Oh die ken ik niet! Je hebt ook andere noodelsoepen van plus en ik was benieuwd of je die misschien had geprobeerd.
Mijn opa is gisteren overleden. Ik heb het er moeilijk mee, maar over de andere kant ben ik heel blij dat hij nu geen pijn meer heeft. Ik heb deze week nog afscheid kunnen nemen toen hij nog bij kennis was en dat moment zal ik ook altijd blijven koesteren
Gecondoleerd. Heel veel sterkte
Heb dalijk een testen voor toegang test afspraak, want vanavond een feestje. Zou echt kut zijn als die dalijk opeens positief zou zijn
Ik heb gister een offerte laten opstellen voor het isoleren van mân huis en het viel goedkoper uit dan verwacht, was helemaal in mân nopjes. Ben ik nu volwassen?
Gecondoleerd en veel sterkte
Sletsgo
mijn nieuwe motto voor 2022
De groep Jeroenen naast me praat met hete aardappel in de keel over zuipen en ze gebruiken âkauloâ als bijvoeglijk naamwoord. Ga weg
Edit: ze roepen ook steeds oeeeeeeeee
Ik zie in de PostNL app dat er iets voor Valentijn naar mij onderweg is (zit een hartjes sticker op en er staat dat ik het maandag pas mag openen) en ik ben hier veel te nieuwsgierig voor. Ik ben straks ook een weekend weg dus kan het ĂŒberhaupt niet eerder open maken dan zondagavond/maandagochtend dus ik kan ook niet cheaten . Het is niet van een aanbidder ofzo want getrouwd, maar wil gewoon zo graag weten wat het is!!!
Ik heb zweepslag in mijn kuit (hoe ook echt ) en de fysio heeft het ingetaped met roze panterprinttape. He knows me too me well
Heb ik net voor 150 euro aan kleding besteld wat ik niet nodig heb? Nee, hoor, echt niet
Voor je mentale gezondheid was het nodig
Het is nu een week na de operatie en mân vriend ligt nog steeds in het ziekenhuis omdat ie niet weg mag door corona Pas bij een negatieve PCR mag ie weg, ook al heeft ie geen klachten. Kan niet aanraden om corona te krijgen in Oostenrijk als je niet zelf weg kan, then youâre fucked
Klinkt meer als Jan Julius dan Jeroen tbh.
Ik voel me zo ontzettend ondankbaar, want het is zo lief van mân vader dat ie met twee vrienden mân nieuwe huis heeft willen witten, maar het is zo lelijk geworden ik kan wel echt huilen.
Oh ik bedoelde Jeroen-Frederikken inderdaad
Of het echte Frederikken zijn of basic enkele-naam Jeroenen met een aangemeten nepaccent is niet met zekerheid te zeggen
Wat haat ik het soms toch om in de stad te wonen. Er liggen altijd wel minimaal drie kruispunten open
Er is een minuscuul zonnetje en meteen gaat de nieuwe zonwering op kantoor naar beneden .
Hoe kan dat dan niet mooi gedaan of pakte de verf niet goed