfft tis zo’n enorm luxe probleem maar ik had zo’n grote meevaller financieel dus nu wil ik daar iig iets mee doen.
Heeeel leuk verjaardagsweekend gehad, ondanks dat ik me gisteren toen ik wakker werd echt eenzaam en verdrietig voelde. Meer dat ik het gevoel had dat het “hoort” om op zo’n dag heel veel mensen om je heen te hebben en het duurde even voordat ik de knop had omgezet. Vooral veel tijd met m’n vriend doorgebracht en dat was echt heel fijn, alleen maar dingen doen die ik leuk vind
Iets voor jezelf ipv iets materialistisch? Dus dagje wellness oid., of ander soort behandeling die je anders niet zomaar zou betalen voor jezelf
Waarom niks voor de baby?🥲
En iets van een huishoudelijk apparaat? Steelstofzuiger, luxe koffiezet apparaat, keukenmachine, stoomapparaat om schoon te maken, of voor het stomen van kleding. Of luxe (of iig hele zachte haha) pantoffels. Zijn altijd dingen waar ik gelukkig van word en geld teveel heb.
Baby koopt z’n eigen spullen maar