Wat je even kwijt wil #58

It’s worth it. Deutschland was 1,69 vandaag. Jaloers op je friet, enjoy!

4 likes

Hier nog goedkoper, vorige week was het 1,75.

9 likes

Pff Ziggo stoort alleen maar bij ons. Er zijn nog maar 3 zenders die we normaal kunnen zien

Sinds gisteren eindelijk beter! Ik ben echt een dag of 10 er volledig af geweest maar nu voel ik me bijna weer normaal, op een vieze smaak en geur en dikke keel na.

Vooral zo blij dat mijn oren niet meer zo’n helse pijn doen.

Wat lief dat je nog aan me dacht :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik had rijsttafel besteld maar bij een ander dan mijn favo tentje want die was dicht en het was helemaal niet zo lekker :pensive: gelukkig heb ik nog spekkoek

2 likes

Hahaha Frans Bauer :heart: Chinees

Maar hij is wel 1x zwaar teleurgesteld geweest in Chinees eten. Dat was in… China

11 likes

Jongens hoe heet dit nummer nou in t nederlands. Ik kom er maar niet op haha.

Volgens mij is het deze haha

3 likes

Hahahaa jaa! :joy:

1 like

jeetje zijn ze 16 ofzo?

2 likes

Net 2 uur op een bestelling gewacht van eten zit er kip in de curry en ik had het na de eerste hap pas door. Dus nu heb ik en kip gegeten wat ik echt een goor idee vind na zo lang geen vlees eten en ik kan weer wachten op mijn bestelling :cry: :cry: :cry:

2 likes

Ben ik nu al een oud omaatje? of zijn mijn vrienden nou gewoon nog zo “wild”?! Als mensen mij rond 20:30 nog berichten om langs te komen voor een drankje ,zit ik meestal net in mijn pyjama of ben ik net op weg naar mij pyjama. Ik spreek liever rond 1900 af maar hun klok loopt net wat anders, soms erg vervelend.

24 likes

Ik ben fervent granny lifestyle aanhanger maar op vrijdagavond om 20:30 een drankje doen zou ik niet wild noemen

19 likes

Als ik nou had geweten dat er toch iets de doen was vanavond had ik mij erop in kunnen stellen. Nu krijg ik pas rond 20:30 een bericht terwijl ik net gedoucht ben met de instelling dat er niks te doen meer is.

Naja dan ben ik een echte echte oma denk :joy: :hugs:

11 likes

Haha kreeg ik maar een berichtje om een drankje te doen om 20:30. Ik voel me elke vrijdag dat ik geen plannen heb weer een sociale loser, terwijl ik de hele werkweek vermoeid uitkijk naar een rustige vrijdagavond op de bank en bewust geen plannen maak :sweat_smile:

16 likes

Of ik om 10 uur ‘s avonds nog soep aan het maken ben voor de bejaardensoos (aka kringverjaardag) morgen? Jazeker.

6 likes

Ik was op de fiets muziek aan het luisteren en wilde eigenlijk een nummer skippen maar het was koud dus ik had geen zin om m’n handschoen uit te doen, en toen dacht ik, kan niet wachten tot we allemaal een chip in ons hoofd hebben en met onze gedachten een ander nummer op kunnen zetten

16 likes

Nou en dan vooral het nummer dat in je hoofd zit te veranderen. Ik ga wel eens slapen en word wakker met hetzelfde liedje in m’n hoofd en dan draai ik echt bijna door. Helemaal gek word ik ervan

3 likes

oh ja dat zou geweldig zijn, can’t wait

1 like

Iemand zet op Facebook zijn auto te koop en drie berichten daarvoor heeft ze foto’s geplaatst van hoe dat ding wordt afgebeukt op een offroad vakantie haha

12 likes