Wat je even kwijt wil #58

Ik vond vroeger dat album met “Little miss obsessive” erop echt een artistiek hoogstandje :joy:
Denk dat ik het nu nog wel leuk zou vinden, waren wel catchy popsongs.

1 like

Ik had geen zin om te koken en ik had daarom zo’n verse maaltijdsoep gekocht, alleen nu ben ik super misselijk… vanaf morgen ga ik qua eten weer goed voor mezelf zorgen :sweat_smile:

1 like

Chloe Nomade Naturelle :pensive:

3 likes

Misselijk van die soep? Dat is toch gewoon gezond en voedzaam?

6 likes

Oooooh die vind ik echt super lekker, totaal niet zoals andere Chloe geuren, maar hij is wel snel too much haha. Vind je m na een tijdje ook niet lekker? Ik vind sommige geuren als je ze net op doet echt heftig en vies en na een tijdje juist lekker.

2 likes

Haha ik vind het juist heel jammer dat hij niet is zoals de rest van de Nomade-range! Die vind ik echt heerlijk (althans, de originele en de Absolu) maar deze vind ik echt heel overweldigend en er zit iets in wat me ergens aan urine doet denken? Maar misschien is hij op mijn huid gewoon niet lekker, en ruikt hij bij andere mensen anders. Ik hoopte inderdaad dat hij in de dry down toch anders zou gaan ruiken dan kort na het opspuiten en dat doet ‘ie ook, maar die geur vind ik eigenlijk nog minder lekker dan als ik hem net op heb :frowning:

Hoop heel erg dat het gewoon een kwestie van wennen is want ik wil hem heel graag lekker vinden, en aan Absolu moest ik in het begin ook wennen. Maar het is wel een goede les om te gaan ruiken voor je een parfum bestelt :sweat_smile:

2 likes

Ik wil met dit nummer trouwen

7 likes

Ik bedoelde meer van als je zelf kookt heb je iets meer controle mbt hoe vers het eigenlijk echt is :sweat_smile: ik heb nu een aantal dagen best wel makkelijk gedaan met eten en dat waren ook kant en klare salades enzo dus wel gezond, maar mijn buik is helemaal van slag.

4 likes

Ik heb super veel zin in een broodje kroket.

3 likes

En hoe :rofl:

1 like

Oh van welk merk?

3 likes

Chloé moet geen nieuwe geuren meer uitbrengen maar gewoon Love terug maken. Ben bijna door mijn Pull & Bear dupe heen.

5 likes

Uit de keuken van plus. Ik ging net nog even op het etiket kijken en er zitten heel wat paddestoelen in die ik normaal nooit eet, dus misschien viel dat heel verkeerd.
Nu met een kamillethee voel ik me alweer wat beter (:

Zo heb ff drankje gedaan en voor deze oma is het zeker bedtijd maar ik zit in een coupé met allemaal jonge mensen die nog helemaal enthousiast voor iets lijken?? Alleen alles is toch dicht? Zouden die dan allemaal naar huisfeestjes gaan? Nahja vind de sfeer wel gezellig doet me aan vroeger denken :heart:

3 likes

Oeh hoe heet de pull & bear dupe? Nu ben ik nieuwsgierig!

1 like

Het is de phyllis van P&B, ruikt iets meer naar die paarse snoepjes maar even langhoudend en lekker.

1 like

Ik heb een tijdje terug een paar uur doorgebracht op de spoedeisende hulp en wist niet dat het me ruim 300 euro zou kosten. Had eerder verwacht dat m’n middag foto’s en echo’s laten maken in het ziekenhuis duurder zou zijn, maar dat was veel goedkoper :joy:

2 likes

Ik kon niet meer slapen om 4 uur, dus dan maar vroeg ontbijten. Val ik binnen een half uur in slaap op de bank. Heel logisch allemaal

Ik word echt zo blij van het vooruitzicht van afschaffen van de maatregelen. Heb t best goed doorstaan allemaal, met ups en downs maar heel erg ‘het is wat het is’. Maar nu het vooruitzicht van afschaffen er is omggggg sletsgo

17 likes

Begin mij eigen steeds meer te realiseren dat mijn rugpijn niet komt van een slechte houding maar echt van mijn vel. Zou zo graag er vanaf willen zijn maar helaas ben ik er (volgens mij) nog steeds niet om er voor in aanmerking te komen.