Heb ik net voor 150 euro aan kleding besteld wat ik niet nodig heb? Nee, hoor, echt niet
Voor je mentale gezondheid was het nodig
Klinkt meer als Jan Julius dan Jeroen tbh.
Ik voel me zo ontzettend ondankbaar, want het is zo lief van m’n vader dat ie met twee vrienden m’n nieuwe huis heeft willen witten, maar het is zo lelijk geworden ik kan wel echt huilen.
Oh ik bedoelde Jeroen-Frederikken inderdaad
Of het echte Frederikken zijn of basic enkele-naam Jeroenen met een aangemeten nepaccent is niet met zekerheid te zeggen
Wat haat ik het soms toch om in de stad te wonen. Er liggen altijd wel minimaal drie kruispunten open
Er is een minuscuul zonnetje en meteen gaat de nieuwe zonwering op kantoor naar beneden .
Hoe kan dat dan niet mooi gedaan of pakte de verf niet goed
Geen idee, ik heb er geen verstand van haha. Ze hebben de muren wel afgenomen en stofvrij gemaakt en ik heb best dure verf gekocht die goed stond aangeschreven…
Ze zeggen twee
Is het al helemaal droog?
Ik denk het? Ze waren woensdagmiddag klaar
Hm ja dan vrees ik van wel kan er ook nog mee te maken hebben dat de eerste laag niet goed gedroogd was toen de tweede aangebracht werd
Oke dit klinkt tenminste wel hoopvol, hopelijk valt het nog te redden met twee laagjes😬
En het is op alle muren zo🥲 Voor elke muur een kast zetten hahahaboehoe
Omg ik wil ook tape met roze panterprint. Heb geen blessures, maar uit voorzorg heb ik dat heeeeeeel hard nodig
Ga soms zo stuk om mezelf. Dan zit ik in de auto, rijd ik heel keurig de maximumsnelheid, handjes op tien voor twee aan het stuur. En ondertussen wel op volume 100 gangsters paradise uit de speakers
Je kan beter kwart voor 3 doen, met 10 voor 2 is de kans op verwondingen groter als je airbag openklapt
Oeh thanks, kwart voor drie it is
lijkt alsof de ondergrond de verf heeft opgenomen ofzo? Wat zonde zeg
Soms zuigt je muur ook heel erg (mijn huis bleek een of andere Poolse stuc op te zitten, het plafond moesten we echt 6x rollen). Hoeft niet per se slecht werk te zijn, maar dat je nog wel 1 of 2 keer rollen moet. Wel 1 tip, probeer strakke, hele banen aan te houden en in gelijke banen te rollen, dan krijg je in elk geval een gelijkere dekking en scheelt je dat misschien een keertje rollen.