Wat je even kwijt wil #58

Oh die ken ik niet! Je hebt ook andere noodelsoepen van plus en ik was benieuwd of je die misschien had geprobeerd.

1 like

Mijn opa is gisteren overleden. Ik heb het er moeilijk mee, maar over de andere kant ben ik heel blij dat hij nu geen pijn meer heeft. Ik heb deze week nog afscheid kunnen nemen toen hij nog bij kennis was en dat moment zal ik ook altijd blijven koesteren

40 likes

Gecondoleerd. Heel veel sterkte :kissing_heart:

3 likes

Heb dalijk een testen voor toegang test afspraak, want vanavond een feestje. Zou echt kut zijn als die dalijk opeens positief zou zijn :joy:

2 likes

Ik heb gister een offerte laten opstellen voor het isoleren van m’n huis en het viel goedkoper uit dan verwacht, was helemaal in m’n nopjes. Ben ik nu volwassen?

13 likes

Gecondoleerd en veel sterkte :kissing_heart:

2 likes

Sletsgo :joy::joy:

3 likes

mijn nieuwe motto voor 2022

2 likes

De groep Jeroenen naast me praat met hete aardappel in de keel over zuipen en ze gebruiken ‘kaulo’ als bijvoeglijk naamwoord. Ga weg

Edit: ze roepen ook steeds oeeeeeeeee

10 likes

Ik zie in de PostNL app dat er iets voor Valentijn naar mij onderweg is (zit een hartjes sticker op en er staat dat ik het maandag pas mag openen) en ik ben hier veel te nieuwsgierig voor. Ik ben straks ook een weekend weg dus kan het ĂŒberhaupt niet eerder open maken dan zondagavond/maandagochtend dus ik kan ook niet cheaten :joy:. Het is niet van een aanbidder ofzo want getrouwd, maar wil gewoon zo graag weten wat het is!!! :see_no_evil:

22 likes

Ik heb zweepslag in mijn kuit (hoe ook echt :joy:) en de fysio heeft het ingetaped met roze panterprinttape. He knows me too me well

13 likes

Heb ik net voor 150 euro aan kleding besteld wat ik niet nodig heb? Nee, hoor, echt niet :relieved:

8 likes

Voor je mentale gezondheid was het nodig

5 likes

Het is nu een week na de operatie en m’n vriend ligt nog steeds in het ziekenhuis omdat ie niet weg mag door corona :pensive: Pas bij een negatieve PCR mag ie weg, ook al heeft ie geen klachten. Kan niet aanraden om corona te krijgen in Oostenrijk als je niet zelf weg kan, then you’re fucked

21 likes

Klinkt meer als Jan Julius dan Jeroen tbh.

7 likes

Ik voel me zo ontzettend ondankbaar, want het is zo lief van m’n vader dat ie met twee vrienden m’n nieuwe huis heeft willen witten, maar het is zo lelijk geworden ik kan wel echt huilen. :disappointed_relieved:

4 likes

Oh ik bedoelde Jeroen-Frederikken inderdaad

Of het echte Frederikken zijn of basic enkele-naam Jeroenen met een aangemeten nepaccent is niet met zekerheid te zeggen

3 likes

Wat haat ik het soms toch om in de stad te wonen. Er liggen altijd wel minimaal drie kruispunten open

2 likes

Er is een minuscuul zonnetje en meteen gaat de nieuwe zonwering op kantoor naar beneden :cry:.

5 likes

Hoe kan dat dan :sob::sob: niet mooi gedaan of pakte de verf niet goed

1 like