Wat je even kwijt wil #58

Dat is toch geen echt cadeau voor jezelf?

34 likes

Leuk kookboek, goed mes of goede(gril/braad)pan?

3 likes

Ja :pleading_face:

Ook Dos Oruguitas, super mooi emotioneel nummer. Is Disney’s officiĂ«le inzending ook voor de Oscars dit jaar.

8 likes

Hm dat zag ik niet echt in de post staan, maar ik snap het dan wel inderdaad

1 like

Goeie, steelstofzuiger stond al heel lang op het lijstje en wordt morgen bezorgd! Misschien ook nog een lampe berger kopen.
@Twijfelkont ik ben vorige week naar de pedicure en de kapper geweest, dus daarin was ik al voorzien haha.
@SemM vooral omdat het dan weer op een stapel spullen belandt die nog nergens toe dienen. De babykamer is nog niet eens aan begonnen bijvoorbeeld, dus wil dat eigk pas kopen als ik ook echt het gezellig meteen kwijt kan (en ik heb alle basis al voor m’n gevoel).
@Sjern ik zou wel heeel graag een goede messenslijper willen, maar dan 1 waarbij je zelf geen skills nodig hebt. Weet iemand die?

6 likes

Jaa dit zou ik doen! Lekker je lijf verwennen nu alles steeds lichamelijk ongemakkelijker wordt

1 like

Dan deze maar voor bijna 90 euro? :grin:

23 likes

Love it haha.

4 likes

Haha tis toch de lampe berger met extra neutraal parfum en een geurset geworden.
Nu heb ik 235€ uitgegeven dus in principe moet ik nu wel voldaan zijn haha.

14 likes

Ohh vriend en ik hebben eten besteld en net daarna begon het kei hard te regenen en nu voel ik me schuldig voor die bezorgers terwijl ze dit eigenlijk altijd wel doen :sweat_smile:

2 likes

Ik zie dat je je geld al uitgegeven hebt, maar voor de volgende meevaller: ik heb deze messenslijper gekocht voor mijn vriend en die is er uiterst tevreden over!

5 likes

Pivot pro knive and tool sharpener is echt foolproof voor elke messenslijper dummie. Is ook helemaal niet duur (misschien nu ietwat nadelig, haha)

3 likes

Heb je de versie van Miranda sings al gezien?

Ik blijf altijd stuk gaan om haar. Vond “Haters back off” ook echt zo leuk en jammer dat er geen 3e seizoen werd gemaakt.

2 likes

Net gezien. Wtf hahaha. :rofl:

Ik ken haar helemaal niet, maar ga haar kanaal even doorpluizen.

1 like

Thuis konden ze er niet om lachen, maar ik kan haar humor wel waarderen. Vooral die nasale klanken die ze eruit weet te gooien :grimacing:

Dank je voor het delen.
Ik snap alleen het sharpie gedeelte niet. Weet jij wat ze bedoelt?

1 like

Op je huid tekenen wat je eraf zou willen ‘knippen’ voor de spiegel

4 likes

Vandaag heerlijk in plassen gestampt /gesprongen. Dat was lang geleden. Totaal vergeten ook dat het water echt hoog komt bij een goede sprong. Het was het onder geregend worden zeker waard.

23 likes

Jaaa vet leuk.
Zij is toen haar baan bij Disney kwijt geraakt omdat ze de Miranda deed